Vihaan vanhempiani koska he ovat persaukisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhien lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26452352]Kumpi sisaruksistasi olisi siis saanut jäädä syntymättä, että olisit tyytyväisempi? Molemmat kenties?[/QUOTE]

Kyllä vaikka molemmat ei meilla mitään välejä ole.Lapsia pitää tehdä sen verran
mihin on varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452296:
Hyvä sinun on jeesustella.Sulle jää puolet eli 200 ooo euroa ja rivari lapsillesi ymmärtäisit
paremmin jos sinulle ei jäisi vanhemmiltasi mitään.

sisältyy tuohon kuule vahmenpieni lainojakin, jotka vissiin pitää poiskin maksaa.ei meille todella jää mitään 200 000 e, ja äidille ollaan sanottu, että voi talon myydä nyt jos haluaa, ja käyttää rahansa miten haluaa.Me EMME todellakaan väijy perinnön perään, lakiosuutta tulee, jos jaettavaa on,mutta ei se ketään autuaaksi tee.ja tuo mun rivari...käyn töissä, ja pienestä palkasta sitä maksan...ole hyvä ja tee samoin.hanki itse omaisuutesi, niin minäkin teen ja siitä lapsilleni jätän, jos siitä jotain jätettävää joskus jää.onneksi eivät ole kieli vyön alla ahneuksissaan rahaa ja mammonaa kyttäämässä.Edelleen...kiitän vanhempiani siitä,että olen oppinut heitä rakastamaan ja arvostamaan ihan muista syistä kuin siitä,että ovat joskus kovalla työllä saaneet itselleen edes talon.jaksan toistaa itseäni.häpeä.

[QUOTE="vieras";26452352]Kumpi sisaruksistasi olisi siis saanut jäädä syntymättä, että olisit tyytyväisempi? Molemmat kenties?[/QUOTE]
Varmaankin aloittaja olisi halunnut jäädä syntymättä.

[QUOTE="vieras";26452407]Varmaankin aloittaja olisi halunnut jäädä syntymättä.[/QUOTE]

Sekin olisi sopinut.Siinä köyhässä lapsuudessa ei ollut mitään hienoa eikä siinä että
vanhemmilta ei jää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452309:
No eivät todellakaan sijoittaneet meihin lapsena yhtään mitään.

Ai te olette olleet oman onnenne nojassa vauvasta asti? Itse tienanneet rahaa ruokaa ja vaatteisiin? Pitäneet katon pään päällä, hoitaneet lääkärikulut, lääkkeet, itse selvittäneet kouluun menonne ja lukuisat muut asiat?

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
[QUOTE="Minna";26452430]Ai te olette olleet oman onnenne nojassa vauvasta asti? Itse tienanneet rahaa ruokaa ja vaatteisiin? Pitäneet katon pään päällä, hoitaneet lääkärikulut, lääkkeet, itse selvittäneet kouluun menonne ja lukuisat muut asiat?[/QUOTE]

Eiköhän nuo ole sossu hoitanut.

Olet kyllä AP ällöttävä. Perintö on etuoikeus, ei mikään itsestään selvyys. Ainakin ne persaukiset vanhempasi ovat sinut hemmottelemaan onnistuneen kun olet noin pilalle palluteltu.

Ei ole perintöä tulossa minullekaan, vaan vanhempiani silti rakastan ja heistä huolehdin (toinen vakavasti ,toinen vähemmän vakavasti sairas). Miksi ihmeessä heidän olisi pitänyt yrittää elää eläämäänsä niin, että he jättäisivät AIKUISILLE lapsilleen rahaa? He antoivat meille valmiudet tehdä sitä itse, opetettiin tekemään työtä.

Asunnon he myivät ja muuttivat avustettuun asumiseen niillä rahoilla, ja oikein tekivät.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452279:
Olen todellakin samaa mieltä,aivan turha tehdä lapsia jos heille ei ole mitään jätettävää aikoinaan.

