Voi luoja Voi luoja Voi luoja!!!!! IIIIKKKK!! :) :) :) (lukekoon ken jaksaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten päin olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota ihan rauhassa. Jos mies tykkää sinusta oikeasti ja jos on vähänkään elämänkokemusta, niin mies hyväksyy sinut kaikkinensa. Nimittäin me emme tosiaan ole täydellisiä. Ei kukaan meistä. Eikä tarvitsekaan olla.

Jos nyt ajatellaan esim. että jollakulla olisi synnynnäinen sydänvika, joka saattaa rajoittaa elämää jollain tavalla tai vaatia joskus leikkauksia. Niin kyllähän siitä melko pian kantsii kertoa uudelle seurustelukumppanille, mutta ei kuitenkaan ekoilla eikä toisillakaan treffeillä. Jos kaikille kertoisi heti, niin kyllähän sillä tavalla saa kaikki pelästytettyä. Vähän voi tutustua ja antaa tunteidenkin syttyä, koska silloin hyvät puolet peittoavat pienet "viat".

[QUOTE="late";26727909]Ota ihan rauhassa. Jos mies tykkää sinusta oikeasti ja jos on vähänkään elämänkokemusta, niin mies hyväksyy sinut kaikkinensa. Nimittäin me emme tosiaan ole täydellisiä. Ei kukaan meistä. Eikä tarvitsekaan olla.

Jos nyt ajatellaan esim. että jollakulla olisi synnynnäinen sydänvika, joka saattaa rajoittaa elämää jollain tavalla tai vaatia joskus leikkauksia. Niin kyllähän siitä melko pian kantsii kertoa uudelle seurustelukumppanille, mutta ei kuitenkaan ekoilla eikä toisillakaan treffeillä. Jos kaikille kertoisi heti, niin kyllähän sillä tavalla saa kaikki pelästytettyä. Vähän voi tutustua ja antaa tunteidenkin syttyä, koska silloin hyvät puolet peittoavat pienet "viat".[/QUOTE]

Ainakin se on jo elämänkokemusta saanut kun on ollut vissiin naimisissa ja lapsikin on,,kerto et kyl täs elämäs on jo kaikenlaista tullut koettua.

Tänään sit soitin sille ihan muissa asioissa ja kun ne viralliset asiat oli juteltu ni kysyin mitäs viikonloppuna et kun muksukin siel et mitäs te teette ym- No sit aihe muuttu ja kysyin jotenkin et ehdittäiskö nähdä ennenkun mä lähen reissuun ni sano et kotona hän on et kyl mä voin sinne tulla täs viikonlopun aikana joku päivä et jos ei haittaa et se muksu siellä on.
Sit kysyin siltä et niin et haluaks sä nähä mua? tähän se ei oikeen sit vastannut vissiin mitään,no taustalta kuulu kyl mölinää ja se komensi sitä muksua ja muita mut ei se oikeen vastannut kai sit mitään...nyt mä sitten pohdin et joko se säikähti sit ihan lopullisesti. En ees muista et sanoiko se et soitellaan myöhemmin.

Jos me nyt vielä nähään ni uskallanko mä sanoa sille et tykkään siitä ja haluisin tapailla vai onko se liian hyökkäävää. vai voinko kysyä siltä et mikä tää juttu on et tapaillaanko me vai ollaanko kavereita vai mitä ollaan? kun pelkään et jos kyselen ni se pelästyy lopullisesti enkä mä nyt halua sitä enkä sitä et se luulee et olen pistämäs palloa sen jalkaan.

[QUOTE="vieras";26731873]Kuules nainen. Nyt sinä pohdit ja analysoit kaikkea aivan liikaa. Sinut on kutsuttu kylään ja jopa lasten läsnä ollessa. Lopeta siis liika pohtiminen, mene kylään ja nauti elämästäsi :heart:.[/QUOTE]

Niinhän mä teen ,se mulla on tapana et ylianalysoin kaiken. Olen sille sanonut et en tiedä olenko valmis näkemään sitä lasta ja se sano ymmärtävänsä kun ite ollut joskus sama tilanteessa mut samaan hengenvetoon sano et se lapsi puuhailee omiaan et ei sitä kiinnosta aikuisten jutut et ihan hyvin voin tulla kylään vaikka lapsi siellä on et heillä ramppaa muutenkin siellä väkeä ku pipoa ni ei se lapsi sitä ihmettele. No tääkin oli sit ennen kun paniikissa möläyttelin.

