uusi mies heti hyllyltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skruu juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Voihan äiti deittailla, mutta mikä pakko se mies on heti esitellä lapsille isäpuolena tms?

Eikö se voi olla vaan äidin kaveri Pekka?

Ei kai se ap mitään lasten ja äidin uuden tapaamisesta kirjottanu vaan et äidillä on heti uus kun just on ero tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Voihan äiti deittailla, mutta mikä pakko se mies on heti esitellä lapsille isäpuolena tms?

Ei kai se ap mitään lasten ja äidin uuden tapaamisesta kirjottanu vaan et äidillä on heti uus kun just on ero tullu.
Voin kertoa että sellaisiakin ihmeitä on nähty että lasten ISÄLLÄ on ollut uusi nainen kierroksessa jo ENNEN kuin ero on tullut.
Se kai on suotavaa,onhan kyseessä mies,luomakrunnan kuningas.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:

Voin kertoa että sellaisiakin ihmeitä on nähty että lasten ISÄLLÄ on ollut uusi nainen kierroksessa jo ENNEN kuin ero on tullut.
Se kai on suotavaa,onhan kyseessä mies,luomakrunnan kuningas.

AAMEN :laugh:

no ja missähän kohtaa ap sano että esittelee sen miehen heti isäpuolena lapsille ja kaikille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no ja missähän kohtaa ap sano että esittelee sen miehen heti isäpuolena lapsille ja kaikille?

Kysyi, miten näissä tilanteissa kannattaisi toimia, kun mukana on pieniä lapsia, tms.

Ja mä annoin oman ehdotukseni. Kun ensin ehdotettiin, ettei otettaisi heti lapsia mukaan tapaamisiin. Niin aloin miettimään että voihan ne ottaa, samaan tapaan kuin (ainakin mun lapset) olisivat paikalla kun äidin naispuolinen kamu tulee kylään, tms. Muttei esiteltäisi isäpuolena tai äidin miesystävänä, vaan äidin kaverina.
Ja ei suudelmia lasten nähden.

Entäpä jos uusi mies aluksi hyväksyisi ex-avioliitosta olevan lapsen kerkiäisitte naimisiin ja tekemään yhteisen lapsen,sitten sanoisi ettei yhteyttä ex-avioliiton lapseen saa pitää.Mitäpä tekisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Entäpä jos uusi mies aluksi hyväksyisi ex-avioliitosta olevan lapsen kerkiäisitte naimisiin ja tekemään yhteisen lapsen,sitten sanoisi ettei yhteyttä ex-avioliiton lapseen saa pitää.Mitäpä tekisitte?

No, mä ottaisin eron.

Lapset menee aina miehen edelle.

Ottaisin eron.

Vaikka uusi yhteinen lapsi kärsisi erosta silti eroaisitte?

Ehdottomasti. Uusi yhteinen lapsi kärsisi isänsä idioottimaisuudesta ja itsekkyydestä ilman muuta enemmän. Henkilö, joka estäisi minua tapaamasta lasta, ei olisi missään tapauksessa minua varten muutenkaan. Eikä olisi rehellinenkään, jos noin kelkkansa kääntäisi.

Yhteistyössä