K
Kerttu-Kyllikki
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja ei saa valittaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?
Mutta mä en voi laittaa tulppia korviin, koska joudun ohjaamaan niitä vastentahtoisía pölkkyjä. Ja mä en valita, ne keskenkasvuiset kakarat hoitaa töissä sen puolen. Miksi edes hakeutua kesätöihin, jos kiinnostusta hommaan ei ole?
Mä kyllä ymmärrän mitä sä tarkoitat. Ei töissä saa valittaa joka asiasta. Kukaan ei ole sinne töihin pakottanut ja varmaan tulijoita olis muitakin. Sellaisia, joita työnteko oikeasti kiinnostaa
Mutkun ei ole,hoitoalle kun ei ole sijaisia. Osastot toimii vajaamiehityksellä ja kaikista työntekijöistä pitäisi olla kiitollinen jopa niistä valittavista