B
Boogyman
Vieras
Mulla on kaksi lasta ja heillä eri isi ja kolmas odottaa tuolla mahassa ja se on kolmannen miehen lapsi....kummastelkaa sitä sitten 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:en väheksy jos on kahdenkanssa.
siitä eteenpäin voin jo kummastella että miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.
Miten niin PITÄISI? Ei nyt ole kyse että pitääkö vai ei, sitä vaan väheksyy tai sitten ei, siinä pitämisellä ole mitään tekoa :headwall:
Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.
Alkuperäinen kirjoittaja storm:ennen väheksyin mutta nyt minulla on itselläni yksi lapsi exän kanssa ja varmaan tahtoisin vielä toisen mutta sitä en tule hänen kanssaan saamaan että semmosta. ei auta enää väheksyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.
Alkuperäinen kirjoittaja todella säälittävää:Jos lapsia useammalle kuin kahdelle miehelle, niin säälin kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.
syitä tähän on monia...ei vain tuo sinun näkemys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinenminun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
Alkuperäinen kirjoittaja onnellisten äiti:Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja onnellisten äiti:Munkin kolme lasta joilla on eri isät ovat onnellisia ja kaikkiin isiin on hyvät välit, sekä mulla että lapsilla. Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla. Ja kyllä mä miehen halusin. Kuopuksen isän kanssa oltiin yhdessä perhe neljä vuotta ja sitten se lähti, kun tulin raskaaksi ja päätin pitää lapsen. Mä oli niin vastuuntunnoton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinenminun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?
Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinenminun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?
Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!
noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.
Alkuperäinen kirjoittaja outo:kysymys? Miksei sitten sitä miestä, joka tekee uuden naisen kanssa lapsen? Mun mielestä todella idioottimaista arvostella noin, kertoo lähinnä että sen arvostelijan aivokapasiteetissa on vajausta.
Muistakaa nyt sitten, että jos ero tulee tai mies vaikka kuolee ette vaan tee lapsia enää ikinä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja onnellisten äiti:Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla.
Anteeksi kuinka?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinenminun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?
Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!
noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.
Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinenminun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?
Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!
noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.
Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...
päätellä mitä?