Et jos mikään muu ei tätä pilaa ni mun ylianalysointi ja pohtiminen.

Mut voinko mä kertoa sille et tykkään siitä ja haluisin tavata vai olenko hiljaa ettei se tunne et sitä yritetään väkisin suhteeseen. Ite se meinaa Tän ns.aloitti:)

Kuten joku aikaisempi sanoikin, niin todennäköisesti mies pelkää sinun asiasi olevan jotain tosi kauheaa. Älä anna miehen mielikuvitukselle sijaa keksiä omia tarinoita, vaan kerro hänelle totuus heti kun seuraavan kerran näette!

Ei kai kukaan täysjärkinen mene juoruamaan kenenkään yksityisistä asioista muille? Ja jos kertoisikin, niin olisiko se maailmanloppu?

Minä pelkään, että miesparka pelästyi tuosta sun vihjailusta ja alkaa pikkuhiljaa keksimään kohteliasta keinoa päästä eroon sinusta. Se olisi kurjaa, teille molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja No nyt töpinäksi;26731987:
Kuten joku aikaisempi sanoikin, niin todennäköisesti mies pelkää sinun asiasi olevan jotain tosi kauheaa. Älä anna miehen mielikuvitukselle sijaa keksiä omia tarinoita, vaan kerro hänelle totuus heti kun seuraavan kerran näette!

Ei kai kukaan täysjärkinen mene juoruamaan kenenkään yksityisistä asioista muille? Ja jos kertoisikin, niin olisiko se maailmanloppu?

Minä pelkään, että miesparka pelästyi tuosta sun vihjailusta ja alkaa pikkuhiljaa keksimään kohteliasta keinoa päästä eroon sinusta. Se olisi kurjaa, teille molemmille.

No toivottavasti ei pelästynyt. Ja kyl mä sanoin et en mä mitään kuolemassa ole.
Nyt tekis mieli tältä istumalta soittaa sille ja sanoa et tuun sinne oli muksu siellä tai ei. Mut en mä voi kun näin myöhä ja niillä on saunat ja kaikki tänää.

Mä en ole nukkunut kahteen yöhön kun olen miettinyt tätä... Hemmetti ku menin avaan suuni siinä paniikissa!! Miksen pitänyt suutani kiinni!

Miksi olet ap noin epävarma? En itse käsitä sitten millään, että miksi et voi vaan asiaa kertoa rehellisesti ja suoraan. En ymmärrä sitäkään, että miksi tuollaista pitää salata yhtään keltään. Jos sairastais aidsia niin sen salaamisen tajuan, mutta en tälläistä.

Vai oletko itse ajatellut jotain kummallista, kun olet kuullut jonkun sairastavan vaikka epilepsiaa tai sokeritautia tai olleen sydänleikkauksessa? Tuskinpa.

Itse olen niin sosiaalinen ja avoin, että olisin kertonut varmaan jo ajat sitten asian.

Nyt soitat sille ja sanot että mä tuun, ja kun menet niin kerrot asiasi ja jatkatte avoimilla korteilla. Ja unohdat tuon turhan analysoinnin. Miehet on yksinkertaisia, ei nekään tuohon tapaan analysoi, miksi siis sinäkään. Annat vaan mennä ja teet niin kuin sydän sanoo niin kaikki sujuu hyvin.

Hauskaa iltaa! :)

• Tykkää
Reactions: Muua
[QUOTE="vieras";26732077]Miksi olet ap noin epävarma? En itse käsitä sitten millään, että miksi et voi vaan asiaa kertoa rehellisesti ja suoraan. En ymmärrä sitäkään, että miksi tuollaista pitää salata yhtään keltään. Jos sairastais aidsia niin sen salaamisen tajuan, mutta en tälläistä.

