S
skruu juu
Vieras
Mitä mieltä ootte tilanteesta, jossa on just laitettu avioero hakuseen, ja vaimolla on jo uusi mies kiikarissa? Miten näissä asioissa mielestänne kannattaa toimia, jos mukana pelissä on pari pientä lasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.
peesi
mutta mitäs jos haluaa jatkaa elämäänsä?Eikö saa toimia niin kuin itsestään hyvältä tuntuu vaan pitää toimia niin mikä muista tuntuu OK.lle ?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun mielestä kannattaa pitää aika matalaa profiilia uuden miehen kanssa, eik heti ottaa lapsia mukaan tapaamisiin jne.
peesi
mutta mitäs jos haluaa jatkaa elämäänsä?Eikö saa toimia niin kuin itsestään hyvältä tuntuu vaan pitää toimia niin mikä muista tuntuu OK.lle ?
Kannattaa niitä lapsiakin ajatella.. Heille se on iso muutos kun vanhemmat eroaa. Pitää osata lasten takia työstää heidän kanssa asia ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Lapset etusijalle,äidit ristikööt jalkansa ja eläkööt selibaatissa lopun elämänsä.Nih.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Lapset etusijalle,äidit ristikööt jalkansa ja eläkööt selibaatissa lopun elämänsä.Nih.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minusta voi ottaa heti uuden miehen.Voivathan lapset jäädä isälleenkin jos uusi mies ei heitä hyväksy tms.
Pakko tunnustaa et mäen siihen kyennyt *virn*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Lapset etusijalle,äidit ristikööt jalkansa ja eläkööt selibaatissa lopun elämänsä.Nih.
Pyhimys äiti olkoon nimesi :saint: