Voi että ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupotkuvitutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupotkuvitutus

Vieras
Meidän piti tänään lähtee miehen kanssa yksiin juhliin (ilman lapsia, tapahtuu tosi harvoin meillä ) ja sit kävi niin, että hajotin päivällä meidän auton. Oli siis vahinko. Kallis remontti tulee :'(

Mies sit sanoi, ettei lähdetäkään mihinkään, kun ei ole juhlafiilistä (ymmärrettävää ), mutta kun olin perunut lapsenlikan, niin mies soitti kaverilleen ja lähtivät nyt sit ilman mua.

Ja mulla on ihan vitun paha olla. Ihan niin ku se auto ei jo sapettais tarpeeksi, nyt saan täällä yksin itkeä koko illan.

Sain vissiin ansioni mukaan? :(

tyhmä mies! vahinko on vahinko. harva vasiten autoa rikkoo, kalhiin korjuut ja kulkeminen hankaloituu. laittasin kovan kovaa vastaan ja tinkaisin miehen kans jäämään kotia.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
tyhmä mies! vahinko on vahinko. harva vasiten autoa rikkoo, kalhiin korjuut ja kulkeminen hankaloituu. laittasin kovan kovaa vastaan ja tinkaisin miehen kans jäämään kotia.

Mennyt jo. Eli ei auta enää tinkoa. Ei ole kuulemma kaverinsa syytä, jos akkansa on tunari.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se alunperinkin halus mennä kaverin kans ja nyt osu hyvä tekosyy!!! Paska ukko.

Ei oo ihan totta tämä. Muuten ei olis hommannut lapsenlikkaa jne.
En mä haluu juhlimaan, kun mun päivä (ja ilta ja elämä ) musteni tyuon päivällisen jutun takia. Mut olisin halunnu, et mieskin jäis kotiin, kun kerran oli puhe yhdessä mennä ja itse se alkoi menoa perumaan.

Alkaa ihan ärsyttää sun puolesta tuo sun mies!! Tosi typerää ja lapsellista lähteä kaverin kans juhliin ja jättää sut kotiin ihan vaan vahingon takia :( Nyt hommaat lapsenlikan ja kaverin jonka kans lähet juhliin tai sit meet yksin!

Miksi siedät tuollaista?
auto voi hajota millon vaan. se ei välttämättä kenenkään vika. ja jos oli sun vika, niin vahinkoja sattuu kaikille.
törkeä äijä. täysin vastuuton paska. en katselisi päivääkään. jos kerran itse ehdotti lastenhoitajan peruuttamista, niin hänellä ei miätän oikeutta laistaa silloin lastenhoitovelvollisuutta.
joka kakaroita tekee se kakaroita hoitaa, tai muuten katselee omaa kämppää.

Keskenkasvuinen ukko. :O Minä sain äsken kortin ja kysyin, että mitäs jos vetäisen (miehen oman) auton ruttuun ekassa mutkassa. Mies sanoi, että autoja saa uusia, tärkeintä että sisällä istuvat säilyvä hengissä. No sitten kysyin, että mitäs jos tulee peltivauriota ja muuta pientä. Ei sekään kuulemma haittaa, auto on ostettu käytettäväksi ja kuluihin on joka tapauksessa varauduttava. Kaksi päivää myöhemmin joku kanssa-autoilija tempaisi auton lokasuojan lommolle parkkipaikalla sillä aikaa kun kävimme hakemassa noutoruokaa.

Ihan idioottimaista tuollainen kärttyily, ei sitä sulle tartte kostaa, etenkin kun kyseessä oli vahinko. :/

Yhteistyössä