"Vettä" tippuu kohdusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syvänmerenkala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syvänmerenkala

Vieras
Siis semmosta lirahtaa joskus ehkä lusikallinen. Tuntuu, että se tulis kohdusta, koska saatan olla ollut jalkeilla pitkään ja sitten sitä lurahtaa. Se on kellertävää, kirkasta, se ei haise, eikä minulla ole tulehdusta. Se ei ole missään tapauksessa valkovuotoa.
Mulla on kyllä hormonikierukka, eikä ongelmaa ole ilman kierukkaa.

Onko kellään muulla tällästä? Olenko vakavasti sairas? Mitä se on? Tietääkö kukaan? onko kukaan ikinä edes kuullut moisesta? kukaan keltä oon kysynyt, ei tiedä, eivät tienneet ehkäisyneuvolassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Luultavimmin virtsaa..jos olet synnyttänyt niin paikat on löystyny ja sit voi tirahdella..

Sinähän sen tiedät omalla kohdallasi. ehkä sinulta sitten tulee virtsaa emättimestä, mene ja tiedä. Jos minulta tulisi pissat housuun, ostaisin tenoja, enkä kyselisi mitään.

Voisiko joku vastata asiallisesti?

Oletko 100% varma ettei valkovuotoa,joskushan joillakin sitä voi lorahdella.Ja voi olla virtsankarkailuakin...tai ihan vaan 'emätin nestettä'miksi sitä nyt sitten sanotaankaan,no samaa mitä tulee kiihottuessa,et jos on paikat märät..nämä vain arvailua..tuskin sulla mitään vakavaa on.Pitäiskö sun tilata aika gynelle niin pääsisit selvyyteen.:)

en usko että tuo toinen tuota virtsaa vittuili..synnytyksen jälkeenhän voi käydä niin...ei se ole mitään alleen kusemista tai noloa.silloin tavitaan lantiopohjanlihasten jumppaa.mutta eihän me tiedetä oletkon synnyttänyt ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja guess:
Oletko 100% varma ettei valkovuotoa,joskushan joillakin sitä voi lorahdella.Ja voi olla virtsankarkailuakin...tai ihan vaan 'emätin nestettä'miksi sitä nyt sitten sanotaankaan,no samaa mitä tulee kiihottuessa,et jos on paikat märät..nämä vain arvailua..tuskin sulla mitään vakavaa on.Pitäiskö sun tilata aika gynelle niin pääsisit selvyyteen.:)

Olen kysynyt asiaa lääkäreiltä, mutta ne ei tiedä. Ne ei sano mitään, vaan kuittaa asian vaan että seon mun pään sisällä.

Ei ole valkovuotoa, jos valuu reittä pitkin, eikä ole kusta, uskokaa jo!

Jos ei ole mitään tietoa, niin ei tarvitse vastata, on jo aika paska fiilis.

en usko että tuo toinen tuota virtsaa vittuili..synnytyksen jälkeenhän voi käydä niin...ei se ole mitään alleen kusemista tai noloa.silloin tavitaan lantiopohjanlihasten jumppaa.mutta eihän me tiedetä oletkon synnyttänyt ikinä.

On se helvetti kummallista, kun sanon, ettei virtsa karkaile, niin ei uskota! Olen synnyttänyt kaksi lasta ja lantionpohjalihakset ovat hyvässä kunnossa.

Tuleeko teillä tosiaan virtsaa emättimestä? Eikös se normaaleilla ihmisillä tule virtsaputkesta? minulla ei tule virtsaa emättimestä.

aijaa,luulin että olisi kiva saada myötätuntoa.olisit sitten heti sanonut että lääkärissä olet käynyt ja vain ammatti gynet jne.saa puhua.onnea valumiseen.

Saa vastata, mutta en tarvitse mitään myötätuntoa, koska en todellakaan kuse housuihini. onko se myötätuntoista, että jauhetaan siitä virtsankarkailusta, vaikka olen jo sanonut, ettei se ole sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Syvänmerenkala:
aijaa,luulin että olisi kiva saada myötätuntoa.olisit sitten heti sanonut että lääkärissä olet käynyt ja vain ammatti gynet jne.saa puhua.onnea valumiseen.