Vai oletko itse ajatellut jotain kummallista, kun olet kuullut jonkun sairastavan vaikka epilepsiaa tai sokeritautia tai olleen sydänleikkauksessa? Tuskinpa.

Itse olen niin sosiaalinen ja avoin, että olisin kertonut varmaan jo ajat sitten asian.[/QUOTE]

No kuten joku tuolla aiemmin kirjoitti niin vanhemmat on halunneet pitää tän salassa koko mun lapsuuden/nuoruuden,mulle sanottiin et parempi kun ei kerrota kellekkään kun pieni paikka et tulee vaan säälimisiä. joten siitä se on jäänyt.ja niin kauan kun vanhemmat täällä on ni en mä usko et voin sitä niille tehä et menen ja kerron tosta noin vaan. mä en ole ite ajatellut muiden sairauksista yhtään mitään kun osaan suhtautua niihin kun ite täs tilanteessa.
En ole mitenkään avoin tän asian suhteen. Enkä mä nyt niin epävarmakaan ole mut mua vaan pelottaa et jos se sen takia hylkää mut. Vaikka eihän exäkään sitä tehnyt mut en mä voi verrata näitä tapauksia.

Hei ap, kylla voit soittaa viela tahan aikaan!
Soita, ja sano, et mita jos sitte huomenna tulisit kaymaan.
Piste
Ja sit kerrot sille siita sairaudestas, kun se ihan varmasti sita nyt miettii. Sanot, ettet heti uskaltanut kertoa kun olet pienesta pitaen tottunut olemaan siita ihan hissukseen.
Sit sulla ei ole enaa mitaan pelattavaa.
Nuo sun analysoinnit kuullostaa ihan mun ajatuksilta, silloin kun olin nykyiseen aviomieheeni taysin rakastunut, enka halunnut saikytella sita, kun en tiennyt, kuinka innokas oli.
Nyt luuri kateen, tai laita vaik tekstari. Huomenna meet sinne. Silla sipuli.

Hei ap, kylla voit soittaa viela tahan aikaan!
Soita, ja sano, et mita jos sitte huomenna tulisit kaymaan.
Piste
Ja sit kerrot sille siita sairaudestas, kun se ihan varmasti sita nyt miettii. Sanot, ettet heti uskaltanut kertoa kun olet pienesta pitaen tottunut olemaan siita ihan hissukseen.
Sit sulla ei ole enaa mitaan pelattavaa.
Nuo sun analysoinnit kuullostaa ihan mun ajatuksilta, silloin kun olin nykyiseen aviomieheeni taysin rakastunut, enka halunnut saikytella sita, kun en tiennyt, kuinka innokas oli.
Nyt luuri kateen, tai laita vaik tekstari. Huomenna meet sinne. Silla sipuli.

Sit vielä sekin et soittelen sille kai liikaa vaikka tänäänkin sano et oli just ajatellut et soittaa mulle mut ei tienny olenko vielä töissä ni ajatteli et soittelee myöhemmin mut mä kerkesin eka.No toki meillä oli se ihan oikea asia mitä soiteltiin mut sen jälkeen sit höpistiin muuta.

Helpompi se toki nyt olis kai sit lopettaa enneku on kunnolla alkanutkaan jos se niin menee,mut mä olen jo ihan myytyä naista,koko syksy ja talvi ollaan sen kaverilta puolin ja toisin kyselty toisistamme ja jos se tähän kosahtaa niib voi vittu sanon minä!
saanko kysyä et onko sulla joku sairaus tai joku kun et halunnut säikytellä sitä? ei tarvii kertoa mikä jos joku on mut siis jotai sulla sit on...

Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26732193:
Sit vielä sekin et soittelen sille kai liikaa vaikka tänäänkin sano et oli just ajatellut et soittaa mulle mut ei tienny olenko vielä töissä ni ajatteli et soittelee myöhemmin mut mä kerkesin eka.No toki meillä oli se ihan oikea asia mitä soiteltiin mut sen jälkeen sit höpistiin muuta.