Paljon rahaakin tärkeämpää, mitä lapsilleen jättää on kyllä oikeasti muistot, arvot, tavat. Ne ihan tavalliset asiat.

Minulla on mieheni kanssa velkainen asunto, jota makselemme ihan omilla rahoillamme. Kolmelle lapselle siitä jää joskus jotain. Omilla vanhemmillani on asunto ja mökki, ja joskus niistäkin jotain perintöä tulee. Mutta ihan itse sen asuntonsa saa maksaa. Ja sitä arvostaakin ihan eri lailla, kun joutuu sen omilla rahoilla tienaamaan.

Mun vanhemmillani ei ollut yhtään mitään, kun he ryhtyivät elämäänsä rakentamaan, jos se onnistui heiltä, miten se ei onnistuisi minulta. Äitini vanhemmat ovat muuten raivanneet itse peltonsa - suomalaista sisua löytyy perheestämme, ja sillä mennään eteenpäin.

Sitä paitsi, miksi asunnon pitäisi maksaa 400.000 euroa? Ei tarvitse!

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452432:
Eiköhän nuo ole sossu hoitanut.

Älä nyt jauha paskaa. Jos teidän vanhemmat ei ole mitään juoppoja, mielenterveysongelmaisia yms. niin korkeintaan rahallista apua olette saaneet ja muuten vanhemmat ovat hoitaneet kaiken muun.

Äh, kuinka joku edes viitsii provota huonolla lapsuudella kun joillekin se on todellista elämää.

[QUOTE="Minna";26452509]Älä nyt jauha paskaa. Jos teidän vanhemmat ei ole mitään juoppoja, mielenterveysongelmaisia yms. niin korkeintaan rahallista apua olette saaneet ja muuten vanhemmat ovat hoitaneet kaiken muun.

Äh, kuinka joku edes viitsii provota huonolla lapsuudella kun joillekin se on todellista elämää.[/QUOTE]

No kyllä melkein joka kuukausi saivat toimeentulotukea.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452541:
No kyllä melkein joka kuukausi saivat toimeentulotukea.

Niin mitä sitten?!?!? Mä tunnen aikuisia jotka ovat alkoholistiperheistä lähtöisin ja kyllä siellä se raha oli pienin ongelma lapsilla! Kyllä suurin ongelma oli vanhempien juominen! Nyt nuo ihmiset ovat onnellisia, että ovat selvinneet lapsuudesta ja itse tekevät elämästään sellaisen kuin haluavat eivätkä sure sitä ettei tule perintöä!

Jos teillä ainoa ongelma pienet tulot, niin pidä turpasi kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452329:
En todellakaan rakasta vanhempiani.Meitä 3 lasta ja oikeastaan kukaan ei käy heitä
tapaamassa.Sisarillani sama syy kuin minulla.Siellä vuokra-asunnossaan yksin viettävät
aikaansa.Hautajaiset toivottavasti maksaa heille sossu ei varmasti me lapset haluta
niitä kustantaa.

luojan kiitos, vanhemmilasi EI OLE OMAISUUTTA teille jaettavaksi.Et ansaitsisi
lanttiakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452249:
Tottakai hankin itse omaisuuteni mutta kyllä se harmittaa kun kaikkien vanhemmat jättävät lapsillee taloja,kesämökkejä yms ja auttavat muutenkin.

Ei todellakaan kaikkien vanhemmat jätä.

Meille tais jäädä pari tonnia per nenä, ei kiinteää omaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhien lapsi;26452632:
En minä sitä perintöä itselleni olisi ottanut lapsilleni olisin antanut jos jotain olisi jäänyt.

No eikös se omille lapsille perinnön haaliminen olisi ihan sinun itsesi tehtävä? Ja koska sulla on varaa arvostella omia vanhempia, niin sinulla ovat jo ne maksetut osakkeet ja mökit omille lapsille :D

Yhteistyössä