M
mantelisuklaa
Vieras
Mies tuli tuossa hetki sitten "vauhkona" sisälle ja minä ihmettelemään, että mitä nyt. "No, kun taas meen päädystä lähti joku puskat krapisten..." Että mitä?!? Kuinka niin TAAS ja JOKU? "No niin, kun tää oli jo toinen kerta tänä syksynä, kun tulen autotallista, niin joku lähtee tuolta meidän päädystä miljoonaa juoksemaan puskat krapisten." *glumps* No, minä tietysti kysymään, että kait sä nyt vähän näit profiilia tai jotain tyyliin; lihava laiha, pitkä tms, että osais päätellä... Ei hän sellasia ehtinyt, mutta hän kuuli, että niin kuin olis vyönsolki kolissut... Just, että joku kävis r****ssa meen ikkunan takana? *kääk* Jos näin on, niin sitten asia on erittäin huolestuttava, sillä äsken tapahtuneen aikana olin hetken aikaa työhuoneessa koneella ja likka yksin olkkarissa, minkä ikkunan takaa se joku oli lähtenyt...
Pedofiilikokin vielä siis? Ja mä olen aina pitänyt tätä aluetta ihan turvallisena ja käyn pimeellä pannuhuoneessa laittamassa puita tms. eikä mulle ole tullut mieleenkään, että tuolla puskissa joku lymyilisi - verhotkin on aina auki. Tässä asu kyllä yks aika omituinen perheenisä tuossa naapurissa, mutta en jaksais uskoa ihan tollasta...
Nyt täytyy ilmeisesti hommata se kamera tuonne puuhun ja kunnon valot pihalle... :/
Nyt täytyy ilmeisesti hommata se kamera tuonne puuhun ja kunnon valot pihalle... :/