voi *****.mies käynyt mun verkkopankissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Lähdetään nyt siitä että meillä on yhteiset rhat,mulla omilla nimilläni säästötili johon laitetaan rahaa joskus sivuun mutt ollaan sovittu ette niitä rahoja käyettä omiin nimiinsä ihan miten huvittaa vaan ovat esim isompaa vakuutusmaksua varten taikka lääkärikäyntiä tms.
Sitten mulla on sammossa käyttölaina jota olen jo hyvän aikaa lyhentänyt joka kuukausia ja tonnin verran olin saanutkin sitä maksettua pois.
Ennen kun ruvettiin edes seurustelemaan oli käyttölainaa tonnin verran ja kun tehtiin vähän remppaa niin kävin ottamassa sitä lisää.
´
äsken sitten soitin miehelle kun en löytänyt verkkopankki tunuksiani,ne olivat HÄNELLÄ!Kysyin sitten että mikäs se ja se koodi on että pääsen verkkopankkiin niin alkoi puhelin piipittää ja ei saanut muka yhteyttä jne.
tajusin että nyt valuu kusi ukolta puntista.
Sain hänet kuitenkin kiinni ja vastasi puhelimeen näin "anna mun elittää ennen kun alat raioamaan".
Oli multa kysymättä käyttänyt tuon TONNIN,lainannut isälleen rahaa (jolla sitä rahaa kyllä on jo omastakin takaa)
Loput oli huidellut ties minne.SIIS herranjumala TONNI!!!
Ei sillä,tottakai pitää isää auttaa jos on tarve mutta olis nyt jumankauta mulle edes ilmottanut että lainaa,kuyse on kuitenkin lainasta joka on vain ja ainostaan mun nimillä.

Tästä tonnista piti maksaa myös mun autokoulun viimeinen lasku joka tuli viimeviikolla. palkka tulee vasta vikapäivä ja lasku pitää olla maksettuna ennen inssiä!
Nyt en saa sitäkään maksettua 460e!

Ja kyllä,olin piilottanut verkkopankkitunnukseni.ja tämä ei ollut eka kerta kun tilit tyhjennetään.
kerranhan teki niin että kun on yhteinen tili niin tyhjensi sen ja piti kaiken käteisen itsellään,antoi mulle 2050e kerrllaan ja piti kirjaa siitä mihin MINÄ käytän rahat,itse voi tunkea niitä tosissaan ihan mihin älyttömään tahansa.

anteeksi kirjoitusvirheet,bugasi välillä tuo viestin kirjoitus..
mies siis antoi mulle 20-50e kerrallaan käytettäväksi ja kyttäsi mihin ne käytän vaikka minunkin palkka (n.1500e käteen) tuli kys. tilille josta rahat oli nostanut.

Kyllä aijon soittaa apelle,oli linannut hälle muutan satasen ja käyttänyt loput itse "johonkin" eli ulkonasyömisiin jne.
siis miten voi olla pokkaa!!kyllä se on nyt eri rahat,eri tilit ja laskut menee puoliksi.sitten soitaan joku ruokaraha jonk molemmat laittaa.
inhottavaa mennä tähän mutta ei voi aina olla niin että mies käyttää miten huvittaa ja minä pihistän omistani..tai siis että en voi ostaa itelklei mitään kun perheessä edes yhden pitää miettiä että miten riittää ruokan raha jne.

Tosi kurjaa. :( Mulla on myös mies, joka on muuten ihana, mutta jonka rahankäyttöön ei voi luottaa... Viime viikolla raivostuin ihan silmittömästi kun mun nimellä tli perintätoimistosta kirje parkkisakosta. Mies oli sen sakon saanut ollessaan mun autolla kaupungissa, eikä ollut kertonut mulle. Eikä myöskään ollut maksanut sakkoa...oli tullut muistutus, ei ollut maksanut sitäkään... Ja nyt sitten oli mennyt perintätoimistolle. Periaatteessa se ei ole mikään katastrofi, tiedän, mutta mulle on. Olen ylpeä siitä, että mun laskut maksetaan ajallaan ja sitten mies kehtaa tehdä tuollaisen tempun. Selitteli vaan, että "kyllä hän maksaa, kyllä hän maksaa." Ai koska vitussa? Sakko oli tammikuulta!
Muutenkin miehellä siis raha polttaa taskussa - minulla on meidän molempien pankkitunnukset ja siirrän miehen tililtä rahaa omalleni hänen tilipäivänään. Muuten homma ei yksinkertaisesti toimi. 12 vuotta ollaan oltu yhdessä ja kaikkea on kokeiltu. On myös useaan kertaan lopetettu tuo holhoaminen, enkä ole sitä siirtoa tehnyt. No, mies on muistanut kuukauden ja seuraavana on selitellyt kaikenmoista "ei ole palkka tullut vielä." "Joo, siirrän ihan pian rahaa sinulle laskuihin" jne... Koko ajan olen haistanut palanneen käryä ja aina on sitten ollut niin, että tyyliin 500e on mennyt johonkin ihan turhaan, eikä ole sitten enää kehdannut sanoa ja homma on vaan paisunut.
Otan siis osaa. Hankala tuollaisen kanssa on elää, joka ei tajua, että yhteisessä taloudessa ei kertakaikkiaan voi tehdä isoja rahallisia päätöksiä toisen selän takana.

