P
pettynyt
Vieras
tuntuu ihan helvetin pahalta!! rattaat vauvalle ostetaan käytettynä! naimisiin ei mennä, kun tatskaan käytetään 300euroa!! siis vittu 1800 mummon markkaa!!! mä vaan istun tässä koneella miettimssä että ei tää voi olla totta! ni siis kun joskus kyselin hääpäivästä(mies pyysi vaimokseen), niin vastaus oli että pitää säästää rahaa! jättäisi tatskan teon myöhemmälle ajalle ni saatais vielä syyshäät ku vähän pistäs lisää rahaa, mulla kun on häitä kohtaan 3vaadetta,
1.vain läheisimmät ihmiset paikalle eli yhteensä molemmilta varmaan sellanen 20vierasta.
2.valkoinen hääpuku (serkkuni on ompelija jos ei halvalla muuten löytyisi)
3.kirkkovihkiminen
-enkä edes ajatellut että mitään ruoka tarjoilua(siis ei mitään lämmintä ruokaa) toki jotain pientä. ystävät varmaan laittais mielellään suolatsa purtavaa ja sisko leipoisi. joten tosiaan ei olis hirveät kustannukset. mutta säästöt menee tatskaan. ja meidän tuloilla ei isoja summia säästetä kerralla joten häät menee sitten johonkin kauas tulevaisuuteen!
MIES VIELÄ KEHTASI SANOA ETTÄ KAI SÄ YMMÄRRÄT ETTÄ TATSKA ON MULLE TÄRKEÄ! NO ENKÄ MÄ SITTEN OLE!!
1.vain läheisimmät ihmiset paikalle eli yhteensä molemmilta varmaan sellanen 20vierasta.
2.valkoinen hääpuku (serkkuni on ompelija jos ei halvalla muuten löytyisi)
3.kirkkovihkiminen
-enkä edes ajatellut että mitään ruoka tarjoilua(siis ei mitään lämmintä ruokaa) toki jotain pientä. ystävät varmaan laittais mielellään suolatsa purtavaa ja sisko leipoisi. joten tosiaan ei olis hirveät kustannukset. mutta säästöt menee tatskaan. ja meidän tuloilla ei isoja summia säästetä kerralla joten häät menee sitten johonkin kauas tulevaisuuteen!
MIES VIELÄ KEHTASI SANOA ETTÄ KAI SÄ YMMÄRRÄT ETTÄ TATSKA ON MULLE TÄRKEÄ! NO ENKÄ MÄ SITTEN OLE!!