Helpompi se toki nyt olis kai sit lopettaa enneku on kunnolla alkanutkaan jos se niin menee,mut mä olen jo ihan myytyä naista,koko syksy ja talvi ollaan sen kaverilta puolin ja toisin kyselty toisistamme ja jos se tähän kosahtaa niib voi vittu sanon minä!
saanko kysyä et onko sulla joku sairaus tai joku kun et halunnut säikytellä sitä? ei tarvii kertoa mikä jos joku on mut siis jotai sulla sit on...

Eikun tarkoitin siis, etta en uskaltanut saikytella sita kertomalla kuin rakastunut ma olen. Kun se oli vahan sitoutumiskammoinen. Ja aina ma analysoin kaikki puhelin, valilla pakotin itseni olemaan soittamatta sille, ja jos siit ei kuulunut muutamaan paivaan niin mietin paani puhki edellisia keskusteluja lapi, etta mahdoinko sanoa jotain holmoa kenties.
Kuules nyt, tuossa sun sairaudessa ei IHAN OIKEESTI ole mitaan sellaista, minka vuoksi tuo mies ei haluaisi kanssasi olla. Nyt soita sille. NYT!

Eikun tarkoitin siis, etta en uskaltanut saikytella sita kertomalla kuin rakastunut ma olen. Kun se oli vahan sitoutumiskammoinen. Ja aina ma analysoin kaikki puhelin, valilla pakotin itseni olemaan soittamatta sille, ja jos siit ei kuulunut muutamaan paivaan niin mietin paani puhki edellisia keskusteluja lapi, etta mahdoinko sanoa jotain holmoa kenties.
Kuules nyt, tuossa sun sairaudessa ei IHAN OIKEESTI ole mitaan sellaista, minka vuoksi tuo mies ei haluaisi kanssasi olla. Nyt soita sille. NYT!

Mäkin yritän olla soittamatta sille mutta kun ei pysty,paitsi nyt kun en uskalla enää soittaakaan. Ja kun tänään sillä se muksu siellä ni menevät ajoissa nukkumaan joten en mä kyllä sinne enää tänään voi mennä. jotenkin yritän täs olla soittamatta ja toivon ja ootan et se soittas mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26732286:
Mäkin yritän olla soittamatta sille mutta kun ei pysty,paitsi nyt kun en uskalla enää soittaakaan. Ja kun tänään sillä se muksu siellä ni menevät ajoissa nukkumaan joten en mä kyllä sinne enää tänään voi mennä. jotenkin yritän täs olla soittamatta ja toivon ja ootan et se soittas mulle.

Jos haluat mielenrauhan, niin soittele sille huomenna, ja kysy voitko tulla kaymaan.
Sulla ei oo menetettavaa! Joko teijan juttu onnistuu tai sit se ei onnistu.
Uskon etta onnistuu.
Mut huomenna soita sille, itehan se on jo pyytanyt sua kaymaan. Ja jos se ei jostain syysta haluu sua sinne, niin keksii kylla tekosyyn.

Jos haluat mielenrauhan, niin soittele sille huomenna, ja kysy voitko tulla kaymaan.
Sulla ei oo menetettavaa! Joko teijan juttu onnistuu tai sit se ei onnistu.
Uskon etta onnistuu.
Mut huomenna soita sille, itehan se on jo pyytanyt sua kaymaan. Ja jos se ei jostain syysta haluu sua sinne, niin keksii kylla tekosyyn.

aitoin sille tekstarin hetki sitten ja pistin siihen et olis kiva tavata viikonlopun aikana ja et niin uskomatonta kun onkin ni olet mun mielessä. Hetki siitä ni puhellin soi ja se soitti. Sillä oli jotain vähän suunnitteilla huomiseks mut sano et ei hänt oikeen muutenkaan innosta lähteä ni hän viettää koti-illan ja ja mä voisin tulla sinne huomenna viettämään päivää. Sano et muksu voi mennä mummilaan kun mummi tykkää pitää sitä siellä.Sanoin kyl et ei sen tarvii nyt lasta kotoota pois laittaa siks et mä tulisin mut meinas et parempi sen sinne mennä ja kun muksu tykkää siellä olla et se järjestää sen sinne. Sano et mukavampi jutella kun ollaan rauhassa et "sullakin sit ehkä mukavampi olo" mitä lie tuollakin tarkotti...Eli se nyt taitaa sit odottaa et kerron sille jotain. Sano viel et ei hän muksuu mummilaan veis tai peruis omia menojaan jos ei oikeesti haluis.
Eli huomenna sit olis treffit.

