Voi hyväät naiset:D minusta jo tehdään niin kuin blumesta monta keskustelua ja epäilään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22381178]ap nauttii kun kuvittelee nyt olevansa niiiiiiiiiin iso ja julkkis. Antakaa sille jo bannia,kiitos.[/QUOTE]

en mä siitä pelkää mulle saa antaa vaikka kilo banaaneja

[QUOTE="jee";22381411]huomiohuora :)[/QUOTE]

Onko sulla paljonkin ylimääräistä rahaa? Kun sua ei vissiin haittais lähtee käräjille herjauksesta ja maksella korvauksia ap:lle? :)

Blume se provo?

Tuolla äidit alle 20v puolellaki paljastu joku provo... :/ Tosi törkee tyyppi, väitti aikasemman lapsen ja sillosen miehensä kuolleen kolarissa ja nyt uudessa suhteessa mut vauva synty keskosena ja kuoli...Paljastu sitten käsittääkseni provoks

[QUOTE="vieras";22381634]Mä ainakin tiedän sen oikean nimen...Täällä lukenut sen...[/QUOTE]

Juu ja viimeistään tuon iltapäivä-ketjun lukeneet tietää.Joku sen siellä julkas ja onhan se käynyt jo ilmi Savannan omista kuvistakin...

Onneksi sä itse et ruoki näitä epäilyjä millään tavalla :D.

Koitapa olla viikko pois palstalta, niin kukaan ei puhu susta sanaakaan.

Kertoo se melko korutonta kertomaa teistä muistakin nimimerkeistä, että joku feikkivenakko on täällä kusettanut teitä jo kolme vuotta. Ja aina te vaivaudutte vastaamaan tuon toopen aloituksiin! Pillukuvaketjukin on henkevämpä luettavaa kuin nämä pannukakut sun muut mongerrukset.

Mutta kaikki taapla tyyleillään ja mitä se minu kuulu jos kuka halusi olla jatkossakin kusetettuvana...ihan vapaa vaan!

[QUOTE="vieras";22381194]MIKSI KAKSI NICKIÄ SAMALLA? Eikö tuo jo olisi bannin aihe..?[/QUOTE]

Venakko voi kirjoittaa yhdeltä koneelta ja Ludmila Stalina toiselta. Silloin ei IP osoitteet ole samat.

Yhteistyössä