VIILAAJAT 9 (ent. vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikana...
Voi hitsin hitsi Joppuli. Olis pitäny sulle sitä ketjun alotusta säästää :-)
Vastailen myöhemmin ajan kanssa tuohon vauvan tekemiseen ajattelematta...
Nyt pitää lähteä hakemaan lapsia kaverilta ja harrastuksista.

Tehis kp 12/28-34(lähipäivinä varmaan tarkentuu kierron pituus?)

Pikana...
Voi hitsin hitsi Joppuli. Olis pitäny sulle sitä ketjun alotusta säästää :-)
Vastailen myöhemmin ajan kanssa tuohon vauvan tekemiseen ajattelematta...
Nyt pitää lähteä hakemaan lapsia kaverilta ja harrastuksista.

Tehis kp 12/28-34(lähipäivinä varmaan tarkentuu kierron pituus?)

Tehiksellä on uusi tyyli täyttää ketjua :D

Pahoillani Joppulin m.....sta.

Me ei olla haaveistamme paljoa puhuttu, kaksi mun läheistä ystävää tietää hankkeesta. Minä en ainakaan kykenis olemaan ajattelematta, tai ens pitäs tehdä lobotomia :) Kyllä mä pohdin asiaa tiukasti oviksen aikana ja sitten kun kierto alkaa lähestyä loppuaan. Kyllä se m....jen tulo masentaa, toisella kertaa enemän toisellakertaa vähemmän. Vähän kuin ottais lapselta tikkarin suusta! Kyllä mun mies ainakin on huomannut tän mun m.... masennuksen vaikka siitä en ole suurempaa meteliä pitänytkään, todennut vaan " ei saatu sitten vauvaa vieläkään". Kyllä se on jalo yksilö, osaa lohduttaa ja ottaa kainaloon :)

Ajatus tais katketa nyt aika pahasti, jatkan kohta.

T. Minerva 26/28-30

Joppulille pahoittelut… :-(
Enkä mäkään todellakaan osaa olla ajattelematta tätä vauvaprojektia jatkuvasti. Ja jos vain asian unohtamalla tulee raskaaksi, niin mä en ainakaan raskaudu ikinä… siis ilman sitä lobotomiaa! :-) Tietysti olisi tosi hyvä, jos ei ihan näin kauheesti asioita vatvoisi kuin minä teen, mutta minkäs sille luonnolleen voi…:-/

Ilona kp 9/26-31

Huomenta viilaajat!

Mitäs tänään jännätään??
Onkos Tehiksen ovis jo tullut??
Miltä Joannasta tuntuu?? Uusia oireita??
Fanny koska testipäivä??
(kaikille tasapuolisesti kaksi kysymysmerkkiä)

T. Minerva 27/28-30
torstai on toivoa täynnä

Pikahuomenta Viilaajille :-)

Ei oo ovis vielä varmaankaan ollu, tulollaan vasta. Vihloo kyllä alavatsasta siihen malliin, että kypsää alkaa kohta olla ;-)

Nyt täytyy kiitää viemään tuo yksi kouluun. Kasin aamuina olen kiltti ja tarjoan autokyydin. Muuten joutuisi tuonne pimeään tallustelemaan jo seitsemän jälkeen. Palailen, kun kerkiän.

Tehis kp 13/28-34

huomenia,

pihtailen toisen (tai siis neljänen) testin kanssa, mutta varmaan huomenna töiden jälkeen on pakko se tehdä. Eipä ole pahemmin mitään oireita; väsyttää muutenkin ihan vietävästi, joten pikku lisä ei tuntuisi missään. Pari kertaa eilenkin vähän nipisteli mahasta ja vähän etoi, tai sitten vain kuvittelin sen. Rintoja ei arista, mutta nännejä ehkäpä vähän; tai ne jöpöttää koko ajan melkoisen isoina ja punaisina (epänormaalia mulle).

Voi vitsit kun nyt jännittää Fannyn ja Minervan puolesta. Onkos Tehis ollut jo ahkera vällyjen välissä?

