Voi luoja Voi luoja Voi luoja!!!!! IIIIKKKK!! :) :) :) (lukekoon ken jaksaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten päin olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänä aikakautena kun monet on täynnänsä viiltelyarpia olisin ihan hiljaa tollasista elämän tuomista arvista. Ethän ole niitä itse aiheuttanut, joten häpeä on täysin turhaa.

Sä vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä, ja tuo mieskin tuntuis sun kuvailujen perusteella kunnolliselta miekkoselta. Hirmusesti tsemppiä teille, toivottavasti tästä nyt kehkeytyis koko elämän kestävä rakkaus. Takuulla olet onnesi ansainnut. :hug: :heart:

[QUOTE="miumau";26796541]Sä vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä, ja tuo mieskin tuntuis sun kuvailujen perusteella kunnolliselta miekkoselta. Hirmusesti tsemppiä teille, toivottavasti tästä nyt kehkeytyis koko elämän kestävä rakkaus. Takuulla olet onnesi ansainnut. :hug: :heart:[/QUOTE]

Ihana viesti,kiitos!

Tää miekkonen on kyllä tosi ihanan olonen ja en vaan vieläkään voi uskoa et se meidän talvinen kohtaus joka jäi talveen ja luulin et hukkasin koko miehen ni nyt se on mun elämässä. täytyy nyt vaan antaa tilaa ja ottaa iisisti ettei se sitten säiky. Luulis nyt tietävän mitä mieltä siitä olen kun olen sen kertonut.
Ei ole kyllä yhtään sellanen mies joihin olen viime kuukausina törmännyt ja sanon tän ihan positiivisessa merkityksessä.

Äsken soiteltiin ja tavataan varmaan jossain vaiheessa viikolla:)

Yhteistyössä