Saa vastata, mutta en tarvitse mitään myötätuntoa, koska en todellakaan kuse housuihini. onko se myötätuntoista, että jauhetaan siitä virtsankarkailusta, vaikka olen jo sanonut, ettei se ole sitä?

No mee lääkäriin tutkituttavaksi jos ei apu kelpaa ja haluat oikeasti tietää mikä sun tuuherossa on vikana!Mistä täällä kukaan voi sun lorahduksista tietää ja normaali ehdotukset ei kelpaa..PERKELE!Ei me mitään gynejä olla että voijaan tältä seisomalta sanoa mitä sulta jalkovälistä valuu.

On se helvetti kummallista, kun sanon, ettei virtsa karkaile, niin ei uskota! Olen synnyttänyt kaksi lasta ja lantionpohjalihakset ovat hyvässä kunnossa.

Tuleeko teillä tosiaan virtsaa emättimestä? Eikös se normaaleilla ihmisillä tule virtsaputkesta? minulla ei tule virtsaa emättimestä.

lääketieteellisesti mahdollista että virtsaa kerääntyy emättimeen ja poistuu erikoisina lorahduksina. ei kannata kysellä täällä jos ei pysty ottamaan vastauksia vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:

No mee lääkäriin tutkituttavaksi jos ei apu kelpaa ja haluat oikeasti tietää mikä sun tuuherossa on vikana!Mistä täällä kukaan voi sun lorahduksista tietää ja normaali ehdotukset ei kelpaa..PERKELE!Ei me mitään gynejä olla että voijaan tältä seisomalta sanoa mitä sulta jalkovälistä valuu.

Ihan kiva. Mutta mä kysyin, onko kellään muulla vastaavaa. Mutta, koska ei saa kysyä, niin ei sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja titinalle:

lääketieteellisesti mahdollista että virtsaa kerääntyy emättimeen ja poistuu erikoisina lorahduksina. ei kannata kysellä täällä jos ei pysty ottamaan vastauksia vastaan.
Ahaa. Voisitko selittää mekaniikan, miten sitä kerääntyy.

synnytyslääkäri osaa selittää ja fysioterapeutti. tämä vaiva korjataan sähköimpulssein emättimeen. myös lantiopohjan lihaksiston terapia auttaa. ei johdu huonoista lihaksista välttämättä, myös ongelmana voi olla liiallinen jännitystila emättimessä joka on tullut ponnistusvaiheessa. kysele fysioterapiasta ensimmäisenä, heiltä saat kunnon vastaukset.

synnytyslääkäri osaa selittää ja fysioterapeutti. tämä vaiva korjataan sähköimpulssein emättimeen. myös lantiopohjan lihaksiston terapia auttaa. ei johdu huonoista lihaksista välttämättä, myös ongelmana voi olla liiallinen jännitystila emättimessä joka on tullut ponnistusvaiheessa. kysele fysioterapiasta ensimmäisenä, heiltä saat kunnon vastaukset.

Miten se virtsa menee emättimeen, sitä lähinnä tarkoitin. Se "vesi" kun ei tule virtsaputkesta, vaan emättimestä syvältä.

Ei sit olis edellisillasta miehen nesteitä? Anteeks mut oli pakko.. :whistle:

Ei, mulla ei jää sinne ikinä mitään. Ja joskus sitä on tullut, vaikka ei ole ollut yhdyntää pitkiin aikoihin.

Luulen, et se liittyis hormonikierukkaan, koska muulloin sitä ei ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja syvänmerenkala:
Kun se ei haise pissalta, eikä edes maistu pissalta, silloin se ei ole pissaa, vai mitä?

Ääliö taijat perinpohjin olla..

No ei siinä mitään ääliömäistä ole, jos yrittää saada selville mitä se on. Anteeksi vaan, jos sulla on parempia ehdotuksia, niin kerro.

Yhteistyössä