vaikka tämä on aina tiedossa niin illalla pitää itkeä *kissahöpötystä taas*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
Joka kerta se on vaikeeta ku oma vauva lähtee maailmalle :'( vaikka sen jo alusta alkaen tietää että kaikkia ei voi pitää niin aina se suosikki on se joka lähtee ekana.
Tänään Hessu lähtee uuteen omaan kotiin ilahduttamaan upealla persoonallaan ja kehräyksellään

6286013.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
voi ryökäle miten lutunen :heart: . voimia koitokseen...luopumisen tuska on kamalaa, mutta kun kaikkia ei voi pitää vaikka haluaisikin :hug:

ei varsinkaan noita poikia :( onneksi saan käyttää tätä hurmuria tulevaisuudessa

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Tosi sympaattinen otus. :) Poikkeaako niiden allergiaärsykkeisyys mitenkään taviskissoista?

meiltä lähti viimepentueesta yksi perheeseen jossa on kissa allergiaa ja mitään oireita ei ole tullut. Olen kuullut monia muitakin samanlaisia tapauksia.
Mutta aina on ihmisestä riippuva ja suosittelen ensin käymistä taloudessa jossa näitä on enemmänkin

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
meiltä lähti viimepentueesta yksi perheeseen jossa on kissa allergiaa ja mitään oireita ei ole tullut. Olen kuullut monia muitakin samanlaisia tapauksia.
Mutta aina on ihmisestä riippuva ja suosittelen ensin käymistä taloudessa jossa näitä on enemmänkin

Joo, kunhan kysyin, ei ole mitään suunnitteilla. :) Mulla on jonkinasteinen allergia itelläni, sellainen etten voi pitää tavallista sisäkissaa, muut meillä terveitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Joo, kunhan kysyin, ei ole mitään suunnitteilla. :) Mulla on jonkinasteinen allergia itelläni, sellainen etten voi pitää tavallista sisäkissaa, muut meillä terveitä.

mutta tervetuloa pistäytymään jos liikutte täälläpäin :D

Voi ällöpylly mikä IHANUUS!!! :heart:

Allergioista täytyy sen verran kommentoida, että meillä jouduttiin luopumaan devoneista miehen allergian takia, vaikka monet allergikot niitä sietävätkin. Tyttökään ei niille oireillut, vaikka oireilee muista kissoista.

Harmittaa niin vietävästi, koti on kovin tyhjä ilman kissoja. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Voi ällöpylly mikä IHANUUS!!! :heart:

Allergioista täytyy sen verran kommentoida, että meillä jouduttiin luopumaan devoneista miehen allergian takia, vaikka monet allergikot niitä sietävätkin. Tyttökään ei niille oireillut, vaikka oireilee muista kissoista.

Harmittaa niin vietävästi, koti on kovin tyhjä ilman kissoja. :(

näin se on, toisille sopii ja toisille ei :| kokeilemalla selviää.
Koti ilman kissoja on todellakin tyhjä, jo tämä yhden pienen puuttuminen on kamalaa ja etsin sitä välillä

Nämä on niitä ihania "Cremlins"-kissoja :heart:

Minä itkin viime kesänä ihan jokaisen koiranpennun lähtöä-etukäteen ja lähdön hetkellä:( Niinhän sitä sanotaan, että kun jonkun eteen vaivaa näkee, sitä rakastaa. Ja siksi se luopuminen itkettää...

Onnea pikkukissojen elämän poluille :)

Yhteistyössä