Mä en oo vastannut galluppeihin vähään aikaan. Tässä puuttuvat vastaukset:

Työ: Olen melkeinpä unelma-ammatissani (osto-assistentti), saan tehdä itsenäisesti töitä ulkomaan elävien kanssa.

Mies: 183 cm eli mua reilut 10 cm pidempi ja normaalivartaloinnen, ristiverinen, päässä 6 mm siili. Just eilen puhuttiin, että hiukset päälaelta on häviämässä, mutta eipä se sitten aikanaan ulkonäköä paljon muuta kun on aina ollut niin lyhyt siili. Enpä voi sanoa, että meissä olisi samaa näköä. Miehellä kapeat kasvot ja isohko nenä, mulla pyöreämmät kasvot ja pieni nenä. Miehellä ihan kirkkaan siniset silmät, mulla hailakammat siniharmaat.

Nyt töiden pariin!

Ei olla ahkeroitu kammarissa. Ööö, siis sunnuntaina vaan muistaakseni. Eilenkin himot hyrräs, mutta ei sitte illalla jaksanukkaan :-( Että kyllä se tällä menolla kiitää lujaa ohi se elokuun juna :-)

Jos vaan Joannan maltat oottaa sen testin kanssa, niin varmemmin saisit vahvaa viivaa näkyviin. Suosittelen siis odottamaan. Se vahvan viivan näkeminen on aikas mukava juttu! Mulla siinä kesken menneessä sitä ei koskaan tullu, vaikka testausväliä ensin kolme päivää ja sitten vielä neljä päivää. Jos tässä vielä raskaaksi joskus tullaan, niin todellakin haluaisin sen vahvan viivan ennen ku uskon ;-)

Niin, ehtisinköhän mä nyt tuosta yrittämisestä&ajattelemisesta jotakin raapustaa...
Tosiasiahan on, että jos sitä vauvaa oikein tosissaan yritetään, niin eihän sitä voi olla ajattelematta, vaikka kuinka yrittäisi. Naisella ne kaikki tuntemukset oviksista ym. on niin läsnä koko ajan, että täysin mahdotonta :-)
Toisaalta mulla on myös ihan päinvastaisia kokemuksia siitä, että ajattelematta helpommin...
Meillä eka ja kolmas varsinkin tehty 100%:sti tjottailemalla. Ja niissä meni yli vuosi. Toisaalta elämäntilanteetkin oli vähän sellaiset, ettei se vauva ollut vielä mitenkään "pakollinen". Vasta kun tilanteet "selkis", niin tärppi tuli. Ekasta siis naimisiinmeno (Huom. Joanna!) ja kolmannesta talon valmistuminen.
Keskimmäistä enempi tosissaan puuhailtiin. En kyllä sillonkaan mitään oviksia osannu bongata. Ajatus kuitenkin, että sais heti tärpätä. Toisesta kierrosta tärppäsi.

Plääh, nyt pitää kiitää..Palataan.

Tehis kp 12/28-34

Voi Joppuli pahoittelut täältä ja voimahali:( Eihän sille tosiaan mitään mahda, että harmittaa ja v...taa. Ja siis minua ärsyttää kyllä niiiiiiiiiiiiiiiin paljon tuollaiset, unohda koko asia niin tärppi tulee, kommentit. Oikeasti kun ihmiset laukovat tuollaista typeryyttä sellaisillekin, jotka ovat jo vuosia tosissaan yrittäneet. Esikkohan meillä tärppäsi heti, mutta ei kyllä ollut mikään, kunhan hommaillaan meninki, minulla. En todellakaan pysty noin vaan unohtamaan tuollaista asiaa, eli "unohtamalla" häntä ei tehty!

Huomenia tyttäret!

