Voi jessus noita kesätyöntekijöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja ei saa valittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:
[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?

Mutta mä en voi laittaa tulppia korviin, koska joudun ohjaamaan niitä vastentahtoisía pölkkyjä. Ja mä en valita, ne keskenkasvuiset kakarat hoitaa töissä sen puolen. Miksi edes hakeutua kesätöihin, jos kiinnostusta hommaan ei ole?

Mä kyllä ymmärrän mitä sä tarkoitat. Ei töissä saa valittaa joka asiasta. Kukaan ei ole sinne töihin pakottanut ja varmaan tulijoita olis muitakin. Sellaisia, joita työnteko oikeasti kiinnostaa

Mutkun ei ole,hoitoalle kun ei ole sijaisia. Osastot toimii vajaamiehityksellä ja kaikista työntekijöistä pitäisi olla kiitollinen jopa niistä valittavista

:D Meillä on kesäsijaisia iso liuta, ei oo puutetta, enempää ei voitais edes ottaa. Yhteensä 6 kpl on kesätyttösiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Eli just tota kuopuksen ikäluokkaa. Ovatko ekaa kertaa kesätöissä? Jos ovat, niin on voinut olla turhan suuret luulot työnteosta. Muistan junnun ekan työpäivän. Töistä tultuaan se kävi suihkussa, söi ja paineli nukkumaan.

Nää valittajat on ekaa kertaa kesätöis, mutta niin on eka kertalaisia niissäkin, jotka ei valita. Ja nyt ollaan oltu kaks päivää töissä... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:

Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.

Eikö? ;) Vaikka parhaansa yrittää niin joillakin on aina jotain sanottavaa... Jotkut täti-immeiset vaan on sellasia.

Tuskinpa tuolla paikassa, mihin mie olen menossa on ketään sellasta (olen ollu ennenkin harjotteluissa). Kommentoin vaan, kun joskus kuulee niin inhottavasti puhuttavan sijaisista/ kesätyöntekijöistä, jotka ei mitään osaa, eivätkä mitään ymmärrä :/

Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:

Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.

Eikö? ;) Vaikka parhaansa yrittää niin joillakin on aina jotain sanottavaa... Jotkut täti-immeiset vaan on sellasia.

Tuskinpa tuolla paikassa, mihin mie olen menossa on ketään sellasta (olen ollu ennenkin harjotteluissa). Kommentoin vaan, kun joskus kuulee niin inhottavasti puhuttavan sijaisista/ kesätyöntekijöistä, jotka ei mitään osaa, eivätkä mitään ymmärrä :/

Niin, silloinhan on kyse vaan puutteellisesta perehdytyksestä.:) Eikä vika ole ainakaan sen kesätyöntekijän.

:wavw: onko KKK hoitoalalla...? :o

Ei ole tullu mulle mieleenkään aiemmin että olis, nyt sain täältä sellasen kuvanettä olis.
Aiemmin luin hänen kirjotustaan näytön vastaanottajan osasta...
-voi ei mä en haluakkaan enää hoitoalalle jos kaikki hoitajat olis tollasia käärmeitä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:D :D Minkä ikäsiä? Kuopus on ollut kahtena kesänä töissä ja odottaa kuin kuuta nousevaa, että alkaisi taas työt. Sillä ei siis ole mitään harhaluuloja enää siitä duunista. Mielellään menee, vaikka herätys onkin klo 5 ja työmaalla pitää olla klo 6. Palkkakaan ei päätä huimaa ja työ on fyysisesti raskasta.

16-18v... Suurin osa on ihan innoissaan, kun saavat olla töissä, mutta sitten nää muutamat valopäät pilaa kaikkien päivät sillä jatkuvalla vinkumisellaan. Ei ole ensi kesänä kesätöihin asiaa, jos tahti ei muutu. Tänään ihan ystävällisesti sanoin, että jatkuva marina on raastavaa kuunneltavaa..

Itse valitat jatkuvasti milloin mistäkin :whistle:

Miten vitussa se voi olla mun vika, että kesätyöntekijät vinkuu joka asiasta? Mä en päätä niiden palkkoja, enkä työaikoja?

Ei tarvii ruveta kiroilemaan. Mie puhuin ylipäätään valittavista vakityöntekijöistä, oli valituksen aihe mikä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Itse valitat jatkuvasti milloin mistäkin :whistle:

Joo, täällä... EN TÖISSÄ!!!! Olisko kaks pikkusen eri asiaa? :headwall: :D

Älä liikaa tao päätäs ettei tuu nuppi kipeeksi :D Voin mielessäni kuvitella että jos kesätyöntekijä tekee sun kans hommia, niin voi olla aika kamala kokemus :whistle: Huom!...kuvitella...todellisuudessa en tiedä millainen olet...ties vaikka olisit ihan mukavakin =) mutta täällä palstalla olet antanut ihan päinvastaisen kuvan itsestäs :whistle:

siis teidänkö mielestä on ihan ok tulla töihin marisemaan koko päiväksi?

Ei ole ei. Mutta lapsiahan ne vielä on ja ekaa kertaa kesätöissä. Eivät ole tottuneet, eivätkä tiedä työelämän normeja. Tottakai lastenkin pitäs tuntea hyvät käytöstavat, mutta tuntuu, että harvalle niitä kotona enää opetetaan :/ Siulla on työkaverina oikeus sanoa, että toi narina häiritsee siun työntekoa.

