Kysymys kaikille joilta puuttuu läheltä turvaverkko. Mitä teet siinä tilanteessa kun tuntuu että on itse ihan loppu, eikä lähellä ole ketään kehen turvautua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ajattelin nyt että miten yleensä ihmiset selviytyy arjesta jos siis ympäriltä puuttuu se turvaverkko. Monella kun kuitenkin on jonkinlainen verkko ystäviä, sukulaisia tai muuten avuliata tuttavia joihin voi hädän tullen turvautua.
Hammasta purren?
Alkuperäinen kirjoittaja manna:Täällä kolme lasta,mies matkustaa paljon.turvaverkkoa ei ole,mummolat 800km päässä.lapset 6,3 ja 6kk ei ole koskaan olleet hoidossa.ystävätkin on tosi harvassa,puistossa ei ole samanhenkisiä ihmisiä,ja hesassa ollaan..
Juu,mulla taitaa aivotkin surkastua kun ei ole "järkevää" juttuseuraa,mies täälläkin on ainoa sosiaalnen suhteeni,tai no lähestulkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:Täällä kolme lasta,mies matkustaa paljon.turvaverkkoa ei ole,mummolat 800km päässä.lapset 6,3 ja 6kk ei ole koskaan olleet hoidossa.ystävätkin on tosi harvassa,puistossa ei ole samanhenkisiä ihmisiä,ja hesassa ollaan..
Mulla on vähän sama tilanne, tosin mies ei matkusta, mutta tuntuu että viimeaikoina mies on ollut se ainoa sosiaalinen kontakti mitä mulla on muihin aikuisiin ihmisiin face to face.
Välillä vaan alkaa päivisin tuntua että pää hajoaa kun ei ole edes ns vertaistukea jonka kanssa kelailla elämän ihmeitä.
Olen 24/7 lasten kanssa. Ja oishan se joskus ihan mukava saada edes pieni breikki tästä perhe-elämästä, jotta vois edes rauhassa käsitellä niitä asioita jotka aiheuttaa mulle murhetta.
Mutta kaipa se on vaan purtava hammasta ja itkettävä ja potkittava itseään persuksille.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:Juu,mulla taitaa aivotkin surkastua kun ei ole "järkevää" juttuseuraa,mies täälläkin on ainoa sosiaalnen suhteeni,tai no lähestulkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:Täällä kolme lasta,mies matkustaa paljon.turvaverkkoa ei ole,mummolat 800km päässä.lapset 6,3 ja 6kk ei ole koskaan olleet hoidossa.ystävätkin on tosi harvassa,puistossa ei ole samanhenkisiä ihmisiä,ja hesassa ollaan..
Mulla on vähän sama tilanne, tosin mies ei matkusta, mutta tuntuu että viimeaikoina mies on ollut se ainoa sosiaalinen kontakti mitä mulla on muihin aikuisiin ihmisiin face to face.
Välillä vaan alkaa päivisin tuntua että pää hajoaa kun ei ole edes ns vertaistukea jonka kanssa kelailla elämän ihmeitä.
Olen 24/7 lasten kanssa. Ja oishan se joskus ihan mukava saada edes pieni breikki tästä perhe-elämästä, jotta vois edes rauhassa käsitellä niitä asioita jotka aiheuttaa mulle murhetta.
Mutta kaipa se on vaan purtava hammasta ja itkettävä ja potkittava itseään persuksille.
Joskus tuntuu oikeasti että olen muuttunut ihan tyhmäksi kun olen aina vaan lasten kanssa.Mistä päin olet?
Alkuperäinen kirjoittaja eikö?:Sulla on kylläkin turvaverkko, oma puoliso.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mulle turvaverkko lähinnä tarkoittaisi henkistä turvaa, tietoa siitä että jos on tunne ettei jaksa niin apu on aina lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikset sä lähde johonkin harrastukseen tai kursille tapaamaan ihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikset sä lähde johonkin harrastukseen tai kursille tapaamaan ihmisiä?
Se nyt ei olisi ratkaisu tämänhetkiseen tilanteeseen. Kyllähän sitä tämän kokoisessa kaupungissa tapaa ihmisiä vaikka puistossakin. Mutta onko se pinnallinen jutustelu ratkaisu asiaan, on sitten jo oma juttunsa.
Eikä sitä henkisesti ja fyysisesti väsyneenä välttämättä jaksa harrastaa mitään.