Ja Joppulille suuret pahoittelut menkoista!!!Tiedän todella miltä toi v...tus tuntuu!!Niinkuin varmaan me kaikki...
Mäkin olen kuullut ton"älä ajattele"-neuvon vähän turhankin usein!Tosin ei kyllä olla kerrottu projektista juuri kenellekään,joten kovin läheltä neuvot ei ole tullut.Naisena sitä on aika vaikea olla huomaamatta mitä kropassa tapahtuu,joten sais multakin pään poistaa,jotten ajattelisi lainkaan :-D !
Kaikesta huolimatta olen nyt pettynyt senverta monta kertaa,että AJATTELIN yrittää ottaa vähän rennommin enskierrossa,jos tästä ei tulosta synny!

Täällä siis odotellaan niitä menkkoja!Nyt kp32/n.32 !Olisin toivonut tälle päivälle jo jotain "varmaa"merkkiä tulevasta(siinä km-kierrossa ennenkokematon olo rinnoissa),mutte tilanne ei ole juurikaan muuttunut.Rinnat on vähän kipeet,muttei mitään tavatonta.Eilisillasta lähtien on ollut aika kovia kipuja oikealla puolella alavatsaa,tuntui erityisen pahoilta kun yritin mennä nukkumaan.Lämpö sama kuin eilen.
Eli tässä sitä nyt taas odotellaan :-D !Huominen ja lauantai on mun kierron kannalta vielä mahdollisia päiviä menkoille,joten yritän pitää jäät hatussa-mutta myös kirveen kainalossa!!

Ainiin,onko kenelläkään tietoa,että "kuuluuko"valkovuodon loppua ennen menkkoja vai miten?Hämärästi muistelen,että mulla olis ollut sitä koko ajan siinä km-kierrossa,ja niin on nytkin!Eli onko oire vai sattumaa ;-) ?

Toikin varmaan taas yksilöllistä toi valkkari, heheh :-)
Mun mielestä mulla ennen menkkoja lisääntyy, mutta just ihan vähän ennen vähenee, oisko päivää ennen tai jotain... Jos sattuu sekstailemaan, niin sillon kyllä huomaa. Ei luista, ei sitten mihinkään :-D
Raskaus kyllä monilla lisää sitä valkkaria ihan heti.
Himpula, toivotaan siis, että Fannylla ois tota jälkimmäistä!

Yes, tämä päivä lähti taas käyntiin oikealla kaavalla. Lenkki&suihku takana ja nyt on hyvä olo. Heti jos tästä poikkeaa, on ihan pläts olo. Toi eilinen shoppailuaamupäivä varsinkin oli ihan jostain...
Pitäisköhän mun nyt ruveta oikein ahkeroimaan opintojen kimpussa. Jos iltasella tuleekin muita harrastuksia... ;-)

Luultavasti muuten mun ovis tulee vasta su -> Nää jomottelut&polttelut kestää mulla yleensä aika pitkään. Eikös se niin mene, että heti kp 1 valikoituu se yksi munasolu, joka alkaa kypsymään? Siis, jos on normaalipituinen kierto. Ilmeisesti mä tunnen aikas hyvin noi kaikki kypsyttelytkin. Nyt on kyllä onneksi vihlonut vaan taas vasemmalla puolella. Ai niin, siitä kaksoshöpinän taustasta mun pitikin teille vähän kertoa...

Mä en todellakaan usko mihinkään ennustajiin, enkä ikinä menis sellasella. Täällä oli joskus juttua noista nettiennustajista ja niinpä niille ihan hupimielessä laitoin viestiä. Aiheena siis tuo lapsien lukumäärä. Toinen ennusti syyskuuksi -07 tyttöä ja poikaa ja toinen lokakuuksi -07 tyttöä. Ja sitten tuossa joskus loppukesästä esikoisen kummitäti oli nähnyt sellaista unta, että olivat olleet meillä kylässä ja oltiin kerrottu heille, että meille on tulossa viides lapsi. Kolme oli siis unessakin ennestään :-) Itse olen myös heitellyt jo kauan juttua, että jos olisi tarkoitus jättää lapsien lukumäärä neljään, niin varmasti tulisi kaksoset neljänneksi :-) Suosiolla siis puhelen neljästä tai viidestä. Ei vaan, olen häissä sanonut, että meille tulee viisi poikaa. Nyt siis yksi tyttö ja kaksi poikaa. Vähän on matkaa... Tosin tuo meidän tyttö on sen verran rempseä tapaus, että kyllä se yhden pojan "korvaa" :-) En oikeasti siis mitenkään erityisesti halua niitä poikia, se on vaan ihan juttu. Musta mä sopisin poikalauman äiteeksi :-) Kyllä tytöt on vähintäänkin yhtä ihania ;-)

Ja nyt jotain järkevää... Ai niin, tämähän on!

