Voi luoja Voi luoja Voi luoja!!!!! IIIIKKKK!! :) :) :) (lukekoon ken jaksaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten päin olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten päin olisi

Vieras
Viimene vuosi on ollut tosi perseestä,ero ja sen kaikki tuomat itkut surut ja muut paskat.

Mutta nyt...Aurinko paistaa risukasaankin!!

Tapasin talvella miehen mutta ei me koskaan päästy ees oikeestaan juttusille eikä mitään,ihastuin siihen mut mitään ei koskaan päässyt tapahtumaan.Harmitti tosi paljon. No en sit ees nähnyt sitä enää missään mut sen kaveria näin useinkin ja tiedustelin sit sen kautta tän miehentilannetta ym. No,kun ei sitä miestä sit näkynyt missään ni päätin unohtaa.

Mutta eilen illalla..eilen illalla lähin yksin terassille ja mitä mun eteen tuli,tää mies.kysy saako istua seuraan ja siinä sit ilta meni jutellessa.Menin sen luo yöksi mutta seksiä ei harrastettu,juteltiin ja juteltiin.Aamulla sit istuttiin aamupalalla ku pariskunta ja käytiin aamukävelyllä. vaihettiin numerot ja ajattelin et ei se soita. No lähetti viestin ja illalla soitti. Sovittiin et soitellaan ja katellaan josko joku päivä nähtäs. Mä olen ihan täpinöissä täällä,moneen kuukauteen en ole ollut näin ilonen ja jotenkin rauhallisin mielin. En vaan enää osaa tätä tapailu ja treffi kulttuuria kun edellisetä on niin kauan aikaa. En hala pilata tätä mut samalla pelottaa et mitä jos tästä ei tulekaan mitään kun oikeesti niin kauan ootin et tapaisin sen ja sit hukkasin sen ja eilen se oli ykskaks mun eessä.Ja se oli oikeesti tosi ilonen ku nähtiin. Pelkään vaan et kun se saa tietää erään asia ni sit se ei halua tavata mua enää,se on se ainoa pelko.En voi asiasta kertoa ennenkun tiedän et ollaanko tosissaan,exälle kun aikanaan kerroin olin yhtä peloissani mut ex ei asiasta välittänyt koska tykkäsi musta.Tää on sellanen juttu jota ei tiedä kun oma perhe ja jokunen ulkopuolinen läheinen perhetuttu.Mutta en voi asiaa kuitenkaan salata ikuisuuksia.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Sä voisit näin nimettömänä kokeilla, miten me palstalaiset reagoitais siihen asiaan ja päätellä sitten, miten se mies ehkä voisi reagoida :). Mut mun mielestä kannattais kertoa heti kun näyttää siltä että homma alkaa mennä vakavammaksi. Jos se kerran on sellainen mikä ehkä voisi miehen pelästyttää. Mutta kerro meille, me voidaan arvioida tilanne :D!

• Tykkää
Reactions: emmiina
Sä voisit näin nimettömänä kokeilla, miten me palstalaiset reagoitais siihen asiaan ja päätellä sitten, miten se mies ehkä voisi reagoida :). Mut mun mielestä kannattais kertoa heti kun näyttää siltä että homma alkaa mennä vakavammaksi. Jos se kerran on sellainen mikä ehkä voisi miehen pelästyttää. Mutta kerro meille, me voidaan arvioida tilanne :D!

No en mä voi ees täällä kertoa. Ei oo mikään tauti. Tavallaan sairaus,joudun käymään lääkärillä kerran vuoteen ja joskus tulee leikkauksia,ei tosin voi etukäteen tietää millon.
Ainoa asia mistä voin ajatella et se ei ehkä säiky jos tosissaan tykkää on se et exällekään sillä ei ollut mitään väliä,rakasti mua siitä huolimatta. En muista miten exälle kerroin,varmaan just silleen et kun rupes näyttämään siltä et pitäs ruveta päättämään et ollaanko tässä vai eikö olla.
En vaan halua et asia leviää.

Jos se ei ole mitään mikä voisi häneen tarttua (kuten nuo edellä arvatut hiv ja hepatiitti), niin en usko että se tervejärkiseen ihmiseen mitenkään vaikuttaisi. Mutta jos se vaikuttaa esim. tulevaisuudessa lasten saamiseen tms, mikä voisi vaikuttaa hänenkin elämäänsä, niin sitten tilanne voi olla vähän eri : /.

mikä voi olla sellanen sairaus, mitä pelkää uudelle kumppanille kertoa? ainut mielestäni on joku tarttuva tauti. eli jos ei oo sellanen, niin turhaa jännität miehelle kertomista.

Jos se ei ole mitään mikä voisi häneen tarttua (kuten nuo edellä arvatut hiv ja hepatiitti), niin en usko että se tervejärkiseen ihmiseen mitenkään vaikuttaisi. Mutta jos se vaikuttaa esim. tulevaisuudessa lasten saamiseen tms, mikä voisi vaikuttaa hänenkin elämäänsä, niin sitten tilanne voi olla vähän eri : /.

