Vauva vääntää ja vänkää koko ajan =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SadBadMom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SadBadMom:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja SadBadMom:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Meiltä löytyy kans tyytymätön vauva. Ikää neidillä pian 3kk ja tuntuu, että se pahin itku ja parku kausi on jo ohitse. Onneksi. Tyttö on hirveän seurallinen, yhtään ei viihdy yksin, joko oltava sylissä tai sitterissä. Sylissäkin ollessa tarvisi mieluummin olla liikkeessä koko ajan. Toisaalta ihanaa, että tyttö tekee selväksi, että haluaa huomioo, eli tykkää seurasta. Mutta toisaalta ihan hirveen väsyttävää. Kun samalla tarvii huomioida isoveljeä ja jossain välissä pyörittää myös kotia.. :whistle: Mutta kyllä se tästä, joka päivä helpottaa. =)

Meillä pahenee päivä päivältä. Joko mä väsyn koko ajan lisää tai sitte vauva tympääntyy enemmän ja enemmän siihen ettei pääse omatoimisesti haluamaansa paikkaan tai sitte sillä on joku vaiva...

:hug: Voimia jaksamiseen! Ootko saanu yhtään "lomaa" vauvasta? Saisit hieman uutta puhtia. Ja lastenlääkärin juttusilla kannataa käydä jos jotain vaivaa epäilet edes vähän. Kaikki kannattaa kokeilla.

Käyn mä joskus yksin kaupassa =D Ei vissiin ihan riitä lomaksi... Eiku en mä ees kaipaa (tietääkseni) vauvasta lomaa. Jonkun yhessä hoitamaan mä kyllä kaipaisin...

Kyllä varmasti itse huomaat kun alkaa tuntua siltä, et oikeesti tarvis sitä lomaa. :) Koita jaksaa, päivä kerrallaan.

Yhteistyössä