Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä tästä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä tästä:
minulla 2 miehelle ja pitkään mietin onko minusta siihenkään. Lapsilla ikäeroa reilusti ja olen keski-ikäinen. Rakastan lapsiani, mutta parisuhteessa eläminen on minulle haastavaa. Toinen liittoni on silti kestänyt 10vuotta ja sinnillä yritetään sitä jatkaa koska haluamme lapsille ehjän kodin. Rakkausliitosta ei ole voinut tosin vuosiin puhua, mutta yhdessä voi sovussa elää muutenkin.
No tuo on kyllä sun henkilökohtainen kokemus eikä tarkoita, että kaikilla on noin.
VAI missä näet yleistyksen tekstissäni? Pakko sanoa sulle, että oikeasti missä sun aivot on?!?!
Sä kirjoitit, että et pidä monelle miehelle lasten tekemistä järkevänä. Kyllä sun tekstistä saa kuvan, että et suosittele sitä kenellekään.

Nikkikin on tätä mieltä tästä.
Ei mulla ole aivoja ollenkaan. :xmas: