J
"jummijammi"
Vieras
Tein eilen porsaan sisäfilepaistia vai mitä se nyt oli. Ja äsken leikkasin siitä siivun jonka ajattelin syödä ihan sellaisenaan. Koira kuuli, että rapistelin foliota ja tiesi mitä olen ottamassa, ainaki vauhdista päätellen. Naureskelin vain, että et sinä nyt saa kyllä yhtään mitään. Lähdin keittiöstä pois ja puraisin palasen, kurkkasin makkarin ovella, että lapsi nukkuu vielä. Tässä välissä koira nappasi tuon siivun kädestäni ja otin sitten koiran kiinni ja yritin saada lihaa pois, ei murissut ei purrut, mutta tiukasti piti kiinni. Yritin saada sitä suusta pois, mutta en saanut, ei totellut irti käskyä ja kun sormet laitoin sitten hampaiden väliin ja sillä tavalla yritin saada suun auki niin ei, Vähän sai leukoja irralleen, mutta sitten puri vain kovemmin yhteen ja sormethan mulla oli välissä. Ulisin jotta koira ymmärtäisi, että minua sattuu ei sekään auttanut (pentuna päästi heti irti jos noin teki) No sain pienen palan takaisin itselleni, mutta suurimmanosan koira sai syötyä ja vein sitten roskiin sen minkä koiralta sain pois. En siis antanut koiralle sitä takaisin.
Koira ei ikinä, ei ikinä ole vienyt kädestä mitään, ei lapselta ei minulta eikä mieheltä. Viime viikollakin, kun lapselta putosi näkkäri lattialle ja en ollut huomannut vaan vein lapsen sitten olohuoneeseen ruokailun päätyttyä. Ihmettelin, että missä koira on ja menin sitten keittiöön niin siinä se koira näkkärin vieressä makasi, tuijotti nenä kiinni näkkärissä, että millon saa ottaa. Ja annoin sitten luvan ja söi sen.
Koira ei ikinä, ei ikinä ole vienyt kädestä mitään, ei lapselta ei minulta eikä mieheltä. Viime viikollakin, kun lapselta putosi näkkäri lattialle ja en ollut huomannut vaan vein lapsen sitten olohuoneeseen ruokailun päätyttyä. Ihmettelin, että missä koira on ja menin sitten keittiöön niin siinä se koira näkkärin vieressä makasi, tuijotti nenä kiinni näkkärissä, että millon saa ottaa. Ja annoin sitten luvan ja söi sen.