?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja o:"Toi alotti :'(" Nimenomaan joidenkin mielestä menee uskottavuus ja pohja, koska ette osaa puhua asioista asioina. Vaan sotkette henkilökohtaisuudet mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Rintamaito on lapselle terveellisintä ravintoa, jopa minä, joka kuopusta imetin vain päivän voin sen myöntää. Imetys on varmasti VAUVAN kannalta parasta, sanoi kuka mitä tahansa.
Perhepeti on VAUVAN kannalta ihanteellinen nukkumismuoto. Vauva kaipaa PAAALJOON läheisyyttä, ja turvautuu äitinsä läsnäoloon myös yöllä.
Noh, tuosta pissattamisesta en juuri osaa mitään sanoa, mutta jos jonkun hermot sitä jaksaa, niin antaa palaa. Varmasti nykyään hyvin ekologinen vaihtoehto.
No, kantoliinailusta tuskin tarvii edes puhua, vauva tykkää olla lähellä äitiään, ja äiti tykkää olla lähellä vauvaa. (Mä en oo kuin rintareppuillut)
Sormiruokailukin on ihan jees, jos vauva kasvaa hyvin, niin en näe mitään syytä sitä arvostella.
Siis mikä tässä nyt on sitten ongelma? Se, että ninaTT tekee näistä kaikkea, ja pitää sitä parhaimpana vaihtoehtona vauvalle? Mäkin pidän näitä hyvänä vaihtoehtona, vaikka en oo kaikkea läheskään samallalailla tehnyt.
Voin kyllä myöntää, että jos olisi joku hyvän äitiyden mittari, niin nina olisi paljon korkeammalla kuin mä, tai moni muu täältä.
Ehkä VAUVAN näkökulmasta, paitsi että on riistänyt (?) lapseltaan isän? (Vai onko läsnä vauvan elämässä?)
Mutta, VAUVAT kasvavat. Onko se enää paras äiti isommalle lapselle, joka ei osaa kasvattaa neutraalisti turhia vouhottamatta ja varsinkin ääneen -ainakin täällä- päteä omituisella tavalla jatkuvasti, jopa saarnaustyylillä. (En ole kyllä itse kaikkia lukenut, mutta koska täällä on niin närkästynyttä porukkaa, niin ilmeisesti provoilee hyvinkin usein).
Hehheh, tässä tyyppiesimerkki siitä, että TODELLAKIN tuomitsette Ninan tavan kasvattaa lastaan, eli teette aivan samaa kuin mistä häntä syytätte. Montakohan kertaa täältä on saanut lukea "poltit tupakkaa, roikotat vauvaraukkaa väkisin potalla" ym. Ehkä miljoona.
.
Kumpi oli ensin, muna vain kana? Tupakointi raskauden aikana ym on nostettu esiin SEN JÄLKEEN, kun hän on teilannut toisten imetys- tai nukkumistapoja. Kyllähän se keskustelua, huvitusta ja närkästystä herättää, jos joku niin fanaattisesti paasaa lasten hyvinvoinnin puolesta ja haukkuu muita, vaikkei itsellään olisi mitään varaa tehdä niin. Menee vähän niinku uskottavuus ja pohja kaikilta saarnoilta..
Ikävä huomata, että näin suurella osalla palstalaisista äitiys on niin heikoissa kantimissa, että loukkaannutaan siitä, että joku sanoo tietävänsä mikä on vauvan paras.
Hyvin paljon on kiinni siitä, MITEN sanoo. Minäkin olen imettänyt ja nukkunut lasten vieressä, mutta en ikinä esiintyisi noista aiheista niin kuin Nina tekee. En siis ihmettele, minkä "vastaanoton" moisella asenteella saa.