Voi luoja mä sanon tätä yhteiskunnan menoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vieläkään keksi miksi ap olisi parempi opiskeleva äiti kuin minä joka lapset sain nuorena ja tuolloin myös opiskelin täyttä päätä? Saisinko vastauksen? Kirpaiseeko se, että olen kouluttautunut, yhteiskunnalle hyvä ja vielä nuorempikin? Sekö se vituttaa? Kateus?

[QUOTE="ihmettelevä";29067867]En vieläkään keksi miksi ap olisi parempi opiskeleva äiti kuin minä joka lapset sain nuorena ja tuolloin myös opiskelin täyttä päätä? Saisinko vastauksen? Kirpaiseeko se, että olen kouluttautunut, yhteiskunnalle hyvä ja vielä nuorempikin? Sekö se vituttaa? Kateus?[/QUOTE]

En ole ap, mutta veikkaisin, ettei puhunut sinun kaltaisistasi yritteliäistä ihmisistä, vaan niistä nuorista, joita ei kiinnosta opiskelu eikä työ.

Ilmiö on hyvin huolestuttava, minun nuoruudessani ei moista näkynyt, vaan oli kunnia-asia tehdä töitä ja opiskella, kantaa oma kortensa kekoon.

[QUOTE="vieras";29067851]Ei ole mitään annettu Kreikkaan. Etkö vieläkään tätä ymmärrä. Mamuille taas kuuluu sama sosiaaliturva kuin kaikille muillekin Suomessa, esimerkiksi sinulle. Kukaan ei mitään mamuja tänne "hommaa". Apukoulu kesken sulla pahasti, mutta eihän se ole mitään uutta.[/QUOTE]

Vittu mikä hyväuskoinen idiootti sä olet.:D

[QUOTE="vieras";29067877]En ole ap, mutta veikkaisin, ettei puhunut sinun kaltaisistasi yritteliäistä ihmisistä, vaan niistä nuorista, joita ei kiinnosta opiskelu eikä työ.

Ilmiö on hyvin huolestuttava, minun nuoruudessani ei moista näkynyt, vaan oli kunnia-asia tehdä töitä ja opiskella, kantaa oma kortensa kekoon.[/QUOTE]

Miksi tällaiset tapaukset ovat paheksuttavia vain jos lapset on nuorena tehty? Saako "mummoäiti" lorvia sossupummina iät ja ajat? Ihme ajatusmaailma.

Tuli mieleen, että mitä mieltä ap olet siitä, että veronmaksajien rahoja käytetään hedelmöityshoitoihin?

Pitäisikö ne muuttaa täysin itse kustannettaviksi, niin ei kouluttamattomat lisääntyisi?

Tuli vaan mieleen, että tällaista harva haluaa edes ajatella, kun lasten saaminen on nykyään perusoikeus.

Yhteistyössä