vittu että voi olla paska olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
mä tahdon että tää loppuu..mä en halua olla levoton..mulla on 3 lasta olen yksin..mutta mä olen jo monta vuotta ollut levoton,en tiedä mihin kuulun.siis en kadu lapsia ne on mulle yli kaiken mutta kaipaan jotain mitä en elämääni saa,sellasta rakkautta mitä luetaan vain novelleissa,mun sielu on levoton..kukaan edes varmaan ymmärrä:^(

Ei sellaista rakkautta mitä noveilleissa on ole. Ihmisen elämä on sitä perusarkea. Etsi rinnallesi kumppania, joka sinua arvostaa. Älä odota mitään huumaa. Tai keskity hoivaamaan ja kasvattamaan lapsiasi.

Niih sitä rakkautta ei löydy mitä noista novelleista lukee. Itse oon ollut jo kohta 17v yksin huoltaja ja miehistä sanon sen verran et päätin kuopuksen tulon jälkeen etten sekaannu hetkeen kun valitsen sekaannun aina vääriin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Ei sellaista rakkautta mitä noveilleissa on ole. Ihmisen elämä on sitä perusarkea. Etsi rinnallesi kumppania, joka sinua arvostaa. Älä odota mitään huumaa. Tai keskity hoivaamaan ja kasvattamaan lapsiasi.

mä kaipaan sen arjen lisäks jotain romantissa,sitä on.mä toivon että löydän jotain sellaista mikä sen ymmärtää..vai sanotko ettei sellaisia miehiä ole jotka osaavat hyväillä yllättäen,tekee pieniä eleitä mitä ei voi odottaa..ehkä se on liikaa toivottu elämältä ellei sitä miehelle sano..kaikki suhteet alussa sitä mutta toivoisi että se jatkuisi:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:

mä kaipaan sen arjen lisäks jotain romantissa,sitä on.mä toivon että löydän jotain sellaista mikä sen ymmärtää..vai sanotko ettei sellaisia miehiä ole jotka osaavat hyväillä yllättäen,tekee pieniä eleitä mitä ei voi odottaa..ehkä se on liikaa toivottu elämältä ellei sitä miehelle sano..kaikki suhteet alussa sitä mutta toivoisi että se jatkuisi:(

No voihan noita olla mutta ei semmoisia miehiä kyllä tai naisiakaan mitä novelleista lukee oo.

nii kyllähän sellaisi miehiä on, mutta aika harvassa, ja monesti varattuja. Ja voi tietty olla hankala löytääkin jos ei pääse oikein mihinkään (enkä todellakaan tarkoita baaria). Ei sitä oikeastaan tiedäkään ennen kuin sen alkuhuuman jälkeen, että jatkuuko se vai ei. Niin se on kaikilla, täytyy vain kokeilla, muuten ei voi voittaa... Jos sun miehet tähän mennessä on ollut tietynlaisia, ja ne suhteet siis menneet mönkään, niin ehkä nyt kannattais hakea sitten päinvastaista/muunlaista? :hug:

Seuraavankin siipan kanssa se huuma joskus loppuu ja tulipahan samalla vietyä lapsilta perhe. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Aloita parisuhteen parantaminen ajattelemalla romanttisia ja villejä omasta miehestäsi ja yllätä oma ukko. Ei se homma parane toisten perään itkemällä ja romaaneja lukemalla.

no mun mieheni ei kyllä enään ruusuja tuo kotiin töistä tullessaan, niinku ennen. mutta muuten kaappaa syleilyyn halii helli suukottaa, kuuntelee ja puhuu kipeistäkin asioista. ja on vihdoin oppinut omaalotteisesti esim jopa pesemään lapsen hampaat->minusta osoittaa sillä rakkautta kun ajattelee pinissä asioissa minua, ettei mun tartte aina olla se joka tekee.

minusta hän on juuri sellainen kuin miehen pitääkin =) mutta vuosi sitten uskoin vielä että elän loppuelämäni yksin! (olin 1lapsen yksinhuoltaja 3vuotta). niinkuin eräs ystäväni sanoi minulle monesti, koskaan ei tiedä koska se prinssi eteen tulee, niin kävi mulle, niin voi käydä sinullekkin. mutta jokaisessa suhteessa on ongelmansa,että ei kaikki vo iaina olla täydellistä.

voimia arkeesi

Yhteistyössä