VIILAAJAT 9 (ent. vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minervalla osuikin pilkka omaan nilkkaan :-) Siis tuosta viestikiintiön täyttelystä...

No, missäs kaikki ovat? Vaatiiko tuo kirveiden pitely molemmat kädet, ettei pysty naputtelemaan näppäimiä? ;-) Miltäs jännättävillä näyttää?

Ei täälläkään mitään ihmeempiä. Lasten harrastukset taas tässä kutsuu kohta... Välissä kiireistä kokkailua jne.

Palaillaan...

Tehis kp 13/28-34

Onneks vaan pilkka, ettei kirves. Sitten ois kyllä sattunut :)

Täällä sitä vaan odotellaan ihmettä tapahtuvaksi. Enkä nyt puhu mistään jeesuksen syntymästä vaikka joulu onkin tulossa kovaa vauhtia.

Mikäli se ovis oli kp11 niin siitä ois huomenna sitten 17päivää kulunut. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Viimekierroista tuttua ystäväämme tuhruakaan ei ole vielä havaittu. Viime kierrosta tuhrutti neljä piinasta päivää ennen m.... alkua. Tissit on pulleena, nännit nöpöttää. Lämpö yli 37. Oi voi kun on piinallista odotella. Sais alkaa jo tapahtua jotain.
Huomiseksi ja lauantaiksi on kivaa puuhaa tiedossa, joten mikäli m.... ei ilmaannu niin ei ehdi ihan kauheita miettimään. Tänään pitää vielä paketoida pikkasen joululahjoja ja siivoilla. Huomenna saapuu tonttuja hakemaan varsinais-suomen lahjalähetyksen, onkohan siellä Tehiksellekin paketti ;)

T. Minerva 27/28-30

kuulostaa hyvältä, Minerva! Parempi vaan ettei tässä mitään tapahdu pariin päivään (eli m.....), pääset sitten testaamaan sunnutaina. Mikä testi sulla on?

Hyvä, että sulla on ohjelmaa pe ja la, aika menee nopeammin eikä ehdi ajattelemaan tätä asiaa. Mulla ainakin viime viikonloppu Levillä meni ihan muissa aatoksissa. Beauty boxissa mukana olleet Tampaxit vain pari kertaa pysäytti miettimään mikä kp se onkaan meneillään!

Fannyyyyy, mikäs sulla meininki. Pysyykö jäät hatussa??

Pitää varmaan käydä ostaan joku testi sitten vasta sunnuntaina jos mitään ei kuulu. Jotenkin vaan mielummin tajuis tuloksen m... alkamisesta kuin tyhjään tikkuun tuijottamisesta. Voi olla että advance testi on kaapin pohjalla, mutta en tiedä onko ne miten luotettavia. Kovasti on ollut puhetta eri palstoilla niistä.

T. Minerva 26/28-30

Voi jessus, kyllä sieltä taitaa joku olla Minerva pian syntymässä :-)
Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Peukkua peukkua ja kaikkia muitakin ulokkeita (onneksi en edelleenkään ole mies) ;-)

Sorry, pikavisiitti. Ruoka hellalla oottelee...

Tehis kp 13/28-34

Tehän ootte täällä tänään ihan hassuja. Mulla toi huonomieli on taas painunut unholaan. Ollut muutama mukava työpäivä, pomo kehui...=) Ja muutenkin viikonloppu tulossa. Huomenna onneksi loppuu toi bigbrotheri niin voi mennä aikaisin nukkumaan iltaisin.

Olipa mukavaa kuulla, et mä en kelaile asioita "normaalia" enempää, vaan mulla on kohtalotovereita. Mä en ymmärrä miten kaikki neuvojat ovat voineet olla asiaa miettimättä, mutta mä uskon et niillä on vaan aika kullannut muistot.

Nyt mä jatkan joulukorttien parissa, oon kohta askarrellut koko päivän... vauhti päällä.

joppuli kp 2/26-28

Täällä taas!

Tilanteessa ei muutoksia!Vatsaa nipistelee välillä ja tossa päivällä oli kummaa pakottavaa tunnetta oikeessa nivusessa(ihan lonkkaluulta haarovälin kautta peppuun saakka!)kun istuskelin ratikassa.Iltapäivällä kans palelin ihan kamalasti.
Eli eikun odotetaan!Meen aamulla sinne kysta-ultraan,eli jos m.... ei ole saapunut,niin näkeekö ne jotain sillä ultralla,(paksuuntuneen limakalvon esim.)josta vois jotain päätellä?!PLÄÄÄÄH!

