No Hei!!
Onpa ihanaa olla kaivattu!
Kuulumiset ei vaan taida olla halutunlaisia...
Ultrassa kaikki meni kyllä siltäosin hyvin,ettei kysta ole muuttanut kokoaan/muotoaan yhtään sitten viimenäkemän ja siksi lääkäri olikin sitä mieltä,että mitä sitä 2-3kk välein kyttäämään!Siellä se möllöttää eikä aiheuta mulle mitään harmeja.
Mitä tulee mahd.raskauteen,niin siitä ei oliskaan voinut mitään ultralla nähdä tässä vaiheessa.Limakalvo on paksu jokatapauksessa.No,koska m... oli kumminkin jo myöhässä,määräsi lääkäri raskaustestin otettavaksi VERESTÄ,ei mitään tarkkaa hormonitasoa vaan ihan plus/nega-testi.Sanoivat soittavansa saman päivän aikana,jos se on positiivinen.Eivät soittaneet.
Tänäaamuna mittasin lämmön,joka oli laskenut 36,6C:een.Melkeen heti noustuani alkoi kamala selkäsärky,johon jouduin ottamaan ihan tuhdin särkylääkkeen.Kipu on helpottanut,mutta vuoto ei ole vieläkään alkanut!!
Eli kyllä tää taitaa tässä olla mun osaltani.Mutta toi selkäsärky pisti ajattelemaan,josko siellä olis kumminkin joku kiinnittyneenä ollut(kun sen olin niin selvästä tuntevinani)-tunne oli ihan sama kuin siinä keskenmenossa.Eli eiköhän se vuotokin sieltä kohta tule.
Eilen,kun odottelin puhelimen soivan,otti päähän tosi rankasti,mutta nyt oon jo jotenkin rauhottunut.Tulee sitten syksyvauva!!Ollaan nyt mieheni kanssa päätetty ottaa rauhallisesti ja nautiskella elämästä.Kyllä niitä kakkavaippoja saa sitten vaihtaa ihan tarpeeksi vähän myöhemminkin

!
Fanny (ilmeisesti kp 1/33)