M "mää vaan" Vieras 24.11.2014 #26 Joo, eii mullakaan oo asiasta mitään käsitystä enkä oo perehtynyt faktoihin, mutta jotainhan munkin tähän vaan oli pakko pistää. Että silleen ja näillä mennään, vai mitä?
Joo, eii mullakaan oo asiasta mitään käsitystä enkä oo perehtynyt faktoihin, mutta jotainhan munkin tähän vaan oli pakko pistää. Että silleen ja näillä mennään, vai mitä?