Vilkuileeko miehenne muita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vilkuillaan kumpikin ja puhutaan ihan avoimesti jos joku on herkku :whistle: ;) :D ja jos olen sillä päällä että mua ärsyttää sen kommentti jostain, kun itellä huono päivä, niin sanon sen ja jutellaan asia läpi, eli että mikä mättää :) ja että tänään ei saa kyylätä muita avoimesti :laugh: :D tai mä sanon murr :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Vilkuillaan kumpikin ja puhutaan ihan avoimesti jos joku on herkku :whistle: ;) :D ja jos olen sillä päällä että mua ärsyttää sen kommentti jostain, kun itellä huono päivä, niin sanon sen ja jutellaan asia läpi, eli että mikä mättää :) ja että tänään ei saa kyylätä muita avoimesti :laugh: :D tai mä sanon murr :kieh: .

Wau.. ihanaa! :D

Kyllä vilkuilee, mutta niin teen onneksi minäkin, mulla vaan on enempi variaatiota kun voin vilkuilla sekä naisia että miehiä. On varsin mukavaa vilkuilla hyväpeppuisia naisia yhdessä muuten, kiva harrastus!

Ei siellä kaupassa kerkee muita alkaa vilkuileen :o
Jos nyt ohi sattuu kävelemään joku hurjan upee komistus ni sit ehkä asiasta sanoisin. Eipä oo kyllä kertaakaan viel semmosta urosta tullu vastaan :D
Eikä oo kyl mieskään maininnu misuista :D

Tokihan ihmisiä katsotaan, niinkuin normaalisti. Mut en ainakaan itse mielessäni heitä milläänlailla arvostele.

Vilkuilee tai joskus suorastaan jopa tuijottaa =)
Tässä muutama viikko sitten haettiin tyttöjä puistosta
ja siinä nuori, hoikkavartaloinen ja tosi kaunis äiti oli hakemassa
omia lapsiaan ja huomasin miehen tätä tuijottavan.
Niin meikä ihan pokalla tuumas: "Et kyl tuo T***** onkin kaunis ja hoikka. Jos tuollaisen vatsan sais."(tunsin ko. äidin/mies ei) No mies tajus heti "jääneensä kiinni" ja vastas vaan "Et onhan se."

Eikä meillä noista toisten katseluista mitään herneitä vedetä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä kattelen jos jotain huomaan , mut se on kaiken huippu kun kaupan kassa jonossa joku nainen kävi kiinni mun peräpäähän |O

Sulla varmaan huippupeba, ettei malttanut pitää näppejään erossa ;) =)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä kattelen jos jotain huomaan , mut se on kaiken huippu kun kaupan kassa jonossa joku nainen kävi kiinni mun peräpäähän |O

Sitä sattuu ja tapahtuu :D Toivottavasti se en ollut minä, kun kerran oli tarkoitus hyökätä oman ukon peppuun kiinni, niin se olikin joku vieras. *nolonolonolo*

Mun mies ei kyllä varmasti myöntäis vilkuilevansa, mutta tottahan se sitä tekee ja miksi ei tekis. :)

Huomauttelee kyllä, jos joku mua vilkaisee. Nytkin kun käväisin miehen työpaikalla, niin moneen kertaan muistuttaa, mitä ne kaverit oli musta sanonu... Ihan tulee tyttöajat mieleen, vaikken kai mikään vanhus vielä ole...

EI. Laitan kotoa lähtiissä sille pussin päähän. Ite pidän laput silmillä, katon vaan eteeni ja koitan suoriutua perille ilman turhia vilkuiluja.

Oikeasti varmaan vilkasee, mutta tekee sen viksusti... :/

Ei tee kyllä kovin räikeästi jos vilkuilee, mutta kyllä varmaan vilkuilee kun en ole joko mukana tai jotenkin niin, etten näe. Ei kuitenkaan ihan avoimesti, koska se kuitenkin tuntuisi minusta pahalta, niin tekee sitä salaa ja ei siinä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja julkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Kyllä se kauniita julkimonaisia vilkuilee, mutta ei "taviksia". Mutta naiset vilkuilee mun miestä grrr...vaikka se raukka ei sitä itse huomaa :D .

veikkaampa et jos joku nainen on tosi kaunis olematta julkkis niin kyllä ukkos kahtoo....

Hups! Niin siis mä tarkoitin että lueskelee lehdistä ja nettisivuilta jotain kauniita julkkiksia. Ei niitä sentään meidän kyläkaupassa niin kovin paljon pyöri :laugh: . Sitä se teettää kun ei keskity kirjoittamiseensa :D .
Ja ei ole epäilystäkään etteikö muutenkin kauniita naisia katselisi. Ei vaan tee sitä mun aikanani :saint: .

Yhteistyössä