O
on tää kummaaa
Vieras
Täällä jauhetaan päiväkotipuolustuspuheissa aina vaan tota iänikuista "vaikeaa vauvaa, koliikkia, huonoja öitä, masennusta yms yms" MUTTA kun suurin osa tuntemistani ihmisistä, jotka vievät esikoisen hoitoon eivät todellkaan kärsi masennuksesta, suuresta univajeesta tai vaikeasta vauvasta!! Heillä on aivan normaalit hyvin nukkuvat vauvat. Ja esikoinen päivähoidossa. Väittäisin, että tämä on tilanne suurimmalla osalla lapsista, jotka joutuvat päivähoitoon vaikka toinen heidän vanhemmistaan on kotona.
Yksinkertainen kysymys: Miksi viedä lapsi päiväHOITOON, jos olet itse kotona ja voisit HOITAA lapsesi itse? Itse vien lapset HOITOON jos en itse pysty heitä hoitamaan. Päiväkodit ratkeilevat jo nyt liitoksissaan, kuten varmasti moni joka medioita seuraa, on lukenut/kuullut.
Yksinkertainen kysymys: Miksi viedä lapsi päiväHOITOON, jos olet itse kotona ja voisit HOITAA lapsesi itse? Itse vien lapset HOITOON jos en itse pysty heitä hoitamaan. Päiväkodit ratkeilevat jo nyt liitoksissaan, kuten varmasti moni joka medioita seuraa, on lukenut/kuullut.