VIILAAJAT 9 (ent. vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin kun itse olin siellä ultrassa, niin lääkäri sanoi että saattaa olla joku pieni polyyppi. Tuli nyt jälkikäteen mieleen josko se ei ollutkaan polyyppi vaan pieni vauvantoukka :) No eiköhän me sunnuntai aamuna saada siihen vastaus!

Fannyyyy, kuulumisia????

Monskulle täsmälleen samat sanat kuin Minervan viestissä oli! Mäkin oon siellä odottajien puolella käynyt tänään ja eilen varmaan sata kertaa kurkkimassa kuuluuko susta mitään.

Mä uskallan ehkä parin testin jälkeen siirtyä odottajien puolelle. Perustetaan sitten oma ketju, eikös niin! Mä oon tehnyt ma ja ti mammaksin testit ja ke ja to apteekin oman testin. Pitääkin siis hankkia vielä ClearBlue ja joku toinen merkkikin :-)

Toivottavasti ummetus helpottaa ja pääset pian kertomaan samaisia ilouutisia kuin Minerva aiemmin tänään :-)

Työviikko on tehty, nyt kotiin. Ihanaa!

Olipa kiva kuulla Monskusta! Minäkin olen kuikuillut heiniksiä ja alkanut jo pelätä, että onko sattunut jotain ikävää, kun ei mitään kuulumisia näy.

Joannan pitäisi tuolla testaus tahdilla saada joku kanta-asiakkuus raskaustestien valmistajilta :D. Mutta ymmärrän kyllä se plussa on ihana nähdä ja kyllähän sitä tahtoo kunnon viivan saada!

Mä olin kokonaan unohtanu Fannyn ultran! Nyt äkkiä kuulumisia kertomaan sieltä!

Voi Fanny Fanny
teet mut hulluksi :) Kerro jo kuulumiset!

Täällä ei mitään ihmeellistä. Välistä vihloo kamalasti ja sitten taas ei mitään.

Minerva kp 28/28-30

Huomenta!
Mitäs se Fanny nyt oikein meinaa?!
Pikkujouluista selvitty. Oltiin kotona jo kolmen jälkeen, kun kamulla loppu kestävyys kesken. No ihan hyvä, nyt ei oo ihan rätti. Jos vaikka lähtis taas väitökseen...

Tehis kp 15/28-34

No Hei!!
Onpa ihanaa olla kaivattu!

Kuulumiset ei vaan taida olla halutunlaisia...

Ultrassa kaikki meni kyllä siltäosin hyvin,ettei kysta ole muuttanut kokoaan/muotoaan yhtään sitten viimenäkemän ja siksi lääkäri olikin sitä mieltä,että mitä sitä 2-3kk välein kyttäämään!Siellä se möllöttää eikä aiheuta mulle mitään harmeja.
Mitä tulee mahd.raskauteen,niin siitä ei oliskaan voinut mitään ultralla nähdä tässä vaiheessa.Limakalvo on paksu jokatapauksessa.No,koska m... oli kumminkin jo myöhässä,määräsi lääkäri raskaustestin otettavaksi VERESTÄ,ei mitään tarkkaa hormonitasoa vaan ihan plus/nega-testi.Sanoivat soittavansa saman päivän aikana,jos se on positiivinen.Eivät soittaneet.
Tänäaamuna mittasin lämmön,joka oli laskenut 36,6C:een.Melkeen heti noustuani alkoi kamala selkäsärky,johon jouduin ottamaan ihan tuhdin särkylääkkeen.Kipu on helpottanut,mutta vuoto ei ole vieläkään alkanut!!
Eli kyllä tää taitaa tässä olla mun osaltani.Mutta toi selkäsärky pisti ajattelemaan,josko siellä olis kumminkin joku kiinnittyneenä ollut(kun sen olin niin selvästä tuntevinani)-tunne oli ihan sama kuin siinä keskenmenossa.Eli eiköhän se vuotokin sieltä kohta tule.
Eilen,kun odottelin puhelimen soivan,otti päähän tosi rankasti,mutta nyt oon jo jotenkin rauhottunut.Tulee sitten syksyvauva!!Ollaan nyt mieheni kanssa päätetty ottaa rauhallisesti ja nautiskella elämästä.Kyllä niitä kakkavaippoja saa sitten vaihtaa ihan tarpeeksi vähän myöhemminkin :-) !

Fanny (ilmeisesti kp 1/33)

No voihan sentään ei tietoja vieläkään. Minervankin päivityksiä kaivataan! Mulla tässä välivaihe menossa tultiin vauvauinnista ja odotellaan nyt miestä kotiin sitten lähetään yksille synttäreille. Hiljainen lauantai taitaa meidän ketjuun tulla.

