M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta eikös kela ota aina 20% etuuksista?
mutta eikös kela ota aina 20% etuuksista?
Samaa mietin minä.
Ja miten kun tässä uudessa verokortissa on ne tulorajat.. mulla on isommat tulot mitä siinä kortissa on. Meneekö verot sen isomman prosentin mukaan jos tienaan kuussa enemmän kuin kaks tonnia, minkä todellakin teen?
ei, jos toimittaa verokortin, mutta mielummi anan ottaa sen 20 prossaa ettei tule kamalasti mätkyjä. mulla kun ei o vähennykisäkään, vain matkakulut ( opiskelen)
Samaa mietin minä.
Ja miten kun tässä uudessa verokortissa on ne tulorajat.. mulla on isommat tulot mitä siinä kortissa on. Meneekö verot sen isomman prosentin mukaan jos tienaan kuussa enemmän kuin kaks tonnia, minkä todellakin teen?
jaa,mä olen joskus tyrkyttänyt verokorttia kelaan mut sanoivat että ottavat kuiteskin 20%
jaa,mä olen joskus tyrkyttänyt verokorttia kelaan mut sanoivat että ottavat kuiteskin 20%
mä sain yhten vuona kotihoidontuet nollalla prosentilla, mutta tuliki sit mäkyjä, ei ois kannattanu
Voiko työmarkkinatukea varten tehdä netissä sen muutoksen??
Siis en haluisi et siitä menee se 20% veroja
Onnistuuko?
Mihin lukuun oot saanut laskettua tukien prosentin? Onkohan tuo 17,5% ihan ok? Vai unohdinko laittaa jotain?