Vaimo vai orja?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiorja

Vieras
Mittani alkaa täyttyä, enkä tiedä, mitä tehdä...
Tunnen olevani kotiorja... Mieheni käy töissä ja minä hoidan lapsemme kotona. Mies odottaa, että teen kaikki kotityöt (siivous, pyykkäys) ja ruoka täytyy olla valmiina ja lämpimänä, kun hän tulee kotiin.
Lähtiessään harrastuksiinsa, hän ei kysy sopiiko minulle tai onko minulla menoja, olettaa, että jään kiltisti kotiin lasten kanssa.
Meillä suudellaan ja halataan ainoastaan jos pyydän tai teen aloitteen.
Seksiä meillä harrastetaan max. kerran viikossa ja silloinkin pikaisesti, ei esileikkejä. Voi sanoa molempien nauttivan, miehen ja mulkun, mutta minun nautinnostani ei ole tietoa.
Mies ei halua keskustella vakavista asioista, tekee kaikesta leikkiä tai suuttuu, kun ilmaisen mielipiteeni.
En jaksa, mietin lähteäkkö vai jäädäkkö, koska tunnen olevani vain muiden palvelija ja mahdollistavan muiden tekemiset ja onnen.
Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni kanssa, mutta hänen mielestään kaikki on hyvin ja kun sanon, mitä toivoisin hänen tekevän/minkä asioiden muuttuvan suhteessamme, hän suuttuu ja keskustelu loppuu siihen.
Kannattaako tähän jäädä toisten hyväksikäytettäväksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Seksiä meillä harrastetaan max. kerran viikossa ja silloinkin pikaisesti, ei esileikkejä. Voi sanoa molempien nauttivan, miehen ja mulkun, mutta minun nautinnostani ei ole tietoa.

Tsiisus miten hyvin sanottu! Saako tuota joskus tarvittaessa lainata?

Mutta tottakai ukkos on tyytyväinen, kyllä kai jokainen olisi tuollasessa tilanteessa. Paitsi se kotiorja. Eihän tuo sinun kannalta kovin hyvältä kuulosta :(

Meillä muuten samoin, mutta hellyyttä ja molempia tyydyttävää seksiä on. Ja mieheni maksaa minulle rahallisen kuukausittaisen korvauksen siitä, että olen kotiorjana ja menetän työelämän palkkatuloni. Harrastuksista en viitsi naputtaa, koska mies on ihan ylistrassaantunut, ja on ihan hyvä, että purkaa stressiä urheiluun. Kyllä mäkin vielä ehdin harrastaa:)

Ajattelen asian niin, että mulla on törkeän hyvä elintaso miehen vuoksi, ja hän ansaitsee siksi vähän ekstraa. Ja mies toki hemmottelee mua ulkonasyömisellä, lomamatkoilla, kalliilla kosmetiikalla jne tasaisin väliajoin.

Kyllä nyt sun pitää nostaa kissa pöydälle. Millaista oli kun tapasitte, seurustelitte, asuitte yhdessä ennen lapsia? Koska asiat on muuttuneet? Meillä on myös välillä pelottavasti mennyt siihen, että mä teen kotona paljon enemmän. Mieskin tekee, mutta hän aina unohtuu nettiin tms vaikka tiskipöytä on täynnä likaisia astioita ja pyykkejäkin. Itse pyrin aina ensin tekemään pakolliset kotihommat ja sitten on netin aika. Ja joinakin päivinä sitä aikaa ei ole...

Laita miehesi muistelemaan millainen olit aikana ennen kotiorjuutta ja sano, että olet vieläkin tuo sama nainen. Muista kertoa kuinka pahalta sinusta tuntuu. Mä aattelen asian niin, että mies on 8 tuntia töissä ja mä yritän tehdä täällä niin paljon kuin mahdollista. Kun hän tulee illalla kotiin niin sitten kaikki työt on yhteisiä, myös lastenhoito yms. Meillä mies usein leikittääkin lapsia ja mä saan rauhassa tehdä kotihommia (mikä yleensä sopii mulle).

