V
"vieras"
Vieras
kun olen itse töissä. On kyllä sellainen epäkohta etten tajua miksi tuota ei ole muutettu jo aikaa sitten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sä saat työmarkkinatukea vaikka olet töissä?
Muutetaanhan se vuoden alusta, et saa enää ollenkaan työömyystukea jos perheessä asuu joku töissäkäyvä, kaiken tämän tarjoaa porvarihallitus!
Muutetaanhan se vuoden alusta, et saa enää ollenkaan työömyystukea jos perheessä asuu joku töissäkäyvä, kaiken tämän tarjoaa porvarihallitus!
En minäkään mutta, harmittaa niin paljon työttömien puolesta ja valtion holtittoman rahan jaon takia kehitysmaihin ja korruptiomaihin
kaivappa mulle se missä tällästä sanotaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja tä;22762708:Siis hetkinen: miten niin ei saa? Siis, jos olen työtön ja lapseni on osa-aikatöissä (lukiolainen, joka käy kaupan kassalla osa-aikaisesti), niin minull ei makseta mitään? Niinkö?