Voi ärsytys kun mies ei voi ilmoittaa mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Hänen isänsä joutui sairaalaan ja sovittiin että tänään lähdetään häntä katsomaan kun mies pääsee töistä.
Mutta eilen oli mahdollista että pappa pääsisi tänään kotiin. Eli sitten ei tietenkään mentäis.

Mutta mies ei ole ilmoittanut mitään että lähdetäänkö vai ei..... kaksi kertaa olen jo hänelle viestiä laittanut. Soittaa en viitsi töihin.

eihän tässä muuten mitään, mutta matkaa sairaalaan 100km joten olisi lähdettävä samantien kun mies tulee töistä jotta ei mene kauhean myöhäiseksi.
Ja mun pitäisi saada kaksi lasta syötettyä ja puettua lähtövalmiiksi ja pakata vähän vaippaa yms mukaan.

Niin olisi pirun kiva tietää että lähdetäänkö vai ei. Mutta herra ei viitsi ilmoitella..... Jos siitä ei kohta ala kuulua niin lähtekööt yksinään. Ei mulla ole mitää pakollista tarvetta nähdä appiukkoa. Mutta hän varmasti haluaisi nähdä lapsenlapsensa....

Kun en nyt viitsi kaikkea valmiiksi laittaa ihan varmuuden vuoksi.

Mulla ainakin on aina matkakassi valmiina jossa on vaippoja, kosteuspyyheitä, purkkiruokia, vaihtovaatteita ja se lähtee sitten mukaan aina kun mennään johonkin.

Laita ukolle tekstarina tuo kohta:

"eihän tässä muuten mitään, mutta matkaa sairaalaan 100km joten olisi lähdettävä samantien kun mies tulee töistä jotta ei mene kauhean myöhäiseksi.
Ja mun pitäisi saada kaksi lasta syötettyä ja puettua lähtövalmiiksi ja pakata vähän vaippaa yms mukaan.
"

Yhteistyössä