uusi mies heti hyllyltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skruu juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skruu juu

Vieras
Mitä mieltä ootte tilanteesta, jossa on just laitettu avioero hakuseen, ja vaimolla on jo uusi mies kiikarissa? Miten näissä asioissa mielestänne kannattaa toimia, jos mukana pelissä on pari pientä lasta?

No ei kai siinä nyt mitenkään erityisesti voi toimia. Ketuttaa toki, mut ei auta kuin sopeutua. Ei sitä ex-puolisoa voi mitenkään määrätä missään suhteessa saati uuden kumppanin hankinnassa.

Samantien lapsille uutta isää, jonka luo voi muuttaa 3kk kuluessa, ja taas vaihtaa uuteen mieheen parin vuoden päästä.

Kannattaa myös yrittää iskeä mahdollisimman narsistinen yksilö, lapset tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.

peesi

mutta mitäs jos haluaa jatkaa elämäänsä?Eikö saa toimia niin kuin itsestään hyvältä tuntuu vaan pitää toimia niin mikä muista tuntuu OK.lle ?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:
Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.

peesi

mutta mitäs jos haluaa jatkaa elämäänsä?Eikö saa toimia niin kuin itsestään hyvältä tuntuu vaan pitää toimia niin mikä muista tuntuu OK.lle ?

Kannattaa niitä lapsiakin ajatella.. Heille se on iso muutos kun vanhemmat eroaa. Pitää osata lasten takia työstää heidän kanssa asia ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:

peesi

Kannattaa niitä lapsiakin ajatella.. Heille se on iso muutos kun vanhemmat eroaa. Pitää osata lasten takia työstää heidän kanssa asia ensin.

Tottahan tuokin on.

Omalla ex-miehelläni oli nykyinen vaimonsa valmiina välittömästi kotoamuuton jälkeen. Ei siinä minulla mitään sanomista ollut sen paremmin kuin lapsillakaan. Mukavaa olisi, jos ei lapsille esiteltäisi uusia ehdokkaita kovin pian ja pitäisi itsellä olla jokin varmuus suhteen toimintaedellytyksistä. Samoin olisi tietty oikein hyvä, jos olisi sinut menneisyytensä kanssa ja sopuväleissä toisen vanhemman kanssa. Itse olen yrittänyt asettaa lapset etusijalle ja esittelin nykyisen puolisoni lapsille vasta n. 4-5kk:n seurustelun jälkeen. Niinpä heillä on erittäin lämpimät välit sekä isäänsä, äitiinsä että isäpuoleensa. Äitipuolen rooli on ollut riitainen ja arvosteleva ja siksi sinne suuntaan välit lapsilla ovat viileät enkä voi heitä siitä moittia. Kannattaa laittaa lapset etusijalle ja antaa heille aikaa sopeutua asioihin. Muutenhan itselle tärkeän ihmisen löytämiselle/etsimiselle ei eron jälkeen liene esteitä, vaikka piankin erohakemuksen jälkeen :).

Mä olin 15v toinen sisko 8v ja kolmas 6v. Tosin tilanne oli se, et meijän isä kuoli et ei ollu ees ero. Kauaa ei äidillä nokka tuhissu kun oli jo uus mies tai kuukausittain vaihtuva mies ja sama tahti tahtoo jatkua edelleen.

Koskaan en/ ei kukaan meistä oo mitään sanonu, mut lapsen silmin se ei oo mitenkään kivaa. Äiti pussailee ja hihittelee kun teinityttö jotain uutta kaveria.. :/

No joo, tää nyt oli ihan eriasia mut pointti oli, se et ei ehkä ihan lennosta tai jos onkin niin sitten sillai rauhalliseen tahtiin.

Yhteistyössä