Ei sitä ole kiva kuunnella, mutta kyllä sitä tulee reippaasti vakituistenki työntekijöiden suusta sitä jatkuvaa narinaa, toiset on ehkä niin turtuneita siihen ettei enää näiden narisijoiden suusta tulleena sitä huomaa, mut uusien suusta tulevana narinana sen huomaa. Narista ku voi niin monesta asiasta.

No ei tietenkään ole. Mun mielestä sä voit huomauttaa niille suoraan mutta asiallisesti.

mä tänään ihan ystävällisesti sanoin, että marina sais nyt loppuu. Että täällä ei ole mikään pakko olla, jos noin ahdistaa. Ja palkka+työajat on olleet tiedossa ennen kesätyön alkamista.

Älä liikaa tao päätäs ettei tuu nuppi kipeeksi :D Voin mielessäni kuvitella että jos kesätyöntekijä tekee sun kans hommia, niin voi olla aika kamala kokemus :whistle: Huom!...kuvitella...todellisuudessa en tiedä millainen olet...ties vaikka olisit ihan mukavakin =) mutta täällä palstalla olet antanut ihan päinvastaisen kuvan itsestäs :whistle:

Peesaan tätä ja toivon kovasti etten tule olemaan samassa työpaikassa kanssasi, tuleva kollega :whistle::flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Ei sitä ole kiva kuunnella, mutta kyllä sitä tulee reippaasti vakituistenki työntekijöiden suusta sitä jatkuvaa narinaa, toiset on ehkä niin turtuneita siihen ettei enää näiden narisijoiden suusta tulleena sitä huomaa, mut uusien suusta tulevana narinana sen huomaa. Narista ku voi niin monesta asiasta.

Tää on totta...

No ei tietenkään ole. Mun mielestä sä voit huomauttaa niille suoraan mutta asiallisesti.

mä tänään ihan ystävällisesti sanoin, että marina sais nyt loppuu. Että täällä ei ole mikään pakko olla, jos noin ahdistaa. Ja palkka+työajat on olleet tiedossa ennen kesätyön alkamista.

Siis kun te hoidatte niitä potilaita niin nariseeko ne siinä samalla ett "tää on paskaa ja saadaan huonoa palkkaa" vai tapahtuuko tämä esim. ruokatauolla tai kansliassa? Tosiasioita ne on nuo huonot työolot,palkka yms..niistä pitää puhua ja valittaa,tehdä asioita ei ne muuten muutu. Kaikkee ei tartte niellä-

Joo joo, selväksi on tullut että nuoret ja opiskelijat on susta kaikki idiootteja, oli sitten kyse kesätyöntekijästä tai harjoittelijasta. Miten sä oot ikinä itse voinnut olla nuori ja opiskelija?

Aika ystävällisesti sit sanoit. Mä en tota henkilökohtasesti koe ystävälliseks en myöskään asialliseks kommentiks, mut se on mun oma henkilökohtanen mielipide vaan

Juu, itse oon kiertänyt sijaisena vähän siellä sun täällä ja tollasia kurppia on kyllä joka paikassa vähintään yks. Siis sellasia jotka kyylää ja kuulostelee että koska tekee tai sanoo jotain josta voi ojentaa. Mikään ei ole hyvin ja kun neuvoa uskaltautuu kysymään niin ärähdetään "mene pois tieltä nyt, minä teen, kun et sinä osaa". Ja sitten ihmetellään missä on työmotivaatio. Missähän.. Eiks se ollut tää sama KKK joka oli silloin hylsyjä antamassa opiskelijoille? Joko heen työpaikalla on todella huonoa tuuria työntekijöiden kanssa tai sitten KKK lukeutuu näihin kurppiin, joilla on aina joku huonosti ja itse vaan osataan tehdä oikein ja täydellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Juu, itse oon kiertänyt sijaisena vähän siellä sun täällä ja tollasia kurppia on kyllä joka paikassa vähintään yks. Siis sellasia jotka kyylää ja kuulostelee että koska tekee tai sanoo jotain josta voi ojentaa. Mikään ei ole hyvin ja kun neuvoa uskaltautuu kysymään niin ärähdetään "mene pois tieltä nyt, minä teen, kun et sinä osaa". Ja sitten ihmetellään missä on työmotivaatio. Missähän.. Eiks se ollut tää sama KKK joka oli silloin hylsyjä antamassa opiskelijoille? Joko heen työpaikalla on todella huonoa tuuria työntekijöiden kanssa tai sitten KKK lukeutuu näihin kurppiin, joilla on aina joku huonosti ja itse vaan osataan tehdä oikein ja täydellisesti.

niinpä. Tää KKK on vaan elämälle itse katkera, sen takia se tykkää hortsutella varattujen ukkojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Tää on totta...

Eilen aamusta menin osastolle ja tänään pois, mut juma mitä tekstiä siellä potilaiden kuullen muutamat vakituiset heitti ja tiedän heidän olevan vakituisia ku oon ite samassa talossa tehny sijaisuuksia :D

Yhteistyössä