Viikon 10 jännääjät osa 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kp39 ja testasin myös negatiivisen tuloksen aamulla. Ärsyttävää vain kun kierrot ovat näin pitkiä(52, 35, 39+?). Nyt odotellaan sitten tätiä. Onko muilla ollut muuten hankaluutta saada kiertoa tasaantumaan pillereiden lopetuksen jälkeen?

siirränpä tämän listan tähän ketjuun.

Viikon 10 jännääjät:
Nelly kp?
aino76 kp26/24
Kerttu kp34/26-41
Jasmiina kp35/30-34
Mimmu kp28/28
Heaven kp31/27-30
tuuli kp38/?
Venla32 kp41/32-33
Terttu4 kp44/33-?

Pudonneet:
nala
Kk
Maire
Maria k

PLUSSANNEET:
Iina

Täällä kp26/24 menossa fiilikset laskee lämpöjen mukana eilen 37.3 tänään 36.9, katsotaan mitä tästä tulee, luulenpä että saadaan siirtyä uuteen yritykseen kunahn noi menkat vaan alkais.

testasin siis negan 23/24 nyt oottelen kyllä ainakin sunnuntaihin ellei täti sitä enne tule.

-Aino

Kiitos Kerttu tsempistä - maailma näyttää jo paremmalta paikalta :) Samoilla linjoilla ollaan tuntemusten tarkkailun ja odottajien sivustoilla roikkumisen suhteen.

Peukkuja huomiselle! Itse ajattelin testata ehkä ensiviikolla, jos uskallan...

Mulla on joitain lääkkeitä käytössä ja soitin terologiseen, että mitä mieltä niistä ovat. Harmittomia onneksi ovat, mutta jännä oli, että kätilö kertoi, että jos olisin raskaana, olisin jo 5+4. Uskomatonta!

Terttu4, kuuluuko uutta? Sulla on pisin kierto meistä tähän mennessä.

Heippa...liityn nyt tähän ketjuun hetkeksi..kun tilanne on mikä on.
Kp54/36 menossa...testejä on 2 negaa tehty.

Joten Tuuli, et ole ainoa kellä on ongelmia saada kierto tasaiseksi pillereiden jälkeen. Hermothan tässä menee ku ei tiedä aina et koska voi testata ja koska menkat oikeesti vois alkaakkaan...blaah ja liian pitä odotus kun haluu aina vaan uskoa et joko tärppäis :)

Taustalla ollut jonkin aikaa...nyt aattelin ilmaista itseäni...Kp29/26 menkoista ei alkamis oireita...Raskaus oireita tuntuu tunti tunnilta löytyvän enemmän ja enemmän : ) Oireita sekoittaa keskiviikkona alkanut virtsatientulehdus...Jospa sunnuntaina tekis testin,jos mitään ei kuulu eikä näy...

Mulla siis about kp 26/28-29, riippuu vähän mistä päivästä aloitan laskemisen. Mutta siis nyt la/su on vaara että alkaa jotain tiputtelee, mutta toivottavasti ei!
Lämmöt huipussaan: 36,9. Pientä menkkamaista tunnetta ollu vatsan pohjalla tänään, mutta niinhän ne raskautuneetkin on sanonu, että menkkaoloa voi olla. Rinnat kipeämmät kuin viime kuussa ja vatsa oudon kireä.

Vielä on toivoa!

Miina79, sinulla on rautaiset hermot! :D Minäkin ajattelin että odottelen että menkat ovat myöhässä, mutta niin vain oli aamulla livahdettava testin kera vessaan. :P Nega tuli, mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Jatketaan odottelua. Pitkäpinnaisuus ei taida olla valttini..

Menkkoja ei vielä kuulu. Viime viikonloppuna masu oli turvoksissa ja täynnä ilmaa ja sitt maanantaina tuli maha kipeex ja tuli pikkasen ruskehtavaa limaa. Aattelin että nyt ne taitaa sitt alkaa, mutt ei...Tiistaina oli sama juttu. Ke ei mitää. Myös eilen ja tänään on tullu vähän ruskehtavaa limaa.
Lämpö ehkä pikkasen normaalia korkeempi...Ai nii ja tänään nippaili masua, jostain tosta munasarjojen kohalta ja rinnoissa oli parina päivänä myös jännää nippailua. Kai tässä täytyy huomenna marssia apteekkiin testin ostoon...jännittää,hui!!

