VIILAAJAT 11 (ent. Vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, onko ne rinnakkaiskisat ton Ukonkaatokisan kanssa?! ;-)
Saako molempiin osallistua?

Täällä ihmetellään eritteitä. Mun mielestä tän viikon lypsyt ei pitäis noin kauan ja paljon falskata. Kuivaa kautta ei siis tullut, vaan solkenaan valuu jotain kirkasta, yäks kyäks. Ja ovis on kyllä taatusti ollu, posket kuumottaa siihen malliin.

Tehis kp 28/40

Eikö täällä muita roiku kun minä? Huhuu tahtoo piristystä aamuun!! Täällä on kukuttu kuudesta lähtien, typy nukkuukin jo päikkyjä ja minä siivoan vessaa (ihanaa puuhaa). Laitoin aineen pönttöön ja nyt annan sen vähän vaikuttaa (miksi kerron tätä teille ??). Tervetuloa mielenkiintoiseen elämääni :D. Mitäs muuta jännää? Putsasin uunin eilen ja tein pipareita ja bostonpullaa ja äiskälle maustekakkua. Jouluvalmisteluista puuttuu enää siivoukset ja loput koristeet. Jee taidan sittenkin saada ottaa rauhallisesti ensi viikon! Iso kiitos siitä typyä hoitaneelle äiskälleni.

Tehis ihmettelee eritteitään, minä myös! Tuntuu, että kaiken tämän liman ja muun valkkarin päälle, (yyym miten ihania juttuja) pitäisi jotain jo tapahtuakin! Itsekseni ajattelen, että tämä on joku kropan toimintaan palautumisvaihe. Mutta miten älyn kauan tää kestää! Kolme kuukautta jo ollut näitä vaihtelevia limoja.....ääääh kun jo tympii vähän. Pikkarin suojaakin saa koko ajan käyttää (too much information). Olipa miten vaan nyt pönttöä jynssäämään, ihmeellinen on elämäni....

Entu the erite

Meillähän on Entun kanssa paljon yhteistä. Heh, yhtä kiinnostavaa elämää eletään. Tarttis munkin ne aineet sinne pönttöön heittää.
Voipi olla, että huomenna on pääsiivouspäivä. Niin hölmöltä kuin kuulostaakin, niin tykkään siivoskella sunnuntaisin.

Mutta yes, tänään sentään konserttia ja syöminkiä.

Nyt pitää kiitää, moiks.

Tehis kp 29/40

Huomenta viilarit!
Väsyttää vielä kamlasti ja essee tiedosto loitaa tyhjyyttään :)
Aamukahvin ohessa selailin hesaria ja tulin siihen tulokseen että kaupungille on lähdettävä maksoi mitä maksoi! Tahtoo itselleen jotain ihanaa ja uutta :D
Mites toi kotiäiteys? Voisitte vähän enemmänkin raotella verhoja!
Lypsyttely ei ole vielä alkanut, mutta o-testissä jo haamua eilen havaittavissa.

rähmäsilmä Minerva oisko kp 13 / 30

Täällä ollaan tosiaan enemmän kuin ihmeissään nyt näiden eritteiden kanssa.
Siis siitä oletetusta ovisksesta asti on ollu juoksevaa kirkasta valkkaria ja nyt näyttäs jonkin sortin limailua olevan TAAS. Ei voi ymmärtää. Alavatsaa polttelee. Tämä hirviö alkaa kohta heilumaan sen kirveen kanssa niin, että varokaa päitänne, se voi lentää kauas!!! :-)

Rähmäp**** Tehis kp 29/oisko 40

Täällä satelee lunta!!!!!!!!!!! Ihanaa, kevyt valkoinen peite on jo maassa!

Kotiäitiyden suuri synkkä salaisuuksien verho aukeaa. Kuuletteko kohtalon rumpujen jyskeen TUM TUM TUM....::D:D Hehheee... No kun kerran kysyit Minerva niin vastahakoisesti jaarittelen vähän omasta navastani ;D. Ei vaiskaan. Täytyy sanoa, että yhden terveen ja suht. hyvin nukkuvan palleron kanssa tää on aika leppoisaa puuhaa. Välillä on tietty huonoja päiviä ja niistä pitää sitten tietty valittaa, että varmasti kaikki kuvittelisi tämän olevan hurjan raskasta. Minä tietysti olen niin onnellisessa asemassa, että saan hoitoapua helposti ja moni kaverikin sattuu olemaan yhtä aikaa äippälomalla, eli voi kyläillä paljon ja jaaritella kakkavaipoista. Jonkunlainen alkupaniikki mulla kyllä oli, kun vaavi syntyi ja itse siinä vielä sairastelin, mutta aika äkkiä sitä sai vähän rytmiä elämään ja homma alkoi sujumaan :). Kertoo varmaan jotain sekin, että haluan lisää piiperoita. Lisää haastetta elämään, kun yhden kaa pääsee liian helpolla :D. Niistä haasteista Tehis tietääkin sitten enemmän!