Ei ehkä helppoa, mutta samaa mieltä, että vaihtoon tollainen mies, jolta pitää piilottaa pankkitunnukset ja ei ollut eka kerta. Tuskin vältyt vaikeuksilta jatkossakaan jos meno on tollaista. Ihan oikeasti, ei ole taatusti helppo ottaa eroa tosta vaan kun joku täällä niin sanoo, mutta kehotan ihan oikeasti miettimään onko miehesti arvoisesi! Hän varasti sinulta, se on rikos.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Takuulla ottaa päähän :hug: Ehkä kannattaisi pitää jatkossa erikseen omat rahat, kun kerran ei ollut edes ensimmäinen kerta?

Tai pistää niin ettei miehesi pääse käsiksi niihin

No mä en kyllä menis appiukolta niitä rahoja hakemaan, varmasti on todelliseen tarpeeseen ne lainannut, tietämättä että ilman lupaa ne on lainattu. Äijälle huutaisin, ja erilliset tilit. Ja äijä sais maksaa mun autokoulun sit.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
No mä en kyllä menis appiukolta niitä rahoja hakemaan, varmasti on todelliseen tarpeeseen ne lainannut, tietämättä että ilman lupaa ne on lainattu. Äijälle huutaisin, ja erilliset tilit. Ja äijä sais maksaa mun autokoulun sit.
Ja ap:n pitäisi odottaa sen aikaa, että mies saa jostain rahat kasaan? jos kyse olisi muusta varastetusta tavarasta, poliisi kävisi sen hakemassa ja appiukkoa kuulusteltaisiin varastetun tavaran kätekmisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Ja ap:n pitäisi odottaa sen aikaa, että mies saa jostain rahat kasaan? jos kyse olisi muusta varastetusta tavarasta, poliisi kävisi sen hakemassa ja appiukkoa kuulusteltaisiin varastetun tavaran kätekmisestä.

Just. Mitäpä jos sillä appiukolla ei ole hajuakaan että ne onkin pojan puolison rahoja eikä pojan rahoja?

Sähän kerrassaa unelmaminiä olet :D

mitäs on yhteiset rahat ja tilit syytä itteäs. Minä en ikinä suostuisi yhteisiin rahoihin ja tileihin, mihin mun ukolla on nosto-oikeus. Oletko joku nynny, joka ei pysty vaatimaan omaa tiliään vai kotiämmä, jolla ei ole tuloja.

siis millaisten miesten kanssa te palstalaiset oikein elämänne jaatte? aivan kammottavaa, en todellakaan voisi kuvitella tuollaista omalle kohdalleni tapahtuvaksi. heti yhteinen tili sulkuun ja käytät jatkossa VAIN omaa tiliäsi! miten voit kokonaisvaltaisesti jakaa elämäsi miehesi kanssa, josset voi edes luottaa häneen?!

Tätä en ymmärtänyt:
"Oli multa kysymättä käyttänyt tuon TONNIN,lainannut isälleen rahaa (jolla sitä rahaa kyllä on jo omastakin takaa) "

Jos appiukolla on rahaa, niin toki hänen kuuluu maksaa heti pois rahat, jotka hänelle on rikollisen kautta hankittu. Mitään yhteistä en tuollaisen miehen kanssa haluaisi. Jos hän olisi ollut rahan tarpeessa, niin asia olisi pitänyt ottaa puheeksi eikä mennä varastamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tätä en ymmärtänyt:
"Oli multa kysymättä käyttänyt tuon TONNIN,lainannut isälleen rahaa (jolla sitä rahaa kyllä on jo omastakin takaa) "

Jos appiukolla on rahaa, niin toki hänen kuuluu maksaa heti pois rahat, jotka hänelle on rikollisen kautta hankittu. Mitään yhteistä en tuollaisen miehen kanssa haluaisi. Jos hän olisi ollut rahan tarpeessa, niin asia olisi pitänyt ottaa puheeksi eikä mennä varastamaan.

tätä mieltä inäkin olen.tuntu unyt vaan siltä ettei mies ole edes isälleen rahaa lainannut vaan käyttänyt itse,
soitan pelle illemmlla kun on päässyt töistä ja selvitän asian hänen kanssaan (siis aijon kysyä että onko hän lainannut vi valehteeko mies ),on ollut muutenkin ihmeissään poikansa rahankäytöstä

Yhteistyössä