Joo rautaiset ja rautaiset hermot!
On niin kiirus töissä ja kotosallakin vilinää.. Ja se tärkein asia testit loppu kotoota ja huomenna ei ehdi apteekkiin.Eli pakko sanoa asia on ollu aika taka alalla ajatuksissa..
..Huomenna odottaa 14tuntinen työpäivä =(
Plussa onnea hirmuisesti kaikille! =)

Heaven:
kova väsymys on raskauden ensimmäinen oire. Jos et normaalisti nuku päikkäreitä ja nyt tuntuu siltä et pitäisi nukkua joka päivä. Mulla alkoi kova väsymys viikkoa ennen menkkojen alkamista ja raskaana olin...kummallakin kerralla=)
Menkkojen pois jäännin jälkeen tuli ne rinnat sit niin kipeiks et ei voinu edes rintaliivejä pitää...piti kotosalla kulkea ilkosillaan=)

Täällä ollaan peukut pystyssä!!!

Pieni tippa tuli paperiin viime yönä (kuten osasin pelätäkin), ja nyt pienen pientä rusehtavaa, mutta en laittanut edes pikkuhousunsuojaa. Vielä on toivoa. Lämmöt 36,6...sais olla kyllä korkeempi.
Siskollanikin tuli vähäistä vuotoa ja hän oli raskaana.... Hän kylläkin onnistui jo heti ekasta kierrosta. Onkohan nämä hedelmällisyys asiat perinnöllisiä, siis kuinka helposti tulee raskaaksi?

Heipsan!
En sit tehnyt tänään testiä, kun sorruin jo perjantaina uusimaan testin ja se oli tietenkin nega... Meni sitten ilta itkua tihrustaessa... =(

Tällä hetkellä aika hämmentynyt olotila. Eilen saunan jälkeen tuli tosi kovat kuukautiskramppeja muistuttavat kivut ja olinkin 110% varma että menkat alkaa oikein kohisemalla, mut ei. Pieni vaaleanpunainen tuhru. Ei muuta. Ja kivutkin loppui kuin seinään. Tänään sama homma, pari tippaa ihan hailakan punertavaa verta, mut ei edes niin paljon että pikkuhousunsuojaan tulis jotain. Ihme homma, sillä mulla alkaa menkat aina ihan ""hanat auki""-meiningillä, pillereiden jälkeen ei oo ollut edes päivän tuhruttelua ennen menkkoja. En siis yritä pitää enää toivoa yllä, mut ihmettelen vaan missä ne menkat oikein viipyy?? Tulis sit jos ovat tullakseen!!!

Nyt siis kp 37/30-34, ja pillereiden poisjätöstäkin jo 10 kk. Kaiken lisäksi tänään aamulla lämmöt oli yhtäkkiä kohollaan (36.6, normaalisti 36.3). Hmm... Sattuuko kellään olemaan mielipidettä asiaan? Onko mahdollista, että mun kp 12-17 potema flunssa-kuume olis siirtänyt ovista kierrossa eteenpäin, esim. viime viikonlopulle? No joo, koittakaa kestää mua... Kunhan nyt viimeisillä voimilla tartun oljenkorsiin... Kyllä se tästä kun täti vaan kurvais paikalle vaalenapunaisen kuplavolkkarin sijasta verenpunaisella ferrarillaan;) Tsemppiä lopuille jännääjille!!!

Rautaiset hermot palkittiin =) tänä aamuna tein testin ja nyt se sit toteutui...Plussaahan se näytti! Tätä on odotettu kauan, mutta todella hämmentynyt olo...Nyt vaan toivotaan että kaikki menee ok...
plussa säteitä muille! =)

Mulla kanssa samanlaista kuin sulla Jasmiina, eli tuhrua kolmisen päivää ennen kunnon vuotoa kunnon kivuilla, sellaista ollu jo yli kolme vuotta, eikä kunnon syytä ole löytynyt. Toivon kuitenkin ettei se merkitsisi mitenkään negatiivisesti raskautumiseen.
Mutta siis nyt kolmas yritys kierto meneillään ja tuhru jo alkanu. Joten en mä nyt itseäni voi ainakaan helposti sikiävänä pitää. Alkaa masentaa.... Vaikkakin odotan lopullista tulosta tän kierron osalta vielä parisen päivää.

Onnea plussanneille!

Suuronnittelut plussasta Miina79!!!!!