Huh en saanut ostettua kuin muutaman paidan... kamala ryysis ei tee mieli ees sovitella mitään, onneksi kaikki joululahjat on ostettu ettei tarvii etsiä enää niitä.
Nyt pitäisi sukeltaa sitten markkinoinnin ihmeelliseen maailmaan, toivotavasti en huku sinne.
Tikkuunkin pitäisi pissata, mutta kun ei pissata :(

Minerva kp 13 / 30

Mä raottelen niitä verhoja sitten ajan kanssa. Nyt ei kerkiä. Mulla kotonaolovuosia on paljon takana, joten siitähän riittää romaania, taas kerran :-)

Kohta pääsen siis tästä vapaalle.

Olo on muuten ihan ku menkat alkais just. Tissejä särkee ja eritteitä tosiaan kuten aiemmin raportoin. Hauskaa, kun ei oikeesti tiedä yhtään missä mennään :-D Se ovisbongaus oli mitä oli. Mietin tossa, että pitäisköhän yksi negatesti tehdä joulun ja uudenvuoden välissä, jotta pääsee taas paremmin kierrosta selvyyteen oikeasti. Mutta mä niin pelkään sitä haamua, että sen takia jää varmaan tekemättä.

Tehis kp 29/40?

Minerva huutelee siellä Ptrui Mansikki, ptrui K****kki, ptrui ptrui.
Pistähän hihat heilumaan!

I'm back. Konsertti oli tosi upea ja intialainen ruoka hyvää :-)

Täällä kyllä kertakaikkisen outo vaihe. Menkkakipua ja solisevaa liman sekaista valkkaria. Epäilin jo koko oviksen ohitusta ja mittasin päivällä lämmöt. Näytti kyllä 37,1 astetta, joten voisi olettaa kuitenkin jo olleen. Se kova notkahdus kyllä puhuis sen puolesta. No, oli mitä oli, niin eipä mitään paniikkia. Jos jotain raskausoireita ilmaantuu, niin ne saa olla ihan rauhassa. Minä olen raskaana vasta, kun ei herkkä testi näyttää vahvaa plussaa :-)

Tehis kp 29/40?

Pidämpä täällä ketjua pystyssä, kun te muut varmaan vielä nukutte:-)
Täällä ollaan oltu hereillä jo pitkään.
Ja eihän ne tytskät nyt lypsyhommista tänne kerkiä. Ei ollu kukaan käyny meiän jakkaraa hakemassa tuosta terassilta :-)

Voi jestas tätä mun kipuilua. En tiedä mitä on. Vois olla oviskipua tai menkkakipua. Nyt se on vaan yltynyt siitä eilisestä. Ovis kyllä oli siis mun mielestä kp 26. Alkaa olla jo melkoisen outoa. Jos ei nyt tärpänny, niin täytyy varmaan käydä gynellä.

Moikkelista taas.

Tehis kp 30/40?

Huomenta... Pakko myöntää, että tehis on todella tehokas ton kirjoittelun suhteen. Meillä on meneillään joku ihme vaihe elämässä, uskoisin että me ollaan tiputtu syyskuun junasta ihan kokonaan, mutta tuleehan niitä uusia kuukausia. Olen vain aina toivonut, että lapsi ei syntyisi loppu vuonna, kun itse olen syntynyt ja saanut odotella kaikkea sen takia. No sitä nyt en rupea meittimään enempiä. Meijän paikallinen neuvolan täti sanoi, että nykypäivänä ihmiset ajoitavat lapsen saannin usein kesälle, että miehillä on pidempi loma. Olin aika ihmeisessäni, koska ite niin toivois sen lapsen syntyvän edes joskus. Mun ympärilläni kun näyttää kaikki muut nyt raskautuvan, mukavalta tuntuu. Olen näköjään vähän alavireessä. Onneksi enää viikko töitä ja sitten lomaa uuden vuoden yli. Saa vähän breikkiä tähän työhön. meillä jännätää just sillä loma viikolla, voi olla vaikeeta olla ajattelematta. Nyt kiskon kahvin huiviin ja lähden puntille, hyvää sunnuntaita kaikille. Ketä muuten jännätään seuraavaksi?
-Joppuli kp19/27-29-

