vasta-alkajat 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesgalluppiin:
Meidän "isäntä" on saman mittainen kuin minä mutta huomattavasti pulskemmassa kunnossa, vitsailenkin aina että sitten ei tarvii mammavaatteita ostella siirryn vaan sen vaatteisiin :) Hiukset on häneltäkin lähteneet ja tukka on noin 3millinen, silmälasitkin on ja niiden takana valtavan kokoiset siniset silmät.

No koska on tän viikon virallinen testipäivä??
Odotetaan kaikki sunnuntaille ja testataan klo 9-00 :)
ei tarvii sitten kokoajan vahdata niitä plussauutisia.
Tosin tästä on tullut tällänen pikkanen addiktio kieltämättä, mutta mukava sellainen.

Meillä paukahti eilen pesukone, uuden ostoon pitää tänään lähteä.
Ensin pitää juosta hierojalle ja sieltä verenluovutukseen.
Oireita ei oikeestaan ole, lämmöt on 37 ja vihlaisee aina välillä. Vatsassa enemmän tuntoja kun istuu tai on makuulla. Hauskaa tää kieroutunut itsensä vahtaaminen, voihan se olla ettei täällä ees ovuloida :)

Mä kyllä taisin vähän liiotella tuon isännän tukan kanssa. Siis kyllähän sekin jonkin tommosen muutaman millin sängen jättää, mutta mun mielestä se on sama kuin kaikki pois :-)

Voi, Minervalla lupaavalta kuulostaa.
Laittakaas tytskät aina tuohon viestin perään kp, niin ei tarvi selailla ja kelailla. Ei millään muista kaikkien tarkkoja aikoja.
Niin, mikäs se testipäivä sit onkaan? Mulla se on jouluaatonaatto, jos on tarvetta ;-)

Tehis kp 10/28-34

Hyvä tehis oon aatellut ehdottaa tossa ihan samaa, mutta jossain vaiheessa te laitoitte ne koopeet niin en viitsinyt sitten ehdottaa!

nyt meen taas....

Mineva kp 24/28-30

Minerva mulla ihan sama juttu,että vatsassa enemmän tuntemuksia jos istuu tai makaa!Varsinkin istuessa on sellasta kummaa paineen tunnetta haarovälissä ja joskus kumartuessa vihloo/jomottaa!Hmmm...

Meidän mies on vajaat 10cm mua pidempi,oikein lempeät silmät ja kauniin hymyn omaava.Hiuksiakin on päässä(:-D),mutta reppana on lapsena saanut kuhmun päähänsä,johon sitten ei enää karva kasva!Eli jos tukka on hujanhajan,voi "kalju"pilkottaa.Musta ainoastaan söpöä!Kun tavattiin,oli hän melkeen vähän turhankin atleetissa kunnossa,mutta enää ei sitä huolta ole :-D Laiha kumminkin edelleenkin.

Nähdään taas...

Fanny kp 29/n.32

Ilmoja pitelee... :-)
Tänne tuli aivan kertakaikkisen hieno auringonpaiste, vaikka aamulla näytti niin ankeelta.
Mulla muuten ei nykyisin ole ollu PMS-oireita, vaan mulla on vastaava olotila ennen ovista, outoa! Tää on tullu kans ton kolmosen jälkeen. Että sitä se är ja mur -olokin taitaa olla :-D

Tehis kp 10/28-34

Mä meinasin ruveta valittamaan Helsingin synkkää keliä, mutta vilkaisin ulos ja siellähän on sininen taivas ja aurinko paistaa! Tulin kotiin vain hetki sitten ja sielloin oli vielä ihan harmaata :o

Mineva kp 24/28-30

Nyt tuli uus galluppi!
Mites te seuraatte teidän kiertojanne?
Merkkaatteko kalenteriin kaikki ovistuntemukset ym vai teettekö mitään.
Mä oon vähän friikki sen suhteen että kaikki pitää olle hyvin organisoitua ja järjestyksessä. Joten mulla on "hieno" excel-taulukko jossa kierrot on vierekkäin ja kirjoittelen aika kyseisen päivän kohdalle jos jotain outoa tapahtuu. Esim. limat ja ovisplussat ym.

Mineva kp 24/28-30

Mua jännittää ens viikonloppu kaikesta huolimatta :)
Mieskään ei ole kotona vaan reissusta perjantaista sunnuntaihin,
mä varaan teidät kaikki linjoille!

Mineva kp 24/28-30

Täällä ei minkäänlaisia merkintöjä missään mistään tuntemuksista.
Tämä on ainut paikka, johon niitä kirjaan. Vanhoista ketjuista voi sitten käydä lueskelemassa ja arvailemassa jälkeenpäin, että missä kohtaa se ovis oikeesti olikaan.
Nuo kolme on saatu aikaan niin, ettei tosiaan ole edes yritetty bongata vaan puhdasta tjottailua :-)
Nykyisin laitan kalenteriin oletetun oviksen ja menkkojen alkamispäivän.

Tehis kp 10/28-34

Täällä taasen. Galluppiin vastaan entisen elämän mukaan, että koskaan en oo mitään merkinnyt ylös. Enkä varmaan merkkaa jatkossakaan. Olen aika epäjärjestelmällinen persoona.

