Väheksytkö naisia, joilla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
en väheksy jos on kahdenkanssa.
siitä eteenpäin voin jo kummastella että miksi.

Sama juttu. Kolmekin vielä jotenkin ymmärrän, mutta neljä lasta eri miesten kanssa saa jo ajattelemaan, että onkohan nainen halunnut vain pelkkiä lapsia, eikä miestä. Sellaisiakin on, tunnenkin niitä. Mutta jokainen tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.

Miten niin PITÄISI? Ei nyt ole kyse että pitääkö vai ei, sitä vaan väheksyy tai sitten ei, siinä pitämisellä ole mitään tekoa :headwall:

Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.

Miten niin PITÄISI? Ei nyt ole kyse että pitääkö vai ei, sitä vaan väheksyy tai sitten ei, siinä pitämisellä ole mitään tekoa :headwall:

Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.

syitä tähän on monia...ei vain tuo sinun näkemys :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
ennen väheksyin mutta nyt minulla on itselläni yksi lapsi exän kanssa ja varmaan tahtoisin vielä toisen mutta sitä en tule hänen kanssaan saamaan että semmosta. ei auta enää väheksyä :D

Sama tilanne... niin sitä elämä opettaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.

syitä tähän on monia...ei vain tuo sinun näkemys :D [/quote]

Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Kyllä mä katson vähän kieroon (mikä lie olisi sopiva ilmaisu?) jos on useammalle kuin kahdelle niitä lapsia. Syystä että väistämättä tulee mieleen eikö nainen omaa mitään arvostelukykyä vaan "tekee" lapsia kenen tahansa kanssa, joka sitten ottaa ja häipyy, eikö halua edes hieman nähdä vaivaa perustaakseen perheen jossa olisi se hyvä, rakastava isäkin niille lapsille (lapsi ei varmasti tykkäisi huonoa jos olisi se isäkin!), onko itsekäs eikä ajattele lapsen etua. Kerran-kaksi menee mielestäni sen piikkiin, että ei voinut tiuetää että mies on m*lkku, mutta kolmas... kyllä nyt jossain vaiheessa pitäisi oppia.

syitä tähän on monia...ei vain tuo sinun näkemys :D

Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?[/quote]

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?
[/quote]

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!
 
Munkin kolme lasta joilla on eri isät ovat onnellisia ja kaikkiin isiin on hyvät välit, sekä mulla että lapsilla. Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla. Ja kyllä mä miehen halusin. Kuopuksen isän kanssa oltiin yhdessä perhe neljä vuotta ja sitten se lähti, kun tulin raskaaksi ja päätin pitää lapsen. Mä oli niin vastuuntunnoton :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän![/quote]

noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnellisten äiti:
Munkin kolme lasta joilla on eri isät ovat onnellisia ja kaikkiin isiin on hyvät välit, sekä mulla että lapsilla. Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla. Ja kyllä mä miehen halusin. Kuopuksen isän kanssa oltiin yhdessä perhe neljä vuotta ja sitten se lähti, kun tulin raskaaksi ja päätin pitää lapsen. Mä oli niin vastuuntunnoton :o

mun esikoisen isä ei koskaan ehtinyt tavata lastaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!

noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää. [/quote]

Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...
 
kysymys? Miksei sitten sitä miestä, joka tekee uuden naisen kanssa lapsen? Mun mielestä todella idioottimaista arvostella noin, kertoo lähinnä että sen arvostelijan aivokapasiteetissa on vajausta.
Muistakaa nyt sitten, että jos ero tulee tai mies vaikka kuolee ette vaan tee lapsia enää ikinä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!

noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.

Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...[/quote]

päätellä mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
kysymys? Miksei sitten sitä miestä, joka tekee uuden naisen kanssa lapsen? Mun mielestä todella idioottimaista arvostella noin, kertoo lähinnä että sen arvostelijan aivokapasiteetissa on vajausta.
Muistakaa nyt sitten, että jos ero tulee tai mies vaikka kuolee ette vaan tee lapsia enää ikinä..

Peesi tälle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellisten äiti:
Jus esikoinenkin sanoi eilen aamulla, että toisten äitit ei varmaan juttele lasten kanssa tällä tavalla.

Anteeksi kuinka?

tarkoittaa sitä, että esikoinen kokee, että sillä on hyvä perhe, ja äiti joka on kiinnostunut sen asioista. Ilmaisutaitoni ei ole kehuttavaa, olen pahoillani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!

noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.

Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...

päätellä mitä?
[/quote]

Ettei sulla ole tähän sellaista vastausta joka pitäisi sinun mielipiteesi puolta. Että et voi esittää sellaista faktaa että eri-isäisyys sisaruksilla olisi enemmän lasten etu kuin se että heillä olisi sama isä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ai syitä siihen että on lapsia monen kanssa? Olkoon. Mielipiteeni pysyy. Onko sinusta oikeasti lapsille parempi että heidän kahdella sisaruksellaan onkummallakin eri isät kuin vielä itselläänkin, kuin että heillä kaikilla olisi sama isä? Miksi se on parempi?

tietysti saat pitää mielipiteesi, syitä kuitenkin on paljon. En sanonut, että joku asia olisi parempi kuin toinen :D minun lapseni ei ole kärsiny siitä, että heillä on eri isät....miksi kärsisivät?

Enhän puhunut KÄRSIMISESTÄ, vai mitä? Kysyin vain, kumpi sinusta on lapsille parempi: kaikilla sisaruksilla sama, vai kaikilla eri isä, ja miksi?

Ei lapsen etu tarkoita sitä että lapsi ei kärsi. Kyllä lapsen etu tarkoittaa aika paljon muuta ja enemmän!

noh, ei aina ole lapsen etu, että on sama isä....eikä aina, että on eri isä. se riippuu paljon siitä miten aikuinen sen asian kanssa elää.

Sä et edelleenkään vastaa etkä perustele vastausta. Kiertelet. Mutta kiitos, se riittääkin, siitä voi jo päätellä...

päätellä mitä?

Ettei sulla ole tähän sellaista vastausta joka pitäisi sinun mielipiteesi puolta. Että et voi esittää sellaista faktaa että eri-isäisyys sisaruksilla olisi enemmän lasten etu kuin se että heillä olisi sama isä.[/quote]

haluat faktaa, mutta silti oma faktasi on vain mielipiteesi...haluat tehdä vain olettamuksia siksi en asiaan tämän enempää panosta :D
Sinä et antanut itse mitään faktaa myöskään, joten molemmat meistä kiertelee ja kaartelee :D
 
En väheksy enkä halveksi. Miksi niin tekisin? En ymmärrä, mikä antaisi minulle sellaisen oikeuden..?! Kun omat asiat huolehtii, niin se riittää. Ei toisen ihmisen asiat taas kuulu mulle, muut tekee omassa elämässään niin kuin he parhaaksi näkevät ja mikä heille sopii.
 

Yhteistyössä