V
vierailija
Vieras
Politiikan puskaradio: Vaalimainokset herättävät myötähäpeää – Tuokaa lapsia pelotteleva Antti Rinne takaisin!
Politiikan puskaradio -podcastin tuoreimmassa jaksossa luodaan katsaus suurten puolueiden vaalimainoksiin ja käydään läpi viikon suurimmat puheenaiheet Mika Lintilän alkoholinkäytöstä puolueiden hallitusmahdollisuuksiin.
Iltalehden mukaan yleistunnelma on kädenlämpöinen. Siis valju. En ole vaalimainoksia nähnyt, niin piti oikein Youtubesta katsoa millaisia mainoksia siellä on ja toden totta, eivät ne hirveästi sytytä.
Olen samaa mieltä kuin IL, että persujen mainokset ovat parhaita. Niissä on sentäs vähän huumoria ja pientä piikittelyä vastapuolen suuntaan.
Antti Kaikkosen moottorisahasuojus on mielestäni ihan oikeassa paikassa kun ei siinä enää olla sahaamassa mitään. Muuten mainos on vähän omituinen. Toistetaan vaan iskusanaa ikään kuin se nyt olisi se syy äänestää Keskustaa. Äänestäjä miettii, että eteenpäin kyllä kuulostaa ihan hyvältä niin varmaan pitää näitä sitten äänestää.... Ei se niin toimi.