Uskotteko te selvänäkijiin/ennustajiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diudin

Vieras
Että joku oikeesti voi nähdä? Onko kokemuksia että teille, jollekkin on nähty tulevaa (tai nykyhetkeä, mennyttä)?
Ja jos joku NÄKIJÄ tulee tähän ketjuun - uskon jos osaa kertoa minkä ikäinen olen, millainen perhe, horoskooppimerkki, asumismuoto, ammatti/koulutustausta ja...se tuleva...

Sinä olet syntynyt kesällä, kaksosen merkit nousi mieleen päällimmäiseksi, joko olet kaksonen tai sinun hyvin lähelläsi on kaksosmerkki. Asumismuodoksi näen vielä välimuodon ennen lopullista paikoilleen asettumista, se taas on eri asia onko se tuleva lopullinen paikka parempi kuin tämä tämänhetkinen, näen tulevaan muutokseen mukaan myös negatiivisia asioita, ehkäpä kuoleman kautta muuttuu asuinsijasi. Koulutuksesi on vielä melko alhaista tasoa, haaveenasi on päästä vielä opintielle jatkamaan eteenpäin ja vielä senkin jälkeen näen jatkoa opiskeluiden parissa.

Sinä olet syntynyt kesällä, kaksosen merkit nousi mieleen päällimmäiseksi, joko olet kaksonen tai sinun hyvin lähelläsi on kaksosmerkki. Asumismuodoksi näen vielä välimuodon ennen lopullista paikoilleen asettumista, se taas on eri asia onko se tuleva lopullinen paikka parempi kuin tämä tämänhetkinen, näen tulevaan muutokseen mukaan myös negatiivisia asioita, ehkäpä kuoleman kautta muuttuu asuinsijasi. Koulutuksesi on vielä melko alhaista tasoa, haaveenasi on päästä vielä opintielle jatkamaan eteenpäin ja vielä senkin jälkeen näen jatkoa opiskeluiden parissa.

No voithan sinä tietty mullekin katsoa, jos viitsit.
Jännäähän se olis jos jonkun asian arvaisit oikein!:)

No voithan sinä tietty mullekin katsoa, jos viitsit.
Jännäähän se olis jos jonkun asian arvaisit oikein!:)

Voinhan minä koettaa, mua vaan häiritsee tuo näkyvä nimimerkki pikkasen, olen jotain sinun kommenttejasi lukenut, mutta koetetaan häiritseekö kuinka paljon: Vaikka sinulla on tuollainen hemaiseva hempukkakuva olet kuitenkin pohjimmiltasi kiltti äitin pieni mussukka ollut ja tulet aina olemaankin, näen äitisi merkittävänä hahmona elämässäsi, isäsi on jotenkin syrjässä teidän kompinaatiosta. Sinulle on perhettä, hieno autokin tuntuu olevan ja kaunis talo, tykkäät kesällä puutarhan laitosta, pompotatko apulaisia vähän turhan paljon siinä hommassa? Matkalle näen sinun lähtevän ennen ensi syksyä, hiekkaa ja kuumaa...

ennustajalla en ole koskaan käynyt mutta utelias kyllä asian suhteen olen. Meediolla olen käynyt 3 kertaa ja ne ovat olleet mielettömiä kokemuksia joten pakko niihin on uskoa, varsinkin kun itsellä on vielä kyky kokea samanmoisia asioita..
Jospa tämä ff voisi minullekkin jotain valaista tulevasta, olisin hyvin kiitollinen

ennustajalla en ole koskaan käynyt mutta utelias kyllä asian suhteen olen. Meediolla olen käynyt 3 kertaa ja ne ovat olleet mielettömiä kokemuksia joten pakko niihin on uskoa, varsinkin kun itsellä on vielä kyky kokea samanmoisia asioita..
Jospa tämä ff voisi minullekkin jotain valaista tulevasta, olisin hyvin kiitollinen

Meediolla sinä tunnut käyneen vain mielenkiinnosta, en näe mitään syytä siihen sen enempää. Näen sinut aika tummana hahmona, tykkäät pukeutua mustiin vaatteisiin ja toisaalta sinulla on jotain synkkää menneisyydessäsi, joka tekee aurasi aika tummaksi. Tulevaisuudessa näen lapsia, jotka ovat sinulle tärkeitä, ja paljon hyvää mutta paljon tummuutta, sinun täytyy päästä jostain ylitse ennenkuin pääset kunnolla raiteillesi...

Niin väärin kuin olla voi...ainakin nää selvät asiat, joten en usko enää minäkään jos näkijä väität olevasi!

[QUOTE="diudiu";29442266]voisitko mitenkään tännekkin kokeilla? :)[/QUOTE]

Näen aurinkoisen ihmisen, tykkäät raikkaasta ulkoilmasta ja muutenkin näen sinut luonnon keskellä, eräihminen. Sinun elämäsi näyttää tyypilliseltä, ehkä vähän tylsältäkin: mies, lapset, koti ja vapaa-aika.

Voinhan minä koettaa, mua vaan häiritsee tuo näkyvä nimimerkki pikkasen, olen jotain sinun kommenttejasi lukenut, mutta koetetaan häiritseekö kuinka paljon: Vaikka sinulla on tuollainen hemaiseva hempukkakuva olet kuitenkin pohjimmiltasi kiltti äitin pieni mussukka ollut ja tulet aina olemaankin, näen äitisi merkittävänä hahmona elämässäsi, isäsi on jotenkin syrjässä teidän kompinaatiosta. Sinulle on perhettä, hieno autokin tuntuu olevan ja kaunis talo, tykkäät kesällä puutarhan laitosta, pompotatko apulaisia vähän turhan paljon siinä hommassa? Matkalle näen sinun lähtevän ennen ensi syksyä, hiekkaa ja kuumaa...

Kiitos!:)

Isän kasvattama tuhma tyttö.:ashamed:
Juu, olen kodinhengetär henkeen ja vereen, mutta hortonomin jutut jätän muille, haravoin kyllä mielelläni!
Perhettä on kyllä, kiva koti ja ihan hyvä autokin.
Matka juttu meni ihan oikein!!