vaikuttaako tämä keskenmenolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilliputti

Vieras
Onko keskenmenossa verinen vuoto aina runsasta? Sunnuntaina menkkojen olisi pitänyt alkaa ja alkoivatkin niukkoina. Varulta tein tiistaina testin ja plussaa näytti. verinen vuoto on kuitenkin jatkunut, välillä rusehtavana, valillä ihan kirkkaana verenä, mutta ei kovin runsaana, siteeseen on tullut vain pikkuviiruja, mutta pyyhkiessä paperiin isoja veriläikkiä. Viikkoja minulla siis olisi ollut 4+jotain. Onkohan kyseessä keskenmeno vai onko tämä ihan normaalia vuotoa raskauden aikana. vuoto on siis jatkunut jo neljä päivää.
Kiitokset avusta.

Mä menin lääkäriin, kun vuoto oli jatkunut kaksi viikkoa. Lääkäri epäili keskenmenoa ja passitti sairaalaan. No, mun kohdalla kyse olikin keskenmenosta, mutta lääkäri sanoi, että oli kerran passittanut potilaan sairaalaan varman keskenmenon vuoksi, mutta potilas olikin raskaana eikä pitkään jatkunut vuoto ollut keskenmeno. Raskaus jatkui häneltä normaalisti tästä pitkästä vuodosta huolimatta.

Eli ei oikein voi tietää ilman ultraäänitutkimusta. Ei osannut se lääkärikään sanoa. Yritä päästä pian lääkäriin, ihan jo mielenrauhankin takia! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Tsemppiä! :hug:

Mä sain viikonloppun keskenmenon rv7+. Mulla alkoi menkkamaisilla oireilla ja sitten alkoi tulla verta. Oli aluksi aikä vähäistä rusehtavaa ja joukossa verta. Sitten voimistui, mutta kuitenkin niukemmat kuin menkat. Kävin yksityisellä gynellä ja hän vahvisti asian. Nyt mä sitten odottelen koska tämä vuoto loppuu ja voi alkaa odottaa seuraavia menkkoja ja yritystä. Mä olen yritäänyt lohduttaa itseäni, että parempi nyt kuin viikolla 15.

Tsemppiä sulle! Toivottavasti kyseessä on menkat!

Yhteistyössä