Huomenna sitten vain rohkeasti kerrot sairaudestasi. Olet asiasta jo vihjaissut, joten ei auta kuin saattaa juttu kunnialla loppuun ja katsoa miten käy. En millään jaksa uskoa, että mahdollinen suhteenne siihen tyssäisi. Sen sijaan salailuun ja tiedon panttaamiseen se voi hyvinkin lopahtaa.

"Sano et mukavampi jutella kun ollaan rauhassa et "sullakin sit ehkä mukavampi olo" mitä lie tuollakin tarkotti"

No tarkoitti varmaan ihan sitä kun lapsi ei ole paikalla sulla on mukavampi olo kahdestaan.. Jos kerran itse olet sanonut ettet viitsi mennä kun lapsikin siellä on.
Mietit liikaa miehen sanomisia!!

[QUOTE="vieras";26732753]"Sano et mukavampi jutella kun ollaan rauhassa et "sullakin sit ehkä mukavampi olo" mitä lie tuollakin tarkotti"

No tarkoitti varmaan ihan sitä kun lapsi ei ole paikalla sulla on mukavampi olo kahdestaan.. Jos kerran itse olet sanonut ettet viitsi mennä kun lapsikin siellä on.
Mietit liikaa miehen sanomisia!![/QUOTE]

No niin mietinkin.

[QUOTE="vieras";26732735]Huomenna sitten vain rohkeasti kerrot sairaudestasi. Olet asiasta jo vihjaissut, joten ei auta kuin saattaa juttu kunnialla loppuun ja katsoa miten käy. En millään jaksa uskoa, että mahdollinen suhteenne siihen tyssäisi. Sen sijaan salailuun ja tiedon panttaamiseen se voi hyvinkin lopahtaa.[/QUOTE]

kai se sitten puheeks on otettava kun varmasti se nyt sitä odottaa. Huomenna olen sit ihan paskat housuissa koko aamun kun pelottaa.

Ole vaan rennosti. Se mitä meinaat kertoa ei mitään pilaa, mutta tuo hermoilu vie ihan vikateille. Tosin en usko, että mitään pilaa, koska mies on selvästi tosi kiinnostunut, mutta alkua voi haitata. Jos jutusta ei tule mitään, niin se johtuu muusta sitten. Ihan oma itsesi pyrit olemaan ja nautit sen seurasta. Älä kuluta aikaa siihen, että mietit mitä sanot ja koska sanot, vaan keskity ihan muuhun ja sitten sopivassa vaiheessa (aika pian) kerrot, kun jo menit möläyttämään. Tuo on ihan kauheaa millaiseksi sinut on opetettu. Ihan kuin olisi joku pahempikin juttu :(.

okei ei saa miettiä mut kai mä nyt kuitenkin voin sille sit sanoa ihan kasvokkainkin sit sen et tykkään siitä kun jo tekstarissakin laitoin et on mun mielessä.

Mikä on aika pian? jos siellä nyt muutama tunti menee ni pelkään et jää kertomatta jos ei ite alota kyselee.No joo on se pakko jotain kai sanoa.Kun olisikin ajatusten lukija ni olis helpompaa.

[QUOTE="vieras";26739854]Näittekö tänään?[/QUOTE]

:( ei

sato vettä ni muksu olikin sit kotona ja sinne tuli jotain porukkaa kylään(siellä on tapana et porukka pöllähtää ykskaks kylään,itekin kun olin siel ni sinne tuli ihan yllättäen porukkaa).

Huomenna uus yritys mut olen jo asennoitunut siten et sekin peruuntuu.

Yhteistyössä