Huomenta... Pakko myöntää, että tehis on todella tehokas ton kirjoittelun suhteen. Meillä on meneillään joku ihme vaihe elämässä, uskoisin että me ollaan tiputtu syyskuun junasta ihan kokonaan, mutta tuleehan niitä uusia kuukausia. Olen vain aina toivonut, että lapsi ei syntyisi loppu vuonna, kun itse olen syntynyt ja saanut odotella kaikkea sen takia. No sitä nyt en rupea meittimään enempiä. Meijän paikallinen neuvolan täti sanoi, että nykypäivänä ihmiset ajoitavat lapsen saannin usein kesälle, että miehillä on pidempi loma. Olin aika ihmeisessäni, koska ite niin toivois sen lapsen syntyvän edes joskus. Mun ympärilläni kun näyttää kaikki muut nyt raskautuvan, mukavalta tuntuu. Olen näköjään vähän alavireessä. Onneksi enää viikko töitä ja sitten lomaa uuden vuoden yli. Saa vähän breikkiä tähän työhön. meillä jännätää just sillä loma viikolla, voi olla vaikeeta olla ajattelematta. Nyt kiskon kahvin huiviin ja lähden puntille, hyvää sunnuntaita kaikille. Ketä muuten jännätään seuraavaksi?
-Joppuli kp19/27-29-