Tehis kp 13/28-34

Minä täällä taas :). On tylsää, olen laittanut itseni valmiiksi ja nyt vaan odotan, että tytteli heräis, ollaan lähdössä kyläilemään. Tuosta valkkarista vielä (onko ihanampaa puheenaihetta olemassakaan :/), muistan että, minulla oli kuiva kausi normaali elämässä, eli sen perusteella ei ihan heti ole m....t alkamassa, kun nyt tuota ihanaa stuffia lorottaa ihan solkenaan. Siinä teille ihastuttava mielikuva ;D.

Jaahas mitäs muuta........no ei mitään, mutta tahtoo lätistä tyhjää, kun on pitkä aika. Olen huono odottaja, hermostun jonoissa, olen se ärsyttävä joka huokailee, naputtaa jalallaan ja ilmehtii kun jono seisoo.

Galluppi iloksenne (kohta joku kyrsiintyy näihin) :D.
Oletko aina tiennyt haluavasi lapsia?
Minä vannoin 18-vuotiaaksi asti, etten ikänä tee lapsia tai mene naimisiin. Sitten syntyi ihana kummityttöni, hoisin häntä tosi paljon ja mieli muuttui täysin.Totesin että näitä tahdon minä! Vähän sen jälkeen tapasin mieheni ja mieli muuttui siinä avioliittoasiassakin :). 22-vuotiaana sitten avioiduin ja kakskolmosena olin iloisesti raskaana :). Että nopsaan muuttui mieli ja sitä kuvitteli olevansa niin aikuinen sillon 18-v :D:D:D

Entun galluppiin on helppo vastata. Ehdottomasti olen aina tiennyt. Mä olen aina rakastanut lapsia niiiiin paljon.
Kyllä mun miehenetsintäkin oli paljon siltä pohjalta, että sen piti olla sopiva isäksi :-)
Tuon sopivan kokelaan löysinkin sitten 21-vuotiaana. Alusta asti aloin puhua naimisiin menosta ja perheestä. Naimisiin menin siis 23-vuotiaana ja heti häiden jälkeen aloin odottaa esikoista. Ehkäisyä ei oltu siis yli vuoteen käytetty...

galluppiin; mä suunnittelin teininä että 25-vuotiaana on mies, 2 lasta ja muut perinteiset lisät, koira ja talo. No, kaksvitosena annoin itselleni lisäaikaa kolmekymppiseks. Mieheni löysin vasta 30-vuotiaana ja nyt kait sitten se lapsukainenkin olisi tulossa.

Mulla ei ole ollut tänään mitään oireilua (kuviteltujakaan), joten on varmaan pakko tehdä se yks testi illalla. Saahan niitä sitten lisää!

Me löysimme toisemme vasta vajaa kaksi vuotta sitten. Naimisiin asti ei olla vielä päästy, mutta varmasti sitten kun vauva ilmoittaa tulostaan niin viimeistään tehdään asialle jotain. Miehellä on ollut alusta asti selvää että lapsia tehdään, toisin kuin minulla. Olen itse vahvistanut tunteitani lasten suhteen (mies siis pehmitteli minua).
...ja tässä sitä nyt ollaan :)

Me löysimme toisemme vasta vajaa kaksi vuotta sitten. Naimisiin asti ei olla vielä päästy, mutta varmasti sitten kun vauva ilmoittaa tulostaan niin viimeistään tehdään asialle jotain. Miehellä on ollut alusta asti selvää että lapsia tehdään, toisin kuin minulla. Olen itse vahvistanut tunteitani lasten suhteen (mies siis pehmitteli minua).
...ja tässä sitä nyt ollaan :)