Meillä lauantain testi näytti negaa ... ja suretti ja v*tutti aivan sairaasti. Testi oli herkkää mallia, joten eiköhän se totuuden kertonut eikä ole meille marraskuussa vauvaa tulossa. Nyt vain odottelen kuukautisia ja pohdin, että ovuloinkohan ollenkaan ja onko mulla pco kun kierrot on näin pitkiä. Ootteko muut käyneet gynellä tsekkauttamassa munasarjojanne? Tiedättekö naisia, jotka on raskautuneet pitkistä kierroista?

Tsemppiä kaikille vielä jännääville, toivottavasti kaikki plussaatte!

Onnea miina79!!! Voi kuinka hienoa! Taidatte olla ihan ymmyrkäisinä ihanista uutisista! :) Tässä tulee niin hyvälle tuulelle, kun kuulee positiivisia uutisia!

Itsellä menossa kp 44/32-33, yksi testattu nega alla. Aavistuksen verran tuntuu menkkamaista juilintaa alavatsassa. Vielä vissiin pitää vähän aikaa odotella, josko se täti sieltä sitten kuitenkin tulisi... Suomennettuna: pelottaa tulevan testauksen tulos... että se olisikin nega, ja kropassa on jotain vikaa :( Järki sanoo, että lietson itseäni turhaan, mutta tunteita on vähän hankala hallita ;)

Onnea Miina, ja paljon vauvaliimaa!!! Olisin niin kovasti toivonut että itse olisin saanut samanlaisen ilouutisen, mutta ei... Täällä täti on jo kärsitty ja poistunut taas kuukaudeksi. Tai siis tarkemmin ajatellen, toivottavasti tätiä ei tarvitse nähdä seuraavaan vuoteen ;) Mieli suuntautuu taas ahkeriin harjoituksiin, joita seuraa hirmuinen itsensätutkiskelu ja jännäys... Minun jännäykset sattuis viikkojen 14-15 vaihteeseen. Mites muilla?

kp42(35-52)menossa, nega testattu pe. Nyt odotellaan tätiä ja seuraavaa yrityskiertoa ja kierron tasaantumista. onko kenelläkään vinkkejä, miten saa kierron tasaiseksi? Täytyy myöskin päästä eroon hiivan oireista, että pystyy yrittämään ensi kierrossa. Eli makeansyöntilakko alkamassa.

Suurpahoittelut aino76:lle. Pidin kovasti peukkuja sinun puolestasi. Päivittelenpä listaa taas vaikka viikkomme onkin jo päättynyt.

Viikon 10 jännääjät:
Nelly kp29/28-29
Jasmiina kp38/30-34
Mimmu kp31/28
Heaven kp34/27-30
tuuli kp41/?
Venla32 kp44/32-33
Terttu4 kp47/33-?

Pudonneet:
nala
Kk
Maire
Maria k
Kerttu
aino76

PLUSSANNEET:
Iina
Miina79

Melko kurjalta lista näyttää mutta onneksi siellä on jo kaksi plussaa. Aika monta on sellaista, joilla kierto venyy mutta negat on testattu, siis ainakin allekirjoittanut, venla32, tuuli, Mimmu, perhonen ja Jasmiina. Toivotaan edelleen parasta kaikille mutta itseäni en enää toiveikkaiden listalle laittanut. Selitys: Itselläni oli suhteellisen selkeästi tikuilla bongattu ovishormoonit tuonne kp 18 tai 19:lle, joten silloin alulle saatetun raskauden olisi pitänyt näkyä lauantaisessa (kp 35)testissä.

Koska en ole raskaana eikä tätiäkään näy, olen päätynyt siihen, että todennäköisesti en ovuloinut tässä kierrossa lainkaan. Voi tätä itsetutkiskelun määrää!:-( Toivottavasti kirottu täti ilmestyis mahdollisimman pian, jotta pääsis uuteen yritykseen. Tässä vaiheessa ei siis mitään hajua, mille jännäysketjulle mahd. seuraavaksi päätyy eikä tiedossa ole mitään keinoja säännöllistää kiertoja paitsi ne kuuluisat tero-kuurit. Poiketessani julkisen puolen yleislääkärillä keskustelemassa epäsäännöllisestä kierrostani, lääkärisanoi, ettei näillä vaihteluilla (26-41) tarvi huolestua, että pääasia, että menkat tulee. Mutta mikäli kierto tästä vielä paljon pitkittyy, lähden varaamaan aikaa yksityiseltä gyneltä.

Paljon plussatuulia teille kaikille, toivon mukaan tärppää mahdollisimman pian!! Jatkossa olisi kivaa vaihtaa kuulumisia muiden ""outokiertolaisten"" kanssa. Mitä luulette, olisiko sellaiselle ketjulle tilausta/volyymia?