V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26746124:Voisiko johtuu siitä et mut on opetettu olemaan kertomatta siitä ulkopuolisille?! En tiedä miksi kai siksi et pieni paikka ja heti oltas ihmettelemässä ja säälimässä. ja kun en mä nyt sit halua kun vanhemmat ei ole ikinä tätä kertoneet muille ni ruveta nyt sit kertoilemaan kaikille kun ne nyt 27 vuotta on tän pitäny salassa.
Kyllä mä tiedän et jos ei olis arpia ni ei olis muakaan enkä mä tee tätä tahallani vaikeeks mutta kun ikäni olen näin ollut ni ei sitä niin vaan kerrota.Luuletko ettei mua vituta aina välillä olla täs tilanteessa kun pitää salailla??!!
Jos teet itse tästä sairaudestasi ihan järkyttävän suuren numeron, voi mieskin säikähtää. Kerro se hänelle mahdollisimman coolina! Kun ei se niiiiin iso juttu olekaan, pystyt elämään normaalia elämää jne. Ja jotku arvet...SO?????? Melkeen kaikilla synnyttäneillä naisilla on arpia jossain, eikä niitä selitellä!
Ota rennosti ja nautiOot tosi mahtavan kuulonen tyyppi, paitsi analysoit ihan liikaa!
![]()
Kaikkea hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26746427:ei nyt enää jaksais veivata tätä,mä kerron sille aivan varmasti,huomenna lähen reissuun ni saadaan olla vähän erossa vaikka ei me nyt paljon olla vielä ehitty näkemäänkään mut tulee ihan hyvään väliin tää,se ehtii tehä työt ja mä pääsen ajatteleen jotain muuta välillä.
en mä aikonut siitä kertomisesta mitään draama näytelmää tehä,no pieni kyynel voi tulla kun aina on tullut kun on kertonut mut mitään järkyttävää itkuesitystä en pidä.
ja mä analysoin liikaa ,se on tosi,jännä miten sen huomaa ja myönnän sen ihan rehellisesti.Kyllä tuo mieskin sen on jo huomannut mut eipä sekään ole sitä karkottanut.
Mä olen hyvä tyyppi ja kuka vaan mies olis onnellinen kun mut sais![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miten päin olisi;26746296:Kaikesta huolimatta arvostan vanhempiani ja kunnioitan heitä ja siksi en halua tätä nyt huudella heidän aikanaan,en sillä et toivoisin heidän vielä pitkään aikaan poistuvan täältä mutta niinkauan kun ovat niin näillä mennään.ja toisaalta miksi tästä nyt tarvii huudella kaikille,kerron kuitenkin tuolle miehelle asiasta heti kun se sopiva hetki tulee.