Toikin varmaan taas yksilöllistä toi valkkari, heheh
Mun mielestä mulla ennen menkkoja lisääntyy, mutta just ihan vähän ennen vähenee, oisko päivää ennen tai jotain... Jos sattuu sekstailemaan, niin sillon kyllä huomaa. Ei luista, ei sitten mihinkään :-D
Raskaus kyllä monilla lisää sitä valkkaria ihan heti.
Himpula, toivotaan siis, että Fannylla ois tota jälkimmäistä!
Yes, tämä päivä lähti taas käyntiin oikealla kaavalla. Lenkki&suihku takana ja nyt on hyvä olo. Heti jos tästä poikkeaa, on ihan pläts olo. Toi eilinen shoppailuaamupäivä varsinkin oli ihan jostain...
Pitäisköhän mun nyt ruveta oikein ahkeroimaan opintojen kimpussa. Jos iltasella tuleekin muita harrastuksia... ;-)
Luultavasti muuten mun ovis tulee vasta su -> Nää jomottelut&polttelut kestää mulla yleensä aika pitkään. Eikös se niin mene, että heti kp 1 valikoituu se yksi munasolu, joka alkaa kypsymään? Siis, jos on normaalipituinen kierto. Ilmeisesti mä tunnen aikas hyvin noi kaikki kypsyttelytkin. Nyt on kyllä onneksi vihlonut vaan taas vasemmalla puolella. Ai niin, siitä kaksoshöpinän taustasta mun pitikin teille vähän kertoa...
Mä en todellakaan usko mihinkään ennustajiin, enkä ikinä menis sellasella. Täällä oli joskus juttua noista nettiennustajista ja niinpä niille ihan hupimielessä laitoin viestiä. Aiheena siis tuo lapsien lukumäärä. Toinen ennusti syyskuuksi -07 tyttöä ja poikaa ja toinen lokakuuksi -07 tyttöä. Ja sitten tuossa joskus loppukesästä esikoisen kummitäti oli nähnyt sellaista unta, että olivat olleet meillä kylässä ja oltiin kerrottu heille, että meille on tulossa viides lapsi. Kolme oli siis unessakin ennestään

Itse olen myös heitellyt jo kauan juttua, että jos olisi tarkoitus jättää lapsien lukumäärä neljään, niin varmasti tulisi kaksoset neljänneksi

Suosiolla siis puhelen neljästä tai viidestä. Ei vaan, olen häissä sanonut, että meille tulee viisi poikaa. Nyt siis yksi tyttö ja kaksi poikaa. Vähän on matkaa... Tosin tuo meidän tyttö on sen verran rempseä tapaus, että kyllä se yhden pojan "korvaa"

En oikeasti siis mitenkään erityisesti halua niitä poikia, se on vaan ihan juttu. Musta mä sopisin poikalauman äiteeksi

Kyllä tytöt on vähintäänkin yhtä ihania ;-)
Ja nyt jotain järkevää... Ai niin, tämähän on!
Tehis kp 13/28-34