Voi hyväät naiset:D minusta jo tehdään niin kuin blumesta monta keskustelua ja epäilään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
provoksi vaan:D

Voitteko kertoa mistä se teijän päähään on tullut? Yhtäkkiä vaan? Viime aikoina olen vain provo palstalla ei muuta, mut hei, mä olen kyllä oikea ihminen ja olen strippari, 2lapsen äiti naimisissa oleva ihminen joka myös kyllä omista kaupan ja verkkokaupan. Ei mun vaan tarvi olla feikki, feikki oleminen on sairasta, ehkä enemmän mä pidän hauska palstalla, kun on vapaa aika, ei muuta....

Mut kun ehdotin niin me voidaan tavata Börsissä lauantaina klo 18.00, silloin milloin sopii hyvin tulla pariiksi tunniksi. Otetaan vaikka kouhuviinia, tutustutaan ja puhutaan:)

[QUOTE="Hippo";22380752]Mä en tajua teitä blumeja ja milannoja, mitä te saatte tästä palstalle esiintymisestä? Eikö teillä ole elämää ollenkaan?[/QUOTE]

:laugh:no ainakin mä olen aito ihminen jos ehdotan tapamista

siis mikä vittu sun tavoite on tavata tuikutuntemattomia palstaisia Börsissä ja todistaa siellä että "hei, mää oon real"

huh. sä oot enemmän sekaisin kuin tajusinkaan.

Nyt on jo vähän parempaa suomea taas, tosin muutamia kirjoitusvirheitä edelleen löytyy. Siis kysymys kuuluu näin: oletko vaan teeskennellyt täällä koko ajan kirjoittavasi huonoa suomea ja miksi?

[QUOTE="vieras";22380862]Nyt on jo vähän parempaa suomea taas, tosin muutamia kirjoitusvirheitä edelleen löytyy. Siis kysymys kuuluu näin: oletko vaan teeskennellyt täällä koko ajan kirjoittavasi huonoa suomea ja miksi?[/QUOTE]

jos mä keskeydyn niin pystyyn kirjoittaa ilman virheitä ja jos vielä tarkistan, jos en, jos siis kirjoitan nopeasti, niin virheitä tulee paljon, mistä mä tiedän miks on noin, jos se ei mun kieli vaan ole

[QUOTE="vieras";22380862]Nyt on jo vähän parempaa suomea taas, tosin muutamia kirjoitusvirheitä edelleen löytyy. Siis kysymys kuuluu näin: oletko vaan teeskennellyt täällä koko ajan kirjoittavasi huonoa suomea ja miksi?[/QUOTE]

Mä joskus rohkenin tätä epäillä ja sain haukkumaryöpyn niskaani sekä silloiselta Savannalta että laumalta muita palstalaisia.

Mutta alkuun kirjoitti paljon parempaa suomea, siis silloin kun aloin 3 vuotta sitten palstaa seurata. Sitten tulee kausia että soomi on nin hoono ettät eit oikiain osa ja jaksa edes luke se.

Kirjoitusvirheet ymmärrän, niitä tekee jokainen ja vallankin ellei ole suomalainen, mutta kun se tyyli ryöppyää joskus niin tavattoman hoonon puolelle ja väliin taas tulee liki luettavaa tekstiä.

Haukkukaa vaan kateelliseksi tuulipukumammaksi, palstan vakiovastaus jos rohkenee ketään epäillä. Kaipa Venakkomilannasavannastrippaa on oikea henkilö, olkoon vaan, mutta provoaa kyllä tahallaan :D

[QUOTE="vieras";22380888]Sanon nyt ihan nätisti aloittajalle:
Venäjänkielisiä keskustelupalstoja on olemassa. Mene sinne.[/QUOTE]

On olemassa mut mun on vaikea kirjoittaa venäjäksi

[QUOTE="vieras";22380888]Sanon nyt ihan nätisti aloittajalle:
Venäjänkielisiä keskustelupalstoja on olemassa. Mene sinne.[/QUOTE]

Mä kuulemma en tarpeksi venäläinen rossijapalstoille, ja tänne liian ei-suomalainen. Se surullista mutta mun siellä mikä tuntuu enemmän omaan

[QUOTE="vieras";22381053]Ihminen saatat ollakin niiden tunnettujen määritelmien mukaan, mutta aito et missään nimessä.[/QUOTE]

mikä on sitten aito ihminen, kannattako kaikille olla samanlainen ja myös sisustaa samanlaiseksi, asua samoissa taloissa, synnyttää 1poika ja 1tyttö, omista siniset tekonahkasohvat... palstan mukaan aiankin näin

Kannattaisko jo ihan oikeesti hiukan himmata?

n055.gif

Nyt menee lujaa.....

[QUOTE="vieras";22381075]Mene prkl sitten vaikka Sloveniaan tai Uzbekistaniin. Lähempänä ne kansat on tommosta sloboa.[/QUOTE]

Voitteko te rasistit mennä vaikka johonkin rasistipalstoille. Tosi ikävä lukea teidän juttuja.

Yhteistyössä