Valuutanvaihto - laivalla vai maissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, eii mullakaan oo asiasta mitään käsitystä enkä oo perehtynyt faktoihin, mutta jotainhan munkin tähän vaan oli pakko pistää. Että silleen ja näillä mennään, vai mitä?
 

Similar threads

Yhteistyössä