Olikin Fanny yhtäaikaa linjoilla....No voihan kökkö, jos nyt m....t alkaakin. En tiedä lohduttaako, mutta siinä eilisessä testissähän olisi varmaan näkynyt, jos siellä joku olisi kiinni ollut. Eli voisi ajatella, että ihan rehdit menkat on, jos vuoto nyt alkaa.

Voi hitsi Fanny :( mennään sitten vasta yhdessä ens kuun junaan. Mäkin oon menettänyt jo uskoni (testannut en tosin ole). Olo on ihan oireeton. Tänään alkoi jo m.... jomottelutkin, eli kai ne sieltä tulee.

Minerva 29/28-30

Joo,tähän on nyt tyytyminen-vuoto alkoi!

Nyt aletaan kyllä olla siinä vaiheessa,että tietoa on kerääntynty menneistä kierroista.Eli ainoat varmat oireet mitkä mulla on ollut VAIN siinä km-kierrossa on,että lämpö on tosiaan tasan 37C tai yli(36,8C ei kelpaa) ja rintoja sillai kummasti pistelee ja ne turpoo.Näitä siis odottelemaan :-D

Fanny kp1/33(ilmeisesti mun kierto on todella pidentynyt!)

Ihan sama Fannylla kuin mulla viimekierrossa, vuoto alko tosi omituisti.
Mä vielä ootan mutta vatsa on kyllä tosi kipeenä :(
Ajattelin että lähden miehelle etsimään joululahjaa, mutta taitaa jäädä väliin.

Eilen illalla palelsi kauheesti ja tänään on väsyttänyt.
Kohta saadaan mun lämpötiedot. Luulen että on jo romahtanut.
Mä tuijottelen ja ihmettelen http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php kaaviota. Kyllä saa oottaa kauan ennen kuin toin pisteviiva on tuolla suuremmissa prosenteissa, hermot taitaa mennä ennen sitä.

Kai mä saan loput viestit mitä sadasta uupuu niin kasaan tässä pienessä monologissani :)
Jos jotain hakis sieltö kaupungilta ja kotiin tullessa lämmittäis pikkasen glögiä vaikka sokeriahan siinä taitaa aika tavalla olla. Huomenna on se päivä kun pitää soittaa gynelle ja kysellä niistä verikokeiden tuloksista.

Minerva 29/28-30

Moikkelista täältäkin!

Meillä lähti iskä ja isot lapset matsireissuun, iskän ns.tykyreissu, johon oli kutsuttu perheineen. En viitsiny pienelle hoitajaa hommata, joten me jäätiin kotiin. Pääsevät siellä oikein aitioon :-)

No voi hitsi Fanny. Mennään me sitten siihen syyskuun junaan, jookos?
Minerva ei saa vielä irrottaa otetta kirveestä!!!

Mulla taas jälleen kerran toteutu toi NEVER SAY NEVER AGAIN. Mua rupes niin ihmetyttämään tää ovisjutska, että menin ja ostin eilen ovistestejä :-D Aivan sellainen olo, että se on jo menny ja siksi ajattelin koklata, että tuleeko siis vain yksi viiva. No, eipä se kauheesti vielä auttanu. Hailukka viiva tuli kuitenkin. Testaan tuossa kohta vielä uudestaan, mitä se tänään näyttää. En siis yritä bongata ovista, vaan tarkistaisin vain, että menikö jo :-)
Ja outoa, tänään tuli jonkinlaista limaa ja vähän verta mukana?! Sitä tuli vain yhdellä vessareissulla. Mitähän se sitte oli?

Nyt täytyy mennä, palailen myöhemmin.

Tehis kp 15/28-34

O-ou. Ovistestiin tulikin lähes kontrolliviivan värinen toinen viiva :-)
Se siitä tjottailusta ;-) Oisko toi ovis sitten huomenissa tai maanantaina?! Taidan maanantaina vielä tikuttaa.

Tehis kp 15/31 (elellään ny vaiks tän mukaan)

Voihan ähky. Oltiin synttäreillä söin kakkua, joulutorttua, suklaata, pullaa ja kasvispiirakkaa. Liikaa noita kaikkia. Mulle tekis kyllä hyvää pieni sokerilakko :/. Mutta enkyllä edes yritä ennen tammikuuta. Ensi viikolla ristiäiset ja sitä seuraavalla taas synttärit, sitten joulu, että herkkuja piisaa.

Minerva et kyllä vielä luovuta. Peli on menetetty vasta kun niagarat virtaa! Fannylla kyllä tosi ärsyttävä tilanne. Ärsyttäviä tuollaiset melkein m...t!

Nyt meen katsomaan voitinko lumilyhdystä mersun ;P

No niin pistäisikö entun lisätä onnea tuon uuden ketjun avaamisella?
Alkaa sata taas lähestyä.
Sain lahjat ostettua. Nyt savinaamio naamassa odottelen suihkuun menoa.
Kivut on hellittänyt, mutta ei vieläkään edes tuhrua.

Minerva 29/28-30