vanha nainen, nuori mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin silloin 44-vuotias ja vaimoni oli kuollut alkuvuonna. Kävin saunan jälkeen lähikapakassa, jonne tuli napurissa asuva noin 65-vuotias nainen. Juotiin pari olutta, ja nainen pyysi tulemaan kotiinsa. Siitä alkoi monivuotinen suhde seksin kanssa. Suhde loppui sitten naisen sairastumiseen.

Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani Ihanaa.
Hyvä Kun muistit vieläkin

Täytyy myöntää että minullakin on mieltymys vanhempiin naisiin. Erottuani vaimostani olen hyväksynyt sen itselleni. Ensimmäinen kokemus oli vielä hyvä. Ja kun uskalsin sanoa naiselle että pidän hänestä. Vakavampaa pidempää suhdetta on vain vaikeampaa saada. Ne ovat kaatuneet vaan johonkin naisen puolesta. Mutta parhaimmillaan hellää leikittelyä. Mukavaa yhdessäoloa.

Minulla oli satunnaisessa duunissa apuna kaksikymppinen kundi ja auton ikkunasta näytin 50-60v naista ja sanoin huumorilla et minä nain tuollaisia vanhempia naisia ja katsoi kundin reaktiota, hän ei hätkähtänyt vaikka olisi pitänyt, vaan vastasi et häntäkin kiinnostaisi olla tuon ikäisen kanssa! Minä hätkähdin ja nielaisin pari kertaa ja kysyin ollaanko me nyt tosissaan ja ollaan. Lupasin kysellä mitä tehdä eli kysyä vaimolta apuja? Kundi oli nuorempi mitä meidän lapset ovat ja miten tämän esitän vaimolle?
Jotenkin kerroin kundin kiinnostuksesta ja muuta skeidaa, vaimoa alkoi vähän kutittaa ajatus ja kyseli luotettavuudesta ja ulkonäöstä. Ensin ei oikein tykännyt ajatuksesta, sitten joo ja taas ei oikein sovi, voisi antaa mahdollisuuden mutta, tässä vaiheessa tiesi kyllä nuori kolli kelpaa. Säätöä oli pari viikkoa ja kundin kanssa sovittu ja siinä vaiheessa ei oltu samoissa duuneissa. Hain hänet ja vein hänet meille, itse häivyin muualle. Parin tunnin jälkeen menin himaa ja kundi oli lähtenyt. Vaimo katseli telkkaa niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Otin kaljan, menin istumaan samalle sohvalle ja sanoin no! Mitä, vastasi ja hymyili, taukoa, no vastasi ja jatkoi poika sai mitä tuli hakemaan. Sitten kertoi pojan olleen aluksi vähän varovainen kun pyysin riisumaan minua, sitten siirryttiin makkariin vähän hämärään, alkoi kundin kädet käydä ja sai vaatteita pois. Kivalta hoikka nuori miehen keho tuntui ja se kokemattomuus oli suloista. Sain ottaa ohjat ja siitä se lähti, annoin suuta ja panetin vähän joka asennossa. Lopulta kundi oli oikein tyytyväinen, lopuksi istuttiin ja puheltiin niitänäitä, sitten hän lähti. Oikein kivaa vaimolla oli ollut, minuakin kiihotti parittajana oleminen :)
M59N56

Yhteistyössä