No tavallaa ei vaikuta lasten saantiin,toki pelkään ihan hemmetisti raskautta mutta ehdin exän kanssa tätäkin asiaa pohtia monet kerrat ja sitten kun olin siihen valmis ni ex olikin jo löytänyt toisen. Olen lääkärin kanssa puhunut tästä jo vuodesta 2007 asti,sillon kun asiaa ekan kerran tosissaan mietittiin ja lääkäri sano et anna mennä vaan,silti pelottaa ihan sairaasti. Tällä miehellä on jo entuudestaan yksi lapsi joten en tiedä haluaako lisää,tod.näk. haluaa. Ja kyllä mäkin haluan vaikka pelottaa. Mutta toisaalta me on vasta eilen ekaa kertaa tavattu oikeesti ja ollan vielä ihan alkutilanteessa. pelkään vaan et mitä se tykää kun on arpeja tullut kun on leikelty.Häpeen niitä vaikka tiedän et ne on osa mua ja jos niitä arpeja ei olisi niin ei olis muakaan.

Kerrotava on jos menee vakavaksi mut mistä sen tietää millon sit olis oikee hetki kertoa. Tää on sama tilanne aina kun aloittaa jotain,joka kerta mietin samaa ja pelottaa mite toinen suhtautuu. Toki tiedän et jos toinen ei halua jatkaa sen takia niin sitten se ei ainakaan ole mun arvoinen.

[QUOTE="justiina";26690256]mikä voi olla sellanen sairaus, mitä pelkää uudelle kumppanille kertoa? ainut mielestäni on joku tarttuva tauti. eli jos ei oo sellanen, niin turhaa jännität miehelle kertomista.[/QUOTE]

Ei le mikään tarttuva tauti mut elämän mittanen kuitenkin ja lääkärissä joudun koko elämäni käymään,kerran vuoteen ja sit ne leikkaukset,niitä tulee vielä,voi tulla 5v päästä tai voi mennä 10vuotta tai voi tulla vuoden päästä,ei niitä voi etukäteen ennustaa.

Mun on vaikea uskoa, että normaalijärkinen ihminen heivaisi toisen tällaisen asian takia. Sydämeen liittyvät jututkin on sellaisia, mitä lääketiede on paljon tutkinut ja mitkä nykyään ovat melko hyvin hallittavissa. Arpia meillä on itse kullakin, enemmän tai vähemmän, pieniä ja isoja. Jos sulla on itselläsi epävarma olo niiden suhteen, voit kertoa niistä hänelle ennen kuin paita lähtee päältä ;). Siis ennen tätä tilannetta, siinä kohtaa kun alkaa tulla sellainen olo että se vois jonain kertana lähteäkin päältä :).

Mun on vaikea uskoa, että normaalijärkinen ihminen heivaisi toisen tällaisen asian takia. Sydämeen liittyvät jututkin on sellaisia, mitä lääketiede on paljon tutkinut ja mitkä nykyään ovat melko hyvin hallittavissa. Arpia meillä on itse kullakin, enemmän tai vähemmän, pieniä ja isoja. Jos sulla on itselläsi epävarma olo niiden suhteen, voit kertoa niistä hänelle ennen kuin paita lähtee päältä ;). Siis ennen tätä tilannetta, siinä kohtaa kun alkaa tulla sellainen olo että se vois jonain kertana lähteäkin päältä :).

Juu,ei se paita kyllä hevillä lähde mun päältä,seksiä voin harrastaa mut se paita pysyy päällä juuri siksi kun mä häpeen niitä tai no ehkä liian voimakkaasti sanottu et häpeän mut toi oli hyvin sanottu,epävarma,se mä olen niiden suhteen. toisaalta mä ihan oikeesti nyt tykkään siitä enkä siksiedes halua vielä sänkyyn.Toki me viimeyökin nukuttiin yhessä ja se riitti mulle,pitkästä aikaa joku piti sylissä ja silitti. eikä yrittänyt pöksyihin,tosin olin jo ilmottanut aiemmin et en sitten harrasta mitään ja se ei sitten ees yrittänyt,en usko et olis siltikään yrittänyt. Niin ujon ja kiltin tuntunen mies et...Mä en tiedä,oon ihan retkussa ja se pelottaa!

Sydän sairauksissa ei ole mitään noloa. Mitä noloa niissä voisi olla? No jos olisi itse koittanut jollain sydämensä pysäyttää, se olisi noloa, muuten ei. Näytä arpesi, kukaan järkevä mies ei sinua tuon vuoksi hylkää.

Sydän sairauksissa ei ole mitään noloa. Mitä noloa niissä voisi olla? No jos olisi itse koittanut jollain sydämensä pysäyttää, se olisi noloa, muuten ei. Näytä arpesi, kukaan järkevä mies ei sinua tuon vuoksi hylkää.

