Vai että olen mie feikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ihme sakkia koko palsta täynnä. Ja vielä suurimmaksi osaksi paskapuhetta minun kirjotukset? No mikäpä siinä.

Ei muuten mittään, ihan sama mitä ajatteletta, mut on kyllä aika loukkaantunu olo siltikki.

Ihmeen nopeaa olen parantunu leikkauksesta? Niinkö? Tokihan sen täyty niin olla koska en täällä ennää sairastelujani ja muita asioita sen asian suhteen ole kertonu. Tiedoksi, mie kärsin yhä vieläki päänsäryistä, huimauksesta, muistiongelmista, näköhäiriöistä, olen kuntoutuja, en terve. En ees lähellekkään terve.
Steriloitu on. Olenko maailman ensimmäinen ihminen jolla on sterilisaatio pettäny ja lopulta purettu? En siis voi tulla raskaaksi, niinkö?
Mitäs muuta vielä?

On se sentään hyvä etten ole erehtyny naamaani täälä koskaan näyttämään. Eiku siitähän se johtuuki, mie olen feikki koska en näytä itestäni kuvia koko suomelle. Ja juu, lapsenki kuvat on varastettu jostaki, eikös vaa?
Kissat ja koiraki on varmaan kusetusta, eihän suomessa kellään ole elukoita.

Kyllä mie taijan ottaa ja lähteä. Mitäpä vitun järkeä täälä on tuhlata aikaa ja kirjottaa mittään ko kaikki on lukijoille vaan paskapuhetta. Ihanko minun elämä ois jotenki kummempaa ko muilla.... Tuskinpa on.

No ei kai jotain nettipalstaa tarvitse ottaa noin tosissaan? Mä en ymmärrä sitäkään, miksi jotkut kertovat netissä itsestään aivan kaiken...

Se on ihan sama asia kuin muukin kiusaaminen ja loukkaaminen. Ihan samalla tavalla, ihminen voi loukkaantua ja tuntea itsensä kiusatuksi kun irl. Ja ihan jo senkin takia, kannattaisi jättää haukkuminen ja muut loukkaukset pois, koska siitä voi saada vaikka syytteen niskaansa, mitä mä muuten kannatan, ihan turhaan ihmiset luulee, että kun vaan netissä haukkuu, niin eihän siitä voi suuttua, ei se oo sama asia, ei kannata ottaa tosissaan.

Ihmiset on saatanan häijyjä kun ollaan bittimaailmassa, eikä sisäistetä sitä että siellä koneen toisessakin päässä on IHMINEN jolla on TUNTEET!

Hyytis: Älä sinä näistä junteistä välitä. Ei kaikesta täällä kannatakkaan avautua. Ihana immeinen oot ainakin mun mielestä :heart: :heart: :hug: =) :flower:
Ja lällyn lällyn halipussuukkojasydämiä. Herrajjesta miten voi olla ruskeakielinen.

Voi pientä, eikö sinulle ole kukaan koskaan laittanut halipusuällösydämiä? Tässä sinulle pari, jos tulisi parempi mieli.:) :heart: :hug:
Kyllä vain mutta ihan ihmisiltä. Sinä pidä näppisi erossa. Minua et halaa.

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Kyllä mitä oon huomannut niin oot saanut ihan suotta paskaa niskaan, palstaa on kuitenkin tullut seurattua jo sen likemmäksi 6 vuotta.

Tsemppiä Hyytis. :hug:
Laittaisin sulle yv:tä jos kehtaisin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa, että nää päänaukojat voi olla äitejä?!

Ja os aon mummoja.

no mistäs luulette koulukiusaajien saavan upean kasvatuksensa. äidiltä ja isiltä. jos palstakäytös on mitä on, tuskin on kummoinenkaan kasvattaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa, että nää päänaukojat voi olla äitejä?!

Ja os aon mummoja.

no mistäs luulette koulukiusaajien saavan upean kasvatuksensa. äidiltä ja isiltä. jos palstakäytös on mitä on, tuskin on kummoinenkaan kasvattaja.
Ja sinäkö luulet, että kaikki käyttäytyy irl kuin palstalla?

Yhteistyössä