Uskotteko te selvänäkijiin/ennustajiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ff on vielä paikalla niin katso minullekin :)
En kuitenkaan taida ehtiä kommentoida enää tänä yönä kun aamulla pitää herätä töihin.

Saanko vielä lisää lapsia,
ensimmäinen on alle 2v.
Millä aikataululla?

Opiskelenko vielä tulevaisuudessa,
onko ala se josta haaveilen?

Menemmekö tänä keväänä ulkomaanmatkalle?

En osaa vastata kysymykseesi, mutta voisin jopa ajatella että joku saattaa minun kauttani sinua yrittää ohjata tiettyyn suuntaan. Katseleppa ympärillesi ja pidä silmät avoimina tuleeko viestiä muilta tahoilta.

Niin, en pidä ajatuksesta että minua ohjaa kukaan kenenkään kautta jos en tiedä kummastakaan mistä ovat ja miksi joten en ota ohjausta vastaan. Miksi haluat nähdä ja etkö säikähdä jos näetkin jotakin ja todella niin tapahtuu? Minä en edes halua enkä tietoisesti siihen pyri, joskus vaan pyytämättä tulee kumma " välähdys" ja minulle se on aina pelottavaa.

Eiköhän nuo uskomukset viimeistään kadonnut siinä vaiheessa kun lentokone törmäsi ykköstorniin..

Jos hei ne näkisi tulevaisuuteen, niin eiköhän ne olisi juurikin tuon nähnyt+ estänyt?

Miten estäny? Sanonu lentokoneen kuljettajalle että älä tee sitä? :D

Veikkaanpa, että on niitä ollut jotka on tapahtumasta varoittanu, mutta mitä luulet ihmisten suhtautuneen siihe? Nauranu pihalle kenties...

[QUOTE="orion";29442579]Joku näkijä vois mulleki kertoa jotain. :)[/QUOTE]

Noh, sulla on ollut vaikea parisuhde takana, yritystä oli, mutta ei auttanut.
Lapsi hämillään, mutta toipuu. Sinä saat uuden mahdollisuuden työrintamalla kun pidät puolesi. tämä tärkeää"
<uusi rakkaus ja elämmuutos (hyvä) on ovellasi - ovellasi!

[QUOTE="orion";29442578]Miten estäny? Sanonu lentokoneen kuljettajalle että älä tee sitä? :D

Veikkaanpa, että on niitä ollut jotka on tapahtumasta varoittanu, mutta mitä luulet ihmisten suhtautuneen siihe? Nauranu pihalle kenties...[/QUOTE]

niimpä. itku pitkästä ilosta...

Sinä juurikin sanoit että näet MEILLE! ja minä en varmanaan ala kasvattaan toisen neljää penskaa! näin 40v. Oma on rakas, ei muiden.

Yleensä harva pystyy ennustamaan ihmiselle tulevaisuutta toisen kautta, jos miehesi haluaa ennustuksen niin hänen täytyy silloin itse kysyä asiaansa. Tällähetkellä sinä ajattelet tämän hetkisen miehesi ja sinut teiksi, lapsuudessasi sinä kutsuit teiksi perhettänne johon kuului sisaruksia ja vanhempasi ja tulevaisuudessa sitten ennusteen mukaan se te olette sinä ja miehesi ja sinun yksi biologinen lapsi ja miehen lapset, eikä se tarkoita että sinä heitä sen enempää kasvat, aikuisiahan he varmaankin sitten jo ovat.

Uskon :) Joillakin nyt vaan on kyky :)
Minulla on ystävä, joka ei ole mikään maksullinen ennustaja ja kerta toisensa jälkeen hämmästyttää minua ja monia muita. Minulla on myös itselläni kykyjä "nähdä" henkiä ja näen ennalta joitain asioita. Mutta en ole mikään "oikea" ennustaja, joka tuosta vaan pystyy katsomaan, varsinkaan jossain plussalla :D

Uskon, ainakin kaksi ovat antaneet minulle selvät tiedot.
Toivoisin, että antaisit ff minulle hieman osviittaa ajattelemastani elämänsuunnasta
ja kertoisitko tuleeko lisää lapsia?-Kiitos.

Näkijä joka ennustit minulle.. Osuit 100% nappiin, kiitos sinulle. ongelmat näit ja luonteeni ja jopa sen opiskelun mitä hieman olen aloittanut !

Sorry, mutta tuo "näkijä" olin minä, ketjun aloittaja. >ja heitin ihan hatusta sulle mitä nää nyt yllensä ympäripyöreitä heittelee ja osuin "oikeaan" ;)
Ja tämä oikea näkijä ff- näki sullekkin päin peetä. Joten älkää uskoko näihin tai sit mä oon näkijä...
Nyt kiinnostaa osuinko orionin kohdalla oikeaan - hatusta vedin...

[QUOTE="kisse";29444478]Uskon, ainakin kaksi ovat antaneet minulle selvät tiedot.
Toivoisin, että antaisit ff minulle hieman osviittaa ajattelemastani elämänsuunnasta
ja kertoisitko tuleeko lisää lapsia?-Kiitos.[/QUOTE]

Heh, no vastaapa näkijänä (kuten he vastaisivat tämäntapaiseen kyssäriin).
Ajattelemasi suunta on oikea, pitäydy sillä, sydämessäsi tiedät kyllä suunnan.
Lapsia tulee jos suot siihen mahdollisuuden.
No, osuinko oikeaan :)?

Alkuperäinen kirjoittaja näkij/diudin;29447632:
Heh, no vastaapa näkijänä (kuten he vastaisivat tämäntapaiseen kyssäriin).
Ajattelemasi suunta on oikea, pitäydy sillä, sydämessäsi tiedät kyllä suunnan.
Lapsia tulee jos suot siihen mahdollisuuden.
No, osuinko oikeaan :)?

Liian ympäripyöreätä.
Olen soittanut eräälle, joka tiesi sairauksistani lähtien ja menneisyydestä eteenpäin-asioita, joita ei voi vain arvata.yksityiskohtaisesti.
toki ymmärrän, että täällä palstalla voi saada pari-kolme lausetta, mutta halusin hauskaan mukaan.
en ole koskaan saanut yhtä ympäripyöreätä vastausta, kuin muutamalta huijarilta.
ne tunnistaa siitä, että oikeat saa järkyttymään, vaikka lähdetkin mukaan epäröiden.
sinä taas taidat nauraa ihmisille tietämättä kaikkea.