"Vettä" tippuu kohdusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syvänmerenkala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jos et lääkäriä usko,niin olisiko viisasta soittaa esim.gynelle,yksityinen varmaan ainakin auttaisi,ja sanoa mikä vikana ja diagnoosiksi olet saanut että päässäsi vikaa.Ehdotaa että voitko jotenkin ottaa lorahduksesta näytteen ja se tutkittaisiin,ettei tarvitsisi enää panikoida eikä kysellä täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja titinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja syvänmerenkala:
Kun se ei haise pissalta, eikä edes maistu pissalta, silloin se ei ole pissaa, vai mitä?

Ääliö taijat perinpohjin olla..

:laugh:

Kuvittele ei tuo voi tosissaan kysyä noita ku kuka maistelee omia eritteitään??Maistelee että onkohan se pissaa..hmm..ei se taitaa olla valkovuotoa..!Hyi äklöä!

No niin, kaikki sanoo, että se on pissaa ja haukutaan, kun sanon, ettei se ole. Nyt kun kerron, mistä tiedän, ettei se sitä ole, niin taas haukutaan.

Ihan sama.

Tosi aikuismaista.

Alkuperäinen kirjoittaja kala:
Kun se ei haise pissalta, eikä edes maistu pissalta, silloin se ei ole pissaa, vai mitä?

No ei siinä mitään ääliömäistä ole, jos yrittää saada selville mitä se on. Anteeksi vaan, jos sulla on parempia ehdotuksia, niin kerro.

Okei,täältäpä tulee diagnoosi,sulla on tosi paha virtsankarkailu ongelma ja maailman surkeimmat lantionpohja lihakset ku et pysty pissaas piätteleen.Lisäksi sulla on myös päässä jotain pahasti vialla,kun maistelet omia eritteitäs.Tai sitten sulla on joku puutos tauti että tyydytät ne syömällä tai maistelemalla omaa valkovuotoa=)

no,sinun tekstistä saa sen vaikutelmn että itse mollaat kaikkia vastauksia..sama jos antaisi jollekkin tekohengitystä ja virottuaan saisi vain kuulla haukkuja ja kuinka paskalle nyt suussa maistuu,elvyttäjän takia.Kun itekkin kuitenkin veikkailet ja käsket muiden sitten antaa parempaa vaihtoehtoa ja kun annetaan alat taas mollata.Ei kannata kysyä jos ei ole vastaanottavainen ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Terv.kotitohtori Miimari:

No ei siinä mitään ääliömäistä ole, jos yrittää saada selville mitä se on. Anteeksi vaan, jos sulla on parempia ehdotuksia, niin kerro.

Okei,täältäpä tulee diagnoosi,sulla on tosi paha virtsankarkailu ongelma ja maailman surkeimmat lantionpohja lihakset ku et pysty pissaas piätteleen.Lisäksi sulla on myös päässä jotain pahasti vialla,kun maistelet omia eritteitäs.Tai sitten sulla on joku puutos tauti että tyydytät ne syömällä tai maistelemalla omaa valkovuotoa=)

:laugh: älä!! mä kusen kohta housuun!!! ja mä vielä myönnän sen!!

kuullostaa virtsankarkailulta, sitä voi olla nuorillakin synnyttäneillä tai raskaana olevilla.

Ponnistusinkontinenssi

* Useimmiten syynä on lantionpohjan lihasten heikentyminen tai vaihdevuodet. Tämä karkailumuoto on yleisintä synnyttäneillä naisilla.
Vatsaontelon ja rakon yhteispaine tulee suuremmaksi kuin sulkijapaine, vaikka rakkolihas ei supistu. Virtsa karkaa esimerkiksi yskäistäessä tai aivastaessa vatsaontelon äkillisen paineennousun seurauksena ja on tahatonta.

No niin, kaikki sanoo, että se on pissaa ja haukutaan, kun sanon, ettei se ole. Nyt kun kerron, mistä tiedän, ettei se sitä ole, niin taas haukutaan.

Ihan sama.

Tosi aikuismaista.

Tosi aikuismasita joo. Varsinkin sun käytös, kauhee herne nenässä heti. Mistä sinä sen tiedät mistä se lirahtaa? Koitappa vaan myöntää itsellesi, että virtsaa se vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja no se kala taas:
Alkuperäinen kirjoittaja titinalle:
Ei sit olis edellisillasta miehen nesteitä? Anteeks mut oli pakko.. :whistle:

Ei, mulla ei jää sinne ikinä mitään. Ja joskus sitä on tullut, vaikka ei ole ollut yhdyntää pitkiin aikoihin.

