V
vieras ap
Vieras
olen nyt 4kk täysimettänyt kuopustamme ja huomannut että vaikeinta täysimetyksessä on se, että asenteiden vuoksi ei saisi poistua kotoa. mikä on oikea tapa täysimettää? jos menen kauppaan, kirjastoon, terveyskeskukseen tai mihin vaan ja vauva huutaa ruokaa. missä sen lapsen saa syöttää. pitääkö mennä vessaan pöntölle istumaan ja syöttämään? mikä on sovelias paikka imettää? minä olen sitten imettänyt vessoissa, poistunut kaupasta autoon imettämään jne. minä voisin imettää missä vaan, mutta olen paljon törmännyt asenteeseen ettei sitä rintaa saa vauvan suuhun laittaa julkisilla paikoilla.
edes se viime viikkoinen julkisen seksinharrastusta koskeva uutinen ei kuohuttanut tunteita niin paljon kuin julkinen imetys.
kurjaa että se imetys tehdään niin vaikeaksi. se ei ole ihme että tässä maassa täysimettäjiä on niin vähän. oletteko saaneet suoraa negatiivista palautetta imetyksestä julkisella paikalla?
edes se viime viikkoinen julkisen seksinharrastusta koskeva uutinen ei kuohuttanut tunteita niin paljon kuin julkinen imetys.
kurjaa että se imetys tehdään niin vaikeaksi. se ei ole ihme että tässä maassa täysimettäjiä on niin vähän. oletteko saaneet suoraa negatiivista palautetta imetyksestä julkisella paikalla?