vituttaa mies! tatska menee naimisiin menon EDELLE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
tuntuu ihan helvetin pahalta!! rattaat vauvalle ostetaan käytettynä! naimisiin ei mennä, kun tatskaan käytetään 300euroa!! siis vittu 1800 mummon markkaa!!! mä vaan istun tässä koneella miettimssä että ei tää voi olla totta! ni siis kun joskus kyselin hääpäivästä(mies pyysi vaimokseen), niin vastaus oli että pitää säästää rahaa! jättäisi tatskan teon myöhemmälle ajalle ni saatais vielä syyshäät ku vähän pistäs lisää rahaa, mulla kun on häitä kohtaan 3vaadetta,

1.vain läheisimmät ihmiset paikalle eli yhteensä molemmilta varmaan sellanen 20vierasta.

2.valkoinen hääpuku (serkkuni on ompelija jos ei halvalla muuten löytyisi)

3.kirkkovihkiminen

-enkä edes ajatellut että mitään ruoka tarjoilua(siis ei mitään lämmintä ruokaa) toki jotain pientä. ystävät varmaan laittais mielellään suolatsa purtavaa ja sisko leipoisi. joten tosiaan ei olis hirveät kustannukset. mutta säästöt menee tatskaan. ja meidän tuloilla ei isoja summia säästetä kerralla joten häät menee sitten johonkin kauas tulevaisuuteen!

MIES VIELÄ KEHTASI SANOA ETTÄ KAI SÄ YMMÄRRÄT ETTÄ TATSKA ON MULLE TÄRKEÄ! NO ENKÄ MÄ SITTEN OLE!!

Suo anteeksi, mutta miehesi kuulostaa aika idioottimaiselta ja lapselliselta. Jos teillä ei olisi lasta, melkein kehottaisin vaihtamaan miestä

Sivuhuomautuksena: siinä muuten ei ole mitään kummallista tai väärää, että lapselle ostetaan vaunut käytettynä. Minusta ihan normaali ja suositeltavakin juttu...

Meillä meni hääsuunnitelmat puihin, kun mies halus ostaa itelleen veneen, sellaisen vähänisomman veneen. Oli jo sievoiset muutamat tuhannet säästetty tässä viiden vuoden aikana ja tämä osti sen hemmetin veneen:o Häät siirty, puku tosin ostettuna, kun halvalla sain vuosi sitten postona vuokrapuvun ostaa. Suku kyselee... lapsukainenkin ehti täyttää jo kolme, vaikka ihan alunperin piti mennä vihille ennen kuin edes alan odottamaan, sitten ristiäisten kans samassa ja sitten.....olen menttänyt jo toiveen ja laitoinkin jo harkintaan puvun myynnin. Ollan sitten avoparina tai vaikka erotaan, mä en ainakaan enää jaksa odottaa omia häitä. Olkoot, jos kerra vene tärkeempi ostaa viiden vuoden säästöillä multa mitään ensin kysymättä. Nimen omaan hääsäästötililtä ne rahat nosti!

No huh huh, mun mies sais kyllä sellaiset nootit tuollaisesta että! Sanokaa niille miehillenne lisäksi että kun on avioliitossa monet asiat helpottuu (byrokratia) ja lisäksi verotuskin kevenee... Jos noin niinku "miehen järkeen" sopivia asioita etsitään, jos ei kerran vaimon tyytyväisyys merkkaa mitään...

Kyllä mä aikoinani haukoin hengeä kun mies ilmoittu tatskansa summan 1400?. Mutta nielin kyllä sanani sillä rahat sai eronsa osituksesta mikäs mä sille olen määräämään mihin noi rahat laitto. Mutta silti...
No nykyään noi kuvat tulee kummallekkin pikkuisen halvemmalla-

Tuota, asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta MIKSI aiot mennä tuon kanssa naimisiin? Tai naimisiin ollenkaan? Ottakaa vaikka samanlaiset tatskat... ne kestävät kauemmin, kuin keskiverto avioliitto.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Tuota, asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta MIKSI aiot mennä tuon kanssa naimisiin? Tai naimisiin ollenkaan? Ottakaa vaikka samanlaiset tatskat... ne kestävät kauemmin, kuin keskiverto avioliitto.