Mutta sen voit kyllä miehellesi todeta, että HÄNEN äitinsä asuu jossain toisessa osoitteessa. Että teidän kotona asuu kaksi tasa-arvoista aikuista ja myös sinulla on oikeus harrastuksiin ja vapaa-aikaan. Siis on tosi tärkeää, muuten voi napsahtaa!!! Ja kuulostaakin pahalta jos jo mietit eroasioita.... Tsemppiä sinne!!!!

Jätäpä hommat tekemättä ja soita miehellesi töihin, että tänään sinä lähdet harrastuksiin. Älä kuuntele vastaväitteitä vaan lähde. Jätä tiskipöytä likaisia astioita täynnä. Tee ruoka kuitenkin valmiiksi, että saa syödä ja lapset myös. Pyykkikoneen voisit myös laittaa päälle, että miehesi saa sen sitten tyhjentää. Ihan reilua, koska mitä eroa sillä on minkä sortin vehkeet ne sieltä housuista löytyy. Naisten orjuuttaminen on vanhanaikaista. Itse en sortuisi tuollaiseen. Nyt on aika toimia, sitten vasta jos mikään ei onnistu muuttumaan niin on eron aika!

Tunnen olevani kotiorja... Mieheni käy töissä ja minä hoidan lapsemme kotona. Mies odottaa, että teen kaikki kotityöt (siivous, pyykkäys) ja ruoka täytyy olla valmiina ja lämpimänä, kun hän tulee kotiin.
Lähtiessään harrastuksiinsa, hän ei kysy sopiiko minulle tai onko minulla menoja, olettaa, että jään kiltisti kotiin lasten kanssa.
Mies ei halua keskustella vakavista asioista, tekee kaikesta leikkiä tai suuttuu, kun ilmaisen mielipiteeni.
En jaksa, mietin lähteäkkö vai jäädäkkö, koska tunnen olevani vain muiden palvelija ja mahdollistavan muiden tekemiset ja onnen.
Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni kanssa, mutta hänen mielestään kaikki on hyvin ja kun sanon, mitä toivoisin hänen tekevän/minkä asioiden muuttuvan suhteessamme, hän suuttuu ja keskustelu loppuu siihen.
Aika huono suhde sulla. Seksin suhteen. Minä olen seksiorja. Teen kaiken mitä "Herra" käskee. Siivoan ja pyykkään. Hän saa ruoskia minua. Hän on jopa pannut minut makaaman kylpyammeeseen jossa on omaa kustani. Ja ripustanut minut roikkumaan alasti. En saa edes pitää alusvaatteita ilman hänen myöntymistä. Jos hän käskee, heitän rintaliivini tien varteen. Synnyin orjaksi, isäni ja äitini sanovat. Minä olen saanut piiskaa lapsena ja joutunut alasti vasten tahtoani - mutta olen seksiorja. Mutta jaa - teen myös paljon kotitöitä. Lapsia meillä ei ole kuin yksi. Mutta minä ja Herrani olemme palkanneet hänelle lastenhoitajan. Lapsi luulee, että lastenhoitaja Tiina on hänen äitinsä. Hyvä niin, tunnen häpeää. Lähetän lapsen orpokotiin kun on mahdollista. Siellä hän saa paremman äidin! Mutta kestä älä eroa ja opeta omille lapsillesi: seksi on osa elämää, pienestä pitäen ja tytön paikka on orjana. (Tai Seksiorjana)! Kestä vain.

Ota vastuu elämästäsi. Lähde töihin ja hanki sitä kautta itsenäisyys. Kotiäitiys sotkee kuviot monessa perheessä - silti kuvitellaan että se on lapsen parhaaksi. Vaikka tosiasiassa ap teidänkään elämä ei nyt taida olla parasta mitä lapselle voisitte tarjota.

Hoida orja hommas.se on sinun kohtalosi vapaudut 20 vuoden päästä..

Yhteistyössä