Luulen, et se liittyis hormonikierukkaan, koska muulloin sitä ei ole ollut.

Kannattaa kysyä yksityissektorin lääkäriltä vaikka puhelimitse. usein niiltä saa kunnon vastauksen kun ovat motivoituneempia potilaihinsa. Toivottavasti saisit tietää syyn, kun on varmaan aika epämiellyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
no,sinun tekstistä saa sen vaikutelmn että itse mollaat kaikkia vastauksia..sama jos antaisi jollekkin tekohengitystä ja virottuaan saisi vain kuulla haukkuja ja kuinka paskalle nyt suussa maistuu,elvyttäjän takia.Kun itekkin kuitenkin veikkailet ja käsket muiden sitten antaa parempaa vaihtoehtoa ja kun annetaan alat taas mollata.Ei kannata kysyä jos ei ole vastaanottavainen ihminen.

Juu..Aivan. :flower: Aika hyvä esimerkki...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
kuullostaa virtsankarkailulta, sitä voi olla nuorillakin synnyttäneillä tai raskaana olevilla.

Ponnistusinkontinenssi

* Useimmiten syynä on lantionpohjan lihasten heikentyminen tai vaihdevuodet. Tämä karkailumuoto on yleisintä synnyttäneillä naisilla.
Vatsaontelon ja rakon yhteispaine tulee suuremmaksi kuin sulkijapaine, vaikka rakkolihas ei supistu. Virtsa karkaa esimerkiksi yskäistäessä tai aivastaessa vatsaontelon äkillisen paineennousun seurauksena ja on tahatonta.

Hei, ihantosi. LUKEKAA, miträ mä oon kirjottanut, ei sitä tule yskiessä, eikä ponnistaessa, sitä ei myöskään tule virtsaputkesta, vaan emättimestä.

joo, naurakaa pois vaan. Olipa hyvä, etten kysynyt tätä mustana.

Mua ei naurata, mua itkettää.

Ainakin mä tiedän, kelle teistä kannattaa vittuilla tästälähin.

Ei muuta ku antaa tulla vaan ;) kyllä mä vittuilut kestän xD Osaanhan tehä sitä itekkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan sama.

Tosi aikuismaista.

Tosi aikuismasita joo. Varsinkin sun käytös, kauhee herne nenässä heti. Mistä sinä sen tiedät mistä se lirahtaa? Koitappa vaan myöntää itsellesi, että virtsaa se vaan on.

Kyllä minä tunnen ,että se tulee emättimestä. Kyllä aika moni nainen tuntee eron virtsaputkella ja emättimeltä. Se tuntuu hyvin erilaiselta.

Ponnistusinkontinenssi

Hei, ihantosi. LUKEKAA, miträ mä oon kirjottanut, ei sitä tule yskiessä, eikä ponnistaessa, sitä ei myöskään tule virtsaputkesta, vaan emättimestä.

mut eikö se oo mahdollista että virtsaputki on yhteydesä emättimeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Ponnistusinkontinenssi

mut eikö se oo mahdollista että virtsaputki on yhteydesä emättimeen?

No ei se nyt ainakaan mitään tavallista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Terv.kotitohtori Miimari:

:laugh: älä!! mä kusen kohta housuun!!! ja mä vielä myönnän sen!!

No ei se kuitenkaan oo kusta ku sehän tuli emättimestä(kalahan maistoikin sitä,niin ei se sullakaan oo varmaan pissaa) xD Oikeesti tää on ihan naurettava aloitus xD Muista pitää jalat ristissä ku naurat ettei lirahda,hihi!=)

Ponnistusinkontinenssi

Hei ihan tosi, mistä sä sen tiiät mistä reijästä se tulee?? Oikeesti taidat olla hieman...Miten sen ny sanos..tyhmä.

Itselläni ainakin raskaana ollessa valui välillä oikein reittä pitkin vetistä valkovuotoa. Voisi siis olla sitä ja johtua jostakin syystä siitä kierukasta.
Gynellä käväisisin. Ei varmasti kovin kiva juttu :/

pliiiss..soita huomenna gynelle ja kerro tämä tarinasi..me kaikki nyt uskotaan että se tulee emättimestä ja ei ole virtsaa.käy selvittämässä asia ja tule tänne kertomaan mikä oli niin jollekkin muulle voi olla apua tästä tarinasta.

Yhteistyössä