Gallupista:olen kai alitajuisesti aina ajatellut hankkivani lapsia,mutten ole sitä aktiivisesti ajatellut.Nuorempana,ennen kuin tapasin mieheni,olin kyllä tosi uraorjentoitunut.Enemmänkin olen ajatellut meneväni naimisiin,mutta kuuluuhan lapset "pakettiin"!

Nyt täytyy levätä,on vähän paha olo...

Fanny kp 32/n.32

Voi hitsi, kyllä täytyy kikkelikin kohottaa ihan teitin takia tytskät! Ja vähän ehkä itsenikin takia... ;-)

Kuulostaa kyllä lupaavalta sekä Minervalla että Fannylla!

Täällä alkaa vatsa olla aikas kipeä, että ehkä se ovis sieltä saapuu piakkoin. Huomenna pikkujoulut, sillon ei kerkiä ainaskaan hyödyntämään :-) Sanoinkin isännälle, että uskaltaako se mut himoissani pippaloimaan päästää, ups :-D
Yes, hienoo kyllä päästä vähän viihteelle, oonkin ollu niin kotihiiri taas pitkän aikaa.

Nyt saunomaan ja jos vaikka hmmm....

Tehis kp 13/28-34

Kiintiötä tulin taas täyttelemään. Vaikka taitaa lopuilla olla kierto vasta ovisvaiheessa, joten ei niin kiirettä ole.
Missäs muuten Ewa on? Ei oo tainnu kuulua pitkään aikaan. Ja olikos meillä joku, joka ei vielä listallekaan ole kerinnyt? Nyt pätkii pahasti täällä.
Oisko Ilona seuraava ketjun alottaja? Ja Joppuli törkätään sitten syyskuun junaan, ennakkovaraus tehty. Mulla sama, varmuuden vuoksi...

Isäntä muuten just kysäisi, kun tuossa kävin vähän kihnuttelemassa, että onkos nyt by the way ovisaika. Minä kirkkain silmin, että en minä vaan tiedä, mistäs minä sen tietäisin :-) No, äänenpaino ja ilme kertoivat kyllä osan totuutta. Kaippa tuo on aika helppo nakki, oli ovis tai ei! ;-) Pitäsköhän vähän kirvestä viilailla terävämmäksi, jos kumminkin nappaan kainaloon ja ampasen siihen elokuun junaan.

Tehis kp 13/28-34

nyt oon sekaisin ja tylsistynyt ja laitan jo toisen viestin saman päivän aikana, oon koukussa ketjuun. Kiitos tehis, kyllä se syyskuukin kelpaa...lähde nyt kaatamaan se isäntä. Mä oon vääntänyt nyt kaikki joulukortit ja kavereille piparikuuset, mielettömät joulutohinat päällä. Nyt vielä jaksaa innostua, muutaman viikon päästä on varmaan jo aika kypsä koko jouluun. Toi duuni on aika joulutohinaa seuraavan kuukauden.Mitens on oletteko jouluihmisiä....?

Oon unohtanut vastata siihen mies kysymykseen, mulla on tollanen mun mittanen, löysistynyt urheilija, puoliksi kalju ja hassun hauska ukko. Kauniisti sanottuna.

Öitä, joppuli

Täällä noi ukonkaatokisat on aina vasta vähän myöhemmin iltasella, kun on tuota pesuetta :-) Nukkumaan menevät puol ysi tai ysi, riippuen päivästä. Eli sen jälkeen vasta suunnitellaan kujeita! Tai kyllähän suunnitella voi jo vähän etukäteenkin, mutta toi toteutus, you know!

Tehis kp 13/28-34

Huomenta mimmit, se on nyt perjantai!!
Ei se auta töihin on lähdettävä, kamala kiire tiedossa jo etukäteen.
No eiköhän yhdestä päivästä selvii kunnialla.

Eilen oli sellasta pistävää hetkellistä kipua illalla massussa, ei sellasta jomottavaa kuin yleensä ennen m...... Kamalan jännää.

Minerva kp 28/28-30

huomenta!

Hyvä Minerva, mullakin on ollut sellaista pistävää / nipistelevää kipua mahassa. Eilen tosin ei juuri lainkaan. Se yksi testi poltteli kaapissa sen verran paljon, että oli pakko tehdä se. No, haaleaa viivaa se näytti, mutta toisaalta ihan selvä viiva se on! Pakko odottaa viikonlopun yli ennenkuin teen vielä yhden testin.On se tosiaan nähtävä kunnon viiva, ennenkuin ihan todeksi tämän uskon.