Lauantaita!
Täällä ollaan sorruttu vanhoihin kunnon keinoihin,eli pissasin tikkuun aamulla ! :-D Ja mikäs muu sieltä tulikaan kun tyylipuhdas ovisplussa!!Nyt siis kp16/33(?).MUTTA koska tänään oli ainoa kerta kun tikutin,en voi varmaksi tietenkään tietää olisko se näyttänyt plussaa jo eilen!Ei kai se ole sen aikasemmin muuten voinut näyttää plussaa...?Eilenillalla mittasin lämmön ja se oli vielä 36,4C eli normaali.Jaahas (ottaa mittarin kainalosta),se on edelleenkin sama,joten ei se munis ole vielä irronnut!;-)
Eilen ahkeroitiin ja tänään takuulla(!!),sitten mies karkaakin työreissulle ja tapaamme vasta ti-iltapäivällä.Mutta täytyy tänkin kylvön riittää :-D !!

Joppulille voimia!Mullakin on ympärillä aivan hirvee määrä raskaanaolevia kavereita!Just taas toissapäivänä tuli yhdet vauvauutiset ja toinen syntyi!Mutta ei tässä auta masentua!Vaikka välillä ärsyttää paljonkin...

Tehiksen oireet kyllä kuulostaa vähän "siltä"..hih...Ehkä on syytä ostaa se testi kaappiin,ettei tartte sitten liftata joulupukin kyytiin kohti apteekkia!

Viikonloppuja,tämä lypsäjä vaikenee!

Fanny kp16/n.32

Huomenta sisaret!
Täällä aamulypsyt on lypsetty ja äijä karkas töihin, mä vielä köllin täällä sängynpohjalla ja koitan saada itseni ylös jossakin vaiheessa.
Minunkin pitää pikkasen ruveta varmistelemaan onko se ovis ollut vai tulossa vasta, ettei lopeta lypsyjä liian aikaisin (kuka tässä nyt mitään on lopettamassa??).
Voisin vielä pissiä tikkuun kun niitä on ja kaivaa sen kuumemittarinkin esiin taas.
Ajattelin tänään esseen kirjoittamisen lisäksi tehdä kahvikakun jouluksi saadaan vähän huokutteleviä tuoksuja taloon :D

minerva kp 14 / 30

Jaahas, siellä tytöt lypsää urakalla :-D

Voi harmi Joppuli, jos nyt on menny ohi. Mutta tosiaan, tulee niin uusia junia.
On se jännä, että tosiaan ihmiset oikein ajottaa tuota lastenteko, hoh. Eipä se ihan niin vaan kaikilta käy.

Täällä on ollu siis aivan törkeet menkkakivut koko päivän. Olen ravannu vessassa koko ajan, kun tuntuu, että vuoto alkaa justiinsa. Siis eihän niitten pitäis kyllä nyt alkaa. Emmää tiä, mitä se sitte oikein on. Täytyy kans varmaan tsekata lämmöt.

Tehis kp 30/40?

No niin naiset nyt on sitten ovikset taas taaksejäänyttä elämää, vai??
Mites teillä tuo oviksen jälkeinen/aikainen elämä siis henkisesti? Mä sain ainakin äsken kauheet känkkäränkkäkiukutukset :( ja olin pillahtaa itkuun kun menin suihkuun ja pyykinpesuainelaatikon kyljässä luki ultra :) voi minuu...
Kirjaintakaan en ole esseeseeni saanut, kai tästä pitää alkaa yrittämään ihan tosissaan. Onneks on hyvä runko jo valmiina.

Minerva kp 14 / 30

Ennen ku suljen tän koneen ja lähden miestä nukuttamaan, niin pyörähdän täällä :-)
Eipä paljon muita näy. Siellä te ootte lypsyllä koko revohka :-D

Mulla oli kans oviksen jälkeen jotain ihme pillitysjuttuja, ainakin tässä kierrossa. En mä niin tiedä, onko edes kierron vaiheesta kiinni, oon muutenkin semmonen herkkis!

Mä muuten päätin, että testaan alkuviikosta sen kierronvarmistusnegan, koska loppuviikolla voi jo haamuilla. Huomenna varmaan tilaan jonkun netistä ja tiistaina ehkä sitten pissiä lirautan. Siis syy miksi tämmöseen nyt päätin ryhtyä on se, että mulla tänään toista hartiaa vihlaisi muutaman kerran. Todennäköisesti on jotain ihan muuta, mutta toi kohdunulkoinen tietty tuli mieleen. Kun tää kierto nyt on niin pitkällä kp:ssä, niin haluan tsekata, että varmasti on nega tässä vaiheessa. Pöhköä, mutta mielenrauha ennen kaikkea. Joulun pyhät tulossa, juu nou :-D

Nyt täytyy käydä lehmän nukutukseen :-D Ammuuuuuuuuuu.

Tehis kp 30/40?