Täysin samaa mieltä, miks kukaan ylipäätään haluaa naimisiin?

Sun miehelle tatska, eli itsensä ilmaisu (:D) on tärkeämpää kuin häät. Enkä yhtään ihmettele, naisille ne tuntuu tärkeemmät olevan, johon molempien sitten pitäisi laittaa rahaa sillä kustannuksella että MIES joutuu luopumaan omistaan, haaveistaan ym. On se reilua, on. No, kunhan naimisiin mennään niin onko sillä muulla sitten niin väliä?

Itte en ole säästötililtä nostellu, ei ole tarvis, sen verran hyvin tienaan muuten. Mies on 38, eli aikuinen pitäis olla jo. Pienehkön omaisen raivarin kyllä sain, kun tämä meni nostaan sieltä noin 8000?. Olisi ollut niin mukava vaikka lähtee häämatkalle jonnekkin sopivan kauas häiden jälkeen, mutta mitäs mun mitteistä, pää asia kai on, että ukolla on kiva paatti saaristossa. Ei ole ollut välit kovinkaan hääppöiset tuon jälkeen.

Mekin ostettiin vaunut käytettynä, samoin matkarattaat kaukalo yms. Vaikka tili on ihan hyvä kuun lopussa, niin olen ollinut, että raha ei kasva puussa ja säästäminen kannattaa.

Kuulostaa siltä, että mies etsii itseään... Ainakin mulle tatskat yms. jutut olisivat sitä. Häiden aika ei selvästikään ole. Ehkä kannattaisi vain odotella rauhassa, vaikka miten kävisi hermoille.

300? ei muuten enää ihan vastaa 1800mk, koska inflaatio on eurojen käyttöönoton jälkeen jo ehtinyt muuttaa rahan arvoa...

Meidän piti pitää vähän isommat häät, molemmilla iso suku ja harrastuskaverit yms. tutut päälle. Vuokarata joku komea mesta ja kirkossa vihkiminen. Rahaa olis palanu. Tämä siis alun alkaen miehen idea, joka vähän suuruuden hullu muutenkin. Mulle riittäis vihkiminen pihakoivun katveessa vaikka ihan vain todistajien läsnä ollessa. Sama se, vaikka farkuissa, mulle vain olis avioliitto tärkee asia, ei ne puotteet, missä se solmitaan, mutta miehelle ei riitä kuin komein, kallein, paras, näyttävin..... idiootti se taitaa olla?!

vielä tilistä, molemmat ollaan sinne rahaa talletettu ja jos nyt pilkkua viilataan, niin minä enemmän, kun mulla isommat tulot. No, eipä tämä tilanne enää ruikuttamalla parane.

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
vielä tilistä, molemmat ollaan sinne rahaa talletettu ja jos nyt pilkkua viilataan, niin minä enemmän, kun mulla isommat tulot. No, eipä tämä tilanne enää ruikuttamalla parane.

Voi vieterijojo, mä kilahtaisin niin että oksat pois! Ja se botski, se menis myyntiin ihan heti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:

Voi vieterijojo, mä kilahtaisin niin että oksat pois! Ja se botski, se menis myyntiin ihan heti.

Niin ja hei, kai se botski on nyt teidän molempien nimissä?? Ettei vaan miehen?

Ap: MIKSI sä haluat naimsiin juuri tuon miehen kanssa?

Jepulis: sama kysymys sulle. Kaipa sä nostit loput rahat (vai jäikö sinne mitään) säästötililtä itsellesi?

Yhteistyössä