Tällä viikolla onkin tulossa tosi monta plussaa! Ja viestejä tulee siihen tahtiin, että huomenna päästään uutta ketjua aloittamaan! Mikäs sen mukavampaa, on mullakin tekemistä silloin kun typy nukkuu. Saan roikkua täällä lukemassa teidän juttuja,mitä muutakaan minä tekisin? Siivoaisin, laittaisin ruokaa, pesisin pyykkiä, sivistäsin itseäni????? Juu ei jaksa nyt:D:D

entu kp never ending ovis (tai sen mukaan eletään ;) )

Piti vielä lisätä, että mä olen ajatellut tehdä sellaisen varmuusraskaustestin jouluna, jos ei siihen mennessä mitään tapahdu. Kun eihän sitä koskaan tiedä, ja on tuolla munasarjojen tienoilla kuitenkin noita tuntemuksia ollut. Yltiöpositiivista ajattelua :/.

Entu, kyllä se välillä on ihan hyvä tilanne varmistaa. Mullakin kun pysyi ne menkat nyt viimeksi pois tasan vuoden, niin kyllä siinä muutama varmistus tuli tehtyä. Kertaakaan ei kyllä tullu nega yllärinä, mutta kun eihän sitä koskaan tiedä, miten oireetonta raskautta iskee :-) Ja kuten olen kertonut, toi punkku on paheeni, niin... Siinä siis syykin, miksi varmisteluja hyvä tehdä :-)

Tehis kp 10/28-34

No niin nyt on veret luovutettu :)
Kyselin siinä kun se lopetteli että koska ei saa luovuttaa verta,
sitten se listasi kaikkia asioita ja vikana tuli että jos yrittää lasta!!
Mahtaako siitä olla nyt jotain haittaa? Aattelin itsekseni että tässä on nää mun "kuukautiset" niin ettei tarvii niiden viikonpäästä sitten tänne tulla :)

Mineva kp 24/28-30

Nyt minervalla on uus oire tai sitten se johtuu tuosta verenluovutuksesta :)
Posket kuumottaa ja punottaa.

Eikö pitäs saada tällä viikolla ainakin 2kertaa aloitettua uus ketju???
Kenellä kaikilla on tällä viikolla jännät paikat:
-fanny
-joanna
-minerva
(oliko muita vielä?? sori oon unohtanut)

Mineva kp 24/28-30

Noh, missäs kaikki ovat luuranneet?! Nyt viestikiintiötä täyttämään...

Eikös tuohon listaan ollu Joppuli myös?!

Täytyy tästä lähteä kauppareissulle. Maidot on kaikki taas juotu :-) Täytyy napata yksi piparitaikina pakettikin, niin pääsee tuo neiti taas touhuumaan. Meillä toi tokaluokkalainen on oikea Touhuliina. Koko ajan pitäis olla jotain projektia menossa:-) Oli eilenkin kaivanut jouluvalot omaan huoneeseensa jne.

Nyt jännääjät raportoimaan tilannetta! Tai kaikkihan me täällä jännääjiä ollaan, mutta siis noi jännättävät :-D

Tehis kp 11/28-34

huhuu ja huomenia,

menin sitten eilen illalla tekemään yhden mammaksin erittäin herkän testin... ja siinä oli haamuviiva; ei läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva mutta kyllä sen haamunkin näki ihan paljain silmin kauempaakin (mieskin). Siinä sitten tutisin ja tempoilin ympäri kämppää ja soikin tälle walk&talk-kaverilleni, joka on terveydenhoitaja. Sanoi, että mitään haamuakaan näkyis ellei istukkahormonia erittyisi. Eli jotain lienee tapahtunut/tapahtumassa.

Aamulla tein toisen testin, jossa taas haamu, mutta entistä hailakampi. Illalla tuleekin kävelyreissu apteekin kautta ja teen vielä apteekin testin (tai pari).

Oireita kun tässä rupean keksimään, niin on vähän etova olo. Eilisen olon pistin vielä matkaväsymyksen ja oletetun krapulan piikkiin, mutta olisiko se eilenkin ollut jotain muuta?

En vielä uskalla todellakaan juhlia, mutta kertokaapa te kaikki mitä tiedätte haamuviivoista. Luin Monskun viestin kolmen viikon takaa, jossa ensin oli tehnyt haamutestin ja parin päivän kuluttua ihan selkeän plussan.

Pelkäänpä ettei tänään työnteosta tule mitään, vaan roikun täällä aina kun pomon silmä välttää...

Jee jee jee! Onnea!
Nyt sitten sitä odotuspuolen plussaketjua perustamaan!

Mä siis tein sillä parikin haamua sillä Apteekin omalla testillä... ei ollut edes viiden päivän päästä kovinkaan paljon vahvistunut.
Sen vahvan ja selkeän plussan sain heti parin päivän päästä haamaustaClear Bluella. Suosittelen! Enkä tehnyt sitä aamupissasta tai mistään.

Kyllä se haamu sieltä vahvistuu? Mikäs kp sulla oliskaan tänään? Lasketaan sulle jo laskettu aika, pliis :)

kiitokset haamukukista :-)

Mulla menossa kp 31/29 (tämä kierto) Tarkemmin tiedän tämän kierron pituuden siitä että ovisbongauksesta on tähän mennessä menkat aina alkaneet 15. päivänä ja nyt on 17. päivä menossa.

Päätin ottaa iisisti, mutta löysinkin itseni jo laskemasta laskettua aikaa.. eli jos haamu muuttuu selkeäksi ja kaikki menee hyvin, olen sitten elokuun junan ekassa vaunussa, laskettu aika 5.8.