Vituttaa mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä on koiria, yksi huono käytös mitä en jaksa on vetäminen. Aika helppo kouluttaa pois mutta kun kaikkien koiraa ulkoiluttavien pitäisi toimia samalla tavalla.

Miten toimii mies? Palkitsee koiraa vetämisestä. Nimittäin koira vetää lähes etujalat ilmassa, ja mies vaan kävelee eteenpäin= koira pääsee vetämällä minne haluaa (koiran logiikka).

Olen puhunut miehelle että hän vesittää kaiken minun tekemän työn tällä toiminnallaan, kuunteleeko mies? No ei tietenkään!

Tämä on nyt vain yksi esimerkiksi , mutta yhdessä nämä monet vastaavat asiat saa mut tuntemaan ettei mies arvosta eikä välitä yhtään siitä mitä minä ajattelen tai tarvitsen.

*Tarvitsen sen miehen tuen tähän, jotta koiran ärsyttävä käytös loppuu= kivempi kaikkien ulkoilla. Lapset ymmärtää jopa 9v muksu ymmärtää että koira saa palkinnon oikeasta käytöksestä. Mutta mies ei tunnu ymmärtävän.

Joku vois ehdottaa että keskustele miehen kanssa, no on yritetty sen 10 kertaa, uskoisin että koiran kanssa keskustelu tuottaa paremman lopputuloksen, se sentään kuuntelee edes sisällä mitä sanon

Sellasia ne miehet on.

Koira onkin helpompi kouluttaa kuun mies.
Kumpi toimisi paremmin, kieltäydyt ulkoiluttamassa koiraa ja kiellät etteivät lapsetkaan saa kun koira vetää niin arvaamattomattomasti. Vai kiellätkö mieheltä koiran ulkoiluttamisen?(tätähän hän varmaan haluaakin).

Ja onko miehen pakko ulkoiluttaa koiraa kerta koira ei näytä miestä kiinnostavan?