No ei niissä mitään noloa ole mut silti pelottaa kertoa.kaikki ne arvet ja leikkaukset joita ollut ja tulee olemaan. Tulevat leikkaukset on sinänsä pieniä,tai no isojahan leikkuut on aina mut pieniä kuitenkin niin et ei tarvii mitään isoja operaatioita enää.
ja tiedän mä senkin et jos nyt sen takia ei halua jatkossa tavata niin ei se sillon musta oikeesti tykkää eikä siten ole mun arvoinen.
jaksan nyt exästä jankata et vaikka erottiin paskoissa merkeissä ja välit on katki ni aikoinaan kun sille kerroin,oli ihan yht vaikeeta mutta kun se ei ollut sille juttu eikä mikään ni tavallaan antaa toivoa tulevankin suhteen mut eihän sitä tiedä,kaikki me ihmiset ollan erilaisia ja ajatellaan asioista ehkä eri tavallla joten en voi luottaas iihen et ttäääkin mies ottais asian yhtä helposti kun mun ex.

Voi rakas ap! Sun ei tartte hävetä sairautta eikä arpia. Jos se mies tosissaan susta tykkää, ni se ei todellakaan välitä mistään arvista!!! Sä voit kääntää tän niin päin, et hylkäisitkö sä sen miehen jos sillä olis sun tauti ja arvet? Niinpä, et! Ihanaa, että sä olet löytänyt kivan miehen, nauti, älä murehdi :)

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Arvissa ei ole mitään häpeämistä. Eivät ne tee susta yhtään huonompaa tai rumempaa. Ole oma itsesi ja uskalla näyttää tunteesi.

:hug:

mä niin oikeesti olen ihastunut ja tiedän et sekin on jollain tasolla muhun,koska sano et tän pitikin mennä näin et täl oli joku tarkotus et ei nähty aikoihin ja et sit eilen nähtiin. Eikä se voinut ottaa mun numeroa aiemmin selville kun ei tiennyt musta muutakun etunimen. Mä pistin ton mun ihastumisen jo taka-alalle kun en ees nähnyt sitä kuukauksiin mut eilen kun näin niin se kaikki tuli takas ja kun päiväl erottiin ni koko loppupäivän olen kulkenut pää pilvissä ja ihan pölhö hymy naamalla jota ei ole tapahtunut kuukausiin.
Tästä tulee tosi vaikeeta ja kun pitäs vielä sit miettiä millon kertois,en haluis heti kertoa mut en voi sitä pimittää kuitenkaan varmaan mitenkään kovin kauaa.Riippuuu nyt miten asiat menee et ruvetaanko oikeesti virittelee jotain.En mä kyllä ihan heti yhen tai kehen tapaamisen jälkeen aio kertoa.

[QUOTE="voi";26690804]Voi rakas ap! Sun ei tartte hävetä sairautta eikä arpia. Jos se mies tosissaan susta tykkää, ni se ei todellakaan välitä mistään arvista!!! Sä voit kääntää tän niin päin, et hylkäisitkö sä sen miehen jos sillä olis sun tauti ja arvet? Niinpä, et! Ihanaa, että sä olet löytänyt kivan miehen, nauti, älä murehdi :)[/QUOTE]

tää vaikuttaa niin ihananlta tyypiltä,niin rauhalline ja ujon olonen mutta osas jo eilen puhua tunteistaan ja puhu menneisyydestään sen verran et tiedän vähän jotain,toki ei kaikkea kertonut kutten en minäkään mut siis niin sellanen et oikeesti jos se pelästyy ni mä en kestä,oon ihan retkussa.Olin jo talvella ja tulin ihan surulliseks kun hukkasin sen talveen ja nyt se tuli ihan yllättäen mun eteen ja sano itekin et tän pitikin mennä näin et tää oli määrätty tuolla jossain korkeemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26690833:
tää vaikuttaa niin ihananlta tyypiltä,niin rauhalline ja ujon olonen mutta osas jo eilen puhua tunteistaan ja puhu menneisyydestään sen verran et tiedän vähän jotain,toki ei kaikkea kertonut kutten en minäkään mut siis niin sellanen et oikeesti jos se pelästyy ni mä en kestä,oon ihan retkussa.Olin jo talvella ja tulin ihan surulliseks kun hukkasin sen talveen ja nyt se tuli ihan yllättäen mun eteen ja sano itekin et tän pitikin mennä näin et tää oli määrätty tuolla jossain korkeemmalla.

Tuo kuulostaa niin tarkoitetulta kaikki. Ihan ku teidät ollis tarkoitettu yhteen :) Älä pelkää, en usko että pelästyy. Ja jos nyt niin kävis ni sen on parempi tapahtua heti. Mä jotenki uskon et teistä tulee vuosisadan rakkaustarina :) Tuu kertoon kuulumisia jatkossa!!

Tuo kuulostaa niin tarkoitetulta kaikki. Ihan ku teidät ollis tarkoitettu yhteen :) Älä pelkää, en usko että pelästyy. Ja jos nyt niin kävis ni sen on parempi tapahtua heti. Mä jotenki uskon et teistä tulee vuosisadan rakkaustarina :) Tuu kertoon kuulumisia jatkossa!!

Niin...Voi kun kaikki menis hyvin. Me oltiin ku vanha pariskunta aamiaispöydäs ja käytiin aamukävelyllä ja nukuttiin sit viel päikkärit sylikkäin. Täytyy edetä hitaasti ja katsoa miten etenee vai loppuuko enneku alkaakaan.

Yhteistyössä