Vilkuileeko miehenne muita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vilkuilee, tai oikeestaan kattoo ihan suoraan.. valillä ärsyttää kun vaikuttaa jo silmäpeliltä, vaik mä seison vieressä. mut eipä toi ny maata kaada jos siitä jotain hupia saa, mä vilkuilen miehiä kans, mutten pelaa silmäpeliä.

no kyllä varmasti vilkuilee, kyllähän sitä itselläkin huomio kiinnittyy jos vastaan tulee erityisen kaunis ihminen. Mutta ei tollasesta voi mun mielestä olla mustis, kyllä munki pää kääntyy komeiden miesten perään... ;)

jos mies kattelee, tekee sen niin etten huomaa.
en siis ole koskaan itse huomannut sitä.
saatan mä itekin huomata jonkun hyvännäkösen miehen,
mutta en mä jää sitä hirveesti vilkuilemaan.
mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta muut miehet.

ainakaan vielä. katotaan 20 vuoden päästä uudelleen. :D

Viime kesänä kävi hauska juttu kaupassa... Oltiin siis ruokaostoksilla, ja mä lähdin hakemaan jotain vihanneksia ja mies meni sillä aikaa hakee leipää. Mulla oli uudet vaatteet päällä, mitä mies ei sit ollu aikasemmin huomannut ja oli tulossa sit sinne vihannesosastolle, ja oli huomannut niin hyvän näkösen pyllyn eräällä naisella, jonka näki vain takaa päin, et oli pakko sit vilkasta. Ihmettelin kun käännyin ja näin mun miehen hölmistyneenä nauramassa. Siis se oli kytännyt mun pyllyä eikä älynnyt et se on oma muija!!! Mulla riitti hauskaa tosta pitkäksi aikaa...

Ei vilkuile omien sanojensa mukaan. Mua ei nykyään haittaisi vaikka vilkuilisi ja olen sanonut että saa vaikka mennä sänkyynkin jonku muun kanssa, muttei ei kuulemma halua.

Yhteistyössä