Nyt tulee niin jännä viikonloppu; Fanny ja Minerva, olettehan koko ajan koneen lähettyvillä, jotta pääsette heti kertoman uusimmat uutiset! Pä midän kaikkia ulokkeita pystyssä teille! Saitkos Tehis suunnnitelmat toteutustasolle eilenillalla ;-)

Jännää on, jännää on :-) Ulokkeet on täälläkin koko päivän pystyssä!
Toivotaan Joannallekin vielä sitä vahvempaa viiva. Toisilla se hormonitaso nousee hitaammin, toisilla nopeammin.

Kyllä mä siihen ukonkaatokisaan osallistuin juu ;-)
Mua ihmetyttää edelleen tämä korkea ruumiinlämpö. Olen tässä muutamaan otteeseen mitannut, kun tuntuu korkealta. Ja niinhän se onkin. Siellä lähes 37asteessa huidellaan edelleenkin. Ihan outoa! Onkohan toi sokeriton dieetti muuttanu ruumiinlämmön? Mulla aina ollu normaalilämpö 36,4. Koska ei millään voi olla niin, että ovis olis jo ollu?! Sitten on kyllä maailmankirjat aivan sekaisin ja minä myös :-D

Yritän vielä pyörähdellä, vaikka kiiruska onkin tänään.

Tehis kp 14/28-34

Aha, lisäoire Minervalla; ummetus :-D

Tämä lähtee nyt kauppareissulle, kaapit huutaa tyhjyyttään taas.
Meillä tosiaan sitä maitoakin menee n. 17 litraa viikossa, heh :-)

Tehis kp 14/28-34

Huomenta!
Onnittelut Minerva kakkaisusta :D! Helpottaa varmaan kummasti monen päivän jälkeen. Mun käsitys ummetuksesta on, että tulee vaan yksi kakka päivässä, on niin livakkaa tuo vatsan toiminta. Ihanaa, että saatiin nää kakka-asiatkin ympättyä keskusteluun, kaikki ruumiin eritteet vaan mukaan!:D:D

Pikaisesti taas moi!
Ylläri ylläri, olen lähdössä väitökseen. Mulla tää perjantai aina väitöspäivä :-)

Pitäkäähän kirveet tiukassa otteessa!!!
Täällä taidetaan kohta elellä sen mukaan, että ovis meni jo, o-ou;-) Limoja ei ole ollu, mutta jotenkin nyt alkaa tuntua siltä, että se oli jo. No, enpä tiiä. Suhahti siis varppina elokuun juna ohi. Sen verran laiskaa kammarielämää ollu.

Tehis kp 14/28?

Jaahas lapsi nukkuu ja meitsi päivystää postipakettia. oli kiva eilen, kun tuli saapumisilmoitus tekstiviestillä ja siinä oli, että voi noutaa neljän jälkeen. Nooh menin noutamaan pakettia 15 km:n päästä postin toimipisteestä. Ja sieltä sitten sanottiin, että tää sun paketti on kyllä pistetty kotitoimitukseen. Tulee sitten huomenna sulle kotiin! Minä, että no kiva onneksi pakkasin lapsen ja itseni ja ajelin asioikseni 15 kilsaa pakettia hakemaan! Elämän pieniä vastoinkäymisiä....

Mitäs muut? Onko uusia oireita Fannylla? Minervalta siis uutena toi ummetus. Tehikselle ovis tulossa. Joannalla puolukka masussa :). Joppulilla pläähit päällä. Ilonan tilannetta en muista ei oo tällä sivulla sinun kuulumisia ja Ewa missä luuraat?

Moi pitkästä aikaa kaikille!

Urakalla on täällä tosiaan jännitettävää :) Vautsi.

Joanna voi alkaa uskoa viivaansa jo ihan tosissaan. Minkä merkkisiä noi myöhemmät testit on ollu? Osta ihmeessä se Clear blue, jos haluat vahvan viivan nähdä!!! sillä lähtee :)

Kiva, että muut on tulossa perästä ja pian! Minerva ummetuksineen varsin varmasti.
Päästään pistämään se odotuspuolen ketju pystyyn. Mä en olekaan sillä puolella nyt ollenkaan enää kirjoitellut...

Tuo ummetus on mun tän hetkisistä vaivoista pahin ja kiusallisin. Taas viedään kuudetta päivää... lääkkeet ja kaikki kokeiltu eikä MIKÄÄN auta! Oksentelu ja muu on pientä siihen verrattuna. Noh, pitää vain yrittää pitää mielessä minkä takia tässä kärsitään :) Maanantaina varhaisultra ja pelottaa kamalasti jo nyt!

Nyt pitää mennä. Teillä oli jotain miljoona galluppia, enkä ehdi nyt niihin vastailla. Joskus toisemman kerran. Pitäkää kirveet kädessä jne.

Monsku